Prof. Dr.

NECLA KÖKSAL

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
YÖK AKADEMİK ORCID:
Eğitim Bilgileri
  • 2000 - 2006 Doktora

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1992 - 1995 Yüksek Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1988 - 1992 Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    DENİZLİ EĞİTİM YÜKSEKOKULU

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Programları ve Öğretim

Mesleki Deneyim
  • 2014 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 2007 - YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2008 - 2009

    The Nottingham University

    Visiting Scholar

İdari Görevler
  • 2018 - 2019

    Arş. Uyg. Merkezi Müdürü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2018 - 2019

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2014 -

    Enstitü Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2011 - 2013

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2019KÖKSAL NECLA,AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019KÖKSAL NECLA

    Eğitimde Progrma Dışı Etkinlikler

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2005KÖKSAL NECLA

    Eğitimde Yeni Yönelimler Beyin Temelli Öğrenme

    PegemA Akademi

    Tümü Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • - Tamamlandı

    1 Ekocanlar Çöpteki Hazinenin Peşinde

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

  • - Tamamlandı

    2 Çevre Dedektifi Horoz İş Başında

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

  • - Tamamlandı

    3 Çevre Dedektifi Horoz İş Başında

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

  • - Tamamlandı

    4 İngiltere ve Türkiye de Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğretmen Standartlarının Belirlenmesi

    Yönetici BAP

  • 03.03.2020 - 01.10.2020Tamamlandı

    5 Öğretim Programları İle Bütünleştirilmiş Drama Temelli Düşünme Becerileri Eğitimi

    Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ

  • 15.03.2017 - 26.12.2017Tamamlandı

    6 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE İLETİŞİM BECERİLERİ

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 21.03.2016 - 23.05.2016Tamamlandı

    7 Meraklıyım öyleyse varım

    Araştırmacı Özel Kuruluşlar

Sanatsal Faaliyetler
  • 10.11.2017 - 10.11.2017

    Perception of the Body

    XIV Seminar on Physical Education,

    SERGİ Uluslararası

Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Yabancı dil öğretmenlerinin Web2.0 araçlarını kullanma deneyimlerinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İngilizce öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Doğrular, açılar ve çokgenler konularının kavram karikatür destekli yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre işlenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim ikinci kademe öğretmenlerinin epistemolojik inançları ile yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumları arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilime ve bilimin doğasına yönelik görüşleri

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı