Dr. Öğr. Üyesi
OĞUZHAN AYDIN
UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ >> ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK >> ULUSLARARASI TİCARET
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-5104-2986Eğitim Bilgileri
-
2012 - 2017 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2009 - 2010 Yüksek Lisans
University of Wales {Wales}
-
2002 - 2006 Lisans
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
UŞAK MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ
ULUSLARARASI TİCARET ANABİLİM DALI
-
2012 - 2018 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ NAZİLLİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
İŞLETME YÖNETİMİ PR.
İdari Görevler
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
-
Yüksekokul Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Tüketici Utangaçlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Teknik Not Ulusal
-
Utangaç Tüketici Ölçeği ve İnternetten Satın Alma: Kırgız Üniversite Öğrencileri Örneği
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
An Evaluation of Used Objects in Bank TV Commercials in Ramadan
Journal of Islamic Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar Verme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergileri
Özgün Makale Ulusal
-
Shy Customers vs. Non Shy Customers: Who Does Love More Online Shopping?
European Scientific Journal, ESJ
Özgün Makale Uluslararası
-
Architectural Innovations are Competitive Advantage for Hotels in Tourism Industry What Customers Managers and Employees Think about it
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Pazarlama Araştırmalarında Sosyal İstenirlik Yönünde Cevap Verme Eğilimi ve Cevaplama Tarzı
25. PAZARLAMA KONGRESİ
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Şikayet Davranışı Eğilim Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
IV. International Entrepreneurship, Employment and Career Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İntertnet’ten Giyim Alışverişi ve Tüketici Karar Verme Tarzları
IV. International Entrepreneurship, Employment and Career Congress , 2019
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Measuring Environmental Attitudes and Behaviours Through Surveys
2nd International Conference on Management, Economics and Finance, Rotterdam, Netherlands
Özet bildiri Uluslararası
-
Utangaç Tüketici Ölçeği ve İnternet’ten Satın Alma: Kırgız Üniversite Öğrencileri Örneği
9th International Congress on Entrepreneurship
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Otomobil Markalarının Web Sayfalarında Standardizasyon ve Adaptasyon Uygulamaları
III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Fethiye, Türkiye
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Shy Customers Vs Non Shy Customers: Who Does Love More Online Shopping?
7th Global Academic Meeting, GAM 2017, Budapest, Hungary
Özet bildiri Uluslararası
-
Utangaçlığın Satın Alma Karar Verme Tarzlarına Etkisi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye
Tam metin bildiri Ulusal
-
İl Şehir Marka İmajı İle İlçe Şehir Marka İmajına Yönelik Karşılaştırmalı Bir Çalışma Adnan Menderes Üniversitesi Öğrencileri Örneği
3. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Aydın, Türkiye
Tam metin bildiri Ulusal
-
Pazarlama Araştırmalarında Anket Yöntemi İle Veri Toplamadaki Potansiyel Problemlere İlişkin Bir Araştırma Birden Çok İfade İçeren Ölçek Maddeler
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye
Tam metin bildiri Ulusal
-
Online Alışverişin Algılanan Risk ve Güven Açısından bir Model Önerisi ile Değerlendirilmesi
Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi (YBS.2014)
Özet bildiri Ulusal
-
Bankaların Bayram Döneminde Kullandıkları Objelerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hopa, Türkiye
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Architectural Innovations Are Competitive Advantage For Hotels In Tourism Industry?: What Customers,Managers And Employees Think About It?
9 th International Strategic Management Conference, Riga, Latvia
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGERESİ, Kars, Türkiye
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 BAP (2016-SOBE-004)
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi