Doç. Dr.
İBRAHİM HALİL YURDAKAL
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-6333-5911Eğitim Bilgileri
-
2014 - 2018 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2014 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2006 - 2010 Lisans
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2020 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2012 - 2020 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2010 - 2012
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB)
SINIF ÖĞRETMENİ
İdari Görevler
-
YABANCI ÖĞRENCİ KOORDİNATÖRÜ
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Öğretmenlerin Mesleki Tatmin Düzeylerini Belirleme Ölçeği (ÖMTÖ) Geliştirme Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İLKOKULDA MÜZİK ALETİ KULLANMANIN EĞİTİM ÖĞRETİME ETKİSINE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Examining Teachers' Professional Satisfaction Levels According to Various Variables
The International Journal of Social and Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnançları ile Sınıf Yönetimi Beceri Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Increasing digital awareness of pre-service teachers (an experimental research)
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
DİJİTAL ÇAĞDA DİJİTAL FARKINDALIK: EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜME İLİŞKİN FARKINDALIK ÖLÇEĞİ (DFÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Metaverse/Meta-Education Belief Scale
MOJET
Özgün Makale Uluslararası
-
Investigation of literature course programs opened for adults in public education centers
Journal of Language and Lıterature Studıes
Özgün Makale Uluslararası
-
Opinions of Primary School Teachers’ on Primary School Adaptation of Students With and Without Pre-School Education
Journal of Primary Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Opinions of Teacher Candidates on the Educational Policies Applied to Refugees in Primary School in Turkey
Siirt University
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının İlk Okuma ve Yazma Öğretimi Dersine İlişkin Beklentileri ve Beklentilerin Karşılanma Durumu
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Metaverse/Meta-Education Belief Scale
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
PRE-SERVICE TEACHERS' OPINIONS ON THE PROBLEMS OF REFUGEE-ASYLUM-SEEKING CHILDREN
European Journal of Alternative Education Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Metaphoric Perceptions of Adults on Digital Concepts in Education
The Journal of Limitless Education and Research
Özgün Makale Uluslararası
-
COVID- 19 Salgını Sürecinde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen görüşlerine göre Covid- 19 salgınının Türkçe eğitiminde temel dil becerilerini edinim sürecine etkisi.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
1924-1981 ARASI TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Erken Çocukluk Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
Temel Eğitim
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Views of Teacher Candidates Views about Emergency Distance Education During the COVID-19 Outbreak
Journal of Higher Education and Science
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Görüşlerine Göre Covid- 19 Salgınının Türkçe Dil Becerileri Üzerindeki Etkisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Development of Digital Speech Tendency Scale: Reliability and Validity Study (DSTS)
Turkish Studies - Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının İlkokul 4. Sınıflarda Okuma Tutumuna ve Okuma Başarısına Etkisi
International Journal of Field Education
Özgün Makale Uluslararası
-
DETERMINATION OF THE PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE TEACHERS ABOUT PPSE, INTERVIEW, AND ASSIGNMENT PROCESS
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
Özgün Makale Uluslararası
-
Yenilenen (2018) Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Yetiştirme Lisans Programına İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Turkish Studies-Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri.
Kastamonu Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması, Elementary Education Online
İlköğretim Online (elektronik)
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Examination of Correlation between Attitude towards Reading and Perception of Creative Reading
European Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
ilköğretim Online (IIO)
Özgün Makale Ulusal
-
Bilgi Çağında Zorunlu Eğitim Üzerine
Eğitime Bakış
Özgün Makale Ulusal
-
Factors Affecting Teachers Candidates’ Choice of Teaching as a Profession
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Investigation of the 4th Grade Primary School Students’ Attitudes Towards Reading in the Scope of Different Variables
World Journal of Education
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effects of Creative Reading Practices on the Skills of Creative Thinking
PAU Journal of Education
Özgün Makale Ulusal
-
Views of Undergraduate Students and Lecturers on Distance Education
International Online Journal of Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
2018 Görsel Sanatlar Öğretim Programındaki Kazanımların Uygulanabilirliğinin İncelenmesi
Milli Eğitim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
EKUAD
Özgün Makale Ulusal
-
Metaphoric Perceptions of 4th Grade Studentsin Primary School on the Concepts of Atatürk,War of Independence and Republic
European Journal of Education Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effects of Creative Reading Practices on the Skills of Creative Thinking
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Özgün Makale Ulusal
-
Türkiye ve İngiltere Temel Eğitim İlkokuma-Yazma Uygulamalarının Karşılaştırılması
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN
Özgün Makale Ulusal
-
Okuduğunu Anlamaya İlişkin Başarı Testi
TÖMER DİL DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Değişen Sınıf Öğretmenliği Lisans Program İçeriğinin İncelenmesi
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Metinlerarası ve Metinlerarasılık Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Schools and Teachers From Teacher Candidates’xx View Point
Journal of Human Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Teacher Candidates’ Views on Effective Communication Course
Turkish Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Okuduğunu Anlamaya İlişkin Başarı Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
TÖMER Dil Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Eğitimde Şiddete Öğretmen Gözüyle Bakış: Okullarda Şiddete İlişkin Öğretmen Görüşleri ve Çözüm Önerileri
Eğitime Bakış
Özgün Makale Ulusal
-
Öğretmenlerin Teneffüs Süresinin Artırılmasına İlişkin Görüşleri
Eğitime Bakış
Özgün Makale Ulusal
-
VIEWS OF ACADEMICIANS ON ACADEMIC INCENTIVE PAYMENT
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE),
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okumaya Yönelik Algı Ölçeği: Güvenirlik Ve Geçerlik Çalışması
Uluslarası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okumaya Yönelik Algı Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Akademisyenlerin Akademik Teşviğe İlişkin Görüş ve Düşünceleri
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Peer Feedback Through SNSs Social Networking Sites: Student Teachers' Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
İlköğretim Online
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre 4 4 4 Eğitim Modelinin 1 Sınıf Öğrencile
Journal of Turkish Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Şiddet Gören Öğrencilere Yönelik Alınacak Önlemlere ve Eğitim Uygulamalarına İlişkinGörüş ve Düşünceleri
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN
Özgün Makale Ulusal
-
Peer Feedback through SNSs Social Networking Sites Pre Service Teachers Views about Using Facebook for Peer Feedback on Microteachings
İlköğretim Online
Özgün Makale Ulusal
-
From The Perspective Of Preservice Teachers The Accomplishment Levels Of Primary School Teachers Effective Teacher Attitudes In Science Lessons
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Teachers Views on Student Books Prepared for 1st Graders Adaptation and Preparation Practices Denizli Sample
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Determine the Relationship Between the Disposition of Critical Thinking and the Perception About Problem Solving Skills
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Examining the Songs in the 2nd, 3rd, and 4th Grade Music Course Books in Terms of Values Education
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Views and Insights of Elementary Teacher Candidates on Sound-based Sentence Method (Case of Pamukkale University)
ELSEVİER
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Öğretmen Adaylarının Dijital Farkındalıklarının Artırılması (Deneysel Bir Araştırma)
ISLER 2024
Özet bildiri Uluslararası
-
Çocukların Okuma Hakları
ISLER 2024
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Dört İşlem Öğretiminde Yaşadığı Problemlerin İncelenmesi
ISLER 2023
Özet bildiri Uluslararası
-
Classroom Teachers Views on Discipline Problems in Primary Schools
7th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
Özet bildiri Uluslararası
-
Development of the Scale for Determining the Professional Satisfaction Levels of Teachers (PSLT)
7th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
Özet bildiri Uluslararası
-
Dijitalleşme Sürecinde Öğrenme Kültürü-Dijital Okur Yazarlık
7th International Limitless Education and Research Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİK İNANÇLARI İLE SINIF YÖNETİMİ BECERİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Özet bildiri Uluslararası
-
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Özet bildiri Uluslararası
-
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ALAN VE ALMAYAN ÖĞRENCİLERİN İLKOKULA UYUM SÜRELERİNİN İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Özet bildiri Uluslararası
-
İLKOKULDA MÜZİK ALETİ KULLANMANIN EĞİTİM ÖĞRETİME ETKİSİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Özet bildiri Uluslararası
-
TÜRKİYE’DE İLKOKULDA EĞİTİM ALAN SIĞINMACILARA YÖNELİK UYGULANAN EĞİTİM POLİTİKALARI HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Özet bildiri Uluslararası
-
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİNDE YETİŞKİNLERE YÖNELİK AÇILAN OKUMA YAZMA KURS PROGRAMLARININ İNCELENMESİ
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitimde Dijital Dönüşüm
USOOK 2022
Özet bildiri Uluslararası
-
Primary School Teachers' Views on Scouting
ISLER 2022
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Artificial Intelligence Research in Education: Literature Review
6th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
Özet bildiri Uluslararası
-
Metaverse/Meta-Eğitim’e İlişkin İnanç Ölçeğinin Geliştirilmesi
Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Acil Uzaktan Eğitim (ERT) ve Hibrit Eğitime İlişkin Görüşleri
19th International Primary Teacher Education Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
COVID- 19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitime İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri (Nitel Bir Araştırma)
USEAS 2021
Özet bildiri Ulusal
-
Covid 19 Salgın Sürecinin Okuma Becerisine Yansımaları
USEAS 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
COVİD-19 Salgını ve Okuma Becerisi
USEAS 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
Dijital Konuşma Eğilimi Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik Geçerlik Çalışması (DİKE)
USEAS 2019
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüs Sürelerine İlişkin Görüşleri
USEAS 2019
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin İdeal Öğretmen ve İdeal Öğretim Süreçlerine Yönelik Görüşleri
USEAS 2019
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Eğitim Bilişim Ağı‟na (EBA) İlişkin Öğrenci Görüşleri
USEAS 2019
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının İdeal Eğitim Sistemine İlişkin Bakış Açıları
1st International Science, Education, Art Technology Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Zorunlu Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüş ve Düşünceleri
1st International Science, Education, Art Technology Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Yaratici Okuma Uygulamalarinin Ortaokulda Okuduğunu Anlama Başarilarina Etkisi
10th World Conference on Educational Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Dik Temel Harfler İle Gerçekleştirilen İlk Okuma Yazma Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim v e Araştırma Sempozyumu USEAS-2018 (26-28 Nisan)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Identification of Family Problems with Children’s Drawings (10-12 ages sample)
Scientific and Social Interventions in Art Education (InSEA)
Özet bildiri Uluslararası
-
Yaratıcı okuma çalışmalarının okuma başarısına etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLİ İLETİŞİM (İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM) DERSİNE İLİŞKİN BAKIŞ AÇILARI
3. Al-Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
3. Al-Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarinin ve Öğretim Elemanlarinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
III. International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies
Özet bildiri Uluslararası
-
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATATÜRK, KURTULUŞ SAVAŞI VE CUMHURİYET KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
ASEAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
ÖGRETMEN ADAYLARININ MÜLAKAT VE ATANMA SÜRECINE ILISKIN ALGILARINI TESPIT ÖLÇEGI: GEÇERLIK VE GÜVENIRLIK ÇALISMASI
1. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (ISCESS)
Özet bildiri Uluslararası
-
DEĞİŞEN SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ İNCELENMESİ
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CONTEMPORARY EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES
Özet bildiri Uluslararası
-
Dik Temel Harfler İle Yapılan İlk Okuma Yazma Sürecinin Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Yaratıcı Okumanın İlkokul 4. Sınıfta Okuma Tutumuna Etkisine İlişkin Deneysel Bir Çalışma
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Güncellenen 2017 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması.
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
USEAS 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Okuma becerisini değerlendirme ölçeğine ilişkin güvenirlik ve geçerlik çalışması
USOS 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Okuma Becerisini Değerlendirme Ölçeğine İlişkin Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
ORTAOKUL 5. VE 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMA VE YARATICI OKUMA UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ
CICER’17
Özet bildiri Uluslararası
-
Yaratıcı Okuma Algısı Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması.
IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi-EJER
Özet bildiri Uluslararası
-
Yaratıcı Okuma Algısı Ölçeği Güvenirlik Ve Geçerlik Çalışması
EJER 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EMPATİK EĞİLİM DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Anne Baba Eğitim Düzeyi Ve Meslek Değişkenleri Açısındanİncelenmesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Akademisyenlerin Akademik Teşviğe İlişkin Görüş ve Düşünceleri
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Anne Baba Öğrenim Düzeyi ve Meslek Değişkenleri Açısından İncelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Akademisyenlerin Akademik Teşviğe İlişkin Görüş ve Düşünceleri
International EurasianEducational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sınıf Öğretmenlerinin Uyguladıkları Eğitsel Uygulamalara İlişkin Görüş ve Düşünceleri
Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
OKUMA GÜÇLÜĞÜNDE KULLANILAN EĞİTSEL UYGULAMALARAİLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI ÖLÇEĞİ OGEUİAÖ GELİŞTİRMEÇALIŞMASI
Internatioanal Contemporaray Educational Research Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilim Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teachers' Views on Student Books Prepared for 1st Graders' Adaptation And Preparation Practices (Denizli Sample)
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
FROM THE PERSPECTIVE OF PRESERVICE TEACHERS THEACCOMPLISHMENT LEVELS OF PRİMARY SCHOOL TEACHERS EFFECTIVETEACHER ATTITUDES IN SCIENCE LESSONS
İnternational conference on new horizons in education
Özet bildiri Uluslararası
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KARİKATÜR KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞ VE DÜŞÜNCELERİ DENİZLİ ÖRNEKLEMİ
İnternational conference on new horizons in education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Belirlemesi
International Teacher Education Conference (ITEC)
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Teacher Education Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Teacher Education Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
Determine The Relationship Between The Disposition of Critical Thinking and The Perception About Problem Solving Skills
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teachers Views on Student Books Prepared for 1st Graders Adaptation and Preparation Practices Denizli Sample
7th World Conference on Educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teachers Views on Student Books Prepared for 1st Graders Adaptation And Preparation Practices Denizli Sample
World Conference on Educational Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Elementary Teacher Candidates Level of Knowledge on Dyslexia Case of Pamukkale University
6th World Conference on educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Determine the Relationship Between the Disposition of Critical Thinking and the Perception About Problem Solving Skills
6th World Conference on educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
SOCIAL MEDIA AS A MEANS OF PEER FEEDBACK STUDENT TEACHERS VIEWS ABOUT USING FACEBOOK FOR PEER FEEDBACK ON TEACHING PRACTICES
International Conference on New Horizons in Education (INTE)
Özet bildiri Uluslararası
-
SOCIAL MEDIA AS A MEANS OF PEER FEEDBACK STUDENT TEACHERS VIEWS ABOUT USING FACEBOOK FOR PEER FEEDBACK ON TEACHING PRACTICES
İnternational conference on new horizons in education
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilere Yönelik Kullandıkları Eğitsel Uygulamaların Belirlenmesi
İnternational conference on new horizons in education
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Şiddet Gören Öğrencilere Yönelik Alınacak Önlemlere ve Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüş ve Düşünceleri
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
-
4 4 4 Eğitim Modeli Değişikliğinin 60 66 Aylık Çocuklar Üzerinde Etkisine İkişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Düşünceleri Denizli Örneklemi
1. Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
İngiltere ve Türkiye de Uygulanmakta Olan Temel Eğitim İlkokuma Yazma Programlarının ve Uygulamalarının Karşılaştırılması
ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU (USOS-2013)
Özet bildiri Ulusal
-
4 4 4 Eğitim Modeline Yönelik 2 3 ve 4 Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Düşünceleri
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
-
Comparing the Teacher s Opinions Regards to Teacher s and Student s Guide Book in Terms of Different Variables
International Symposium on Education, Psychology, Society and Tourism (ISEPST 2013)
Özet bildiri Uluslararası
-
First Grade Teacher s Opinions Regards to School Accordance and Preparation for Studies Books 1 2 and Teacher Guide
International Conference on Business and Social Science. (İCBASS-2013)
Özet bildiri Uluslararası
-
Views and Insights of Elementary Teacher Candidates on Sound-based Sentence Method (Case of Pamukkale University)
4th International Conference on New Horizons in Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Views and insights of elementary teacher candidates on sound based sentence method case of Pamukkale University
İnternational conference on new horizons in education(İNTE 2013)
Özet bildiri Uluslararası
-
Teacher s Opinions With Regard to Encontered Problems on 4 4 4 Educational Model
International Educational Technology Conference (İET-C 2013)
Özet bildiri Uluslararası
-
Examining the Songs in the 2nd, 3rd, and 4th Grade Music Course Books in Terms of Values Education
5th World Conference on Educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Examining the Songs in the 2nd 3rd and 4th Grade Music Coursebooks in Terms of Values Education
World Conference on Educational Sciences (WCES-2013)
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dijital Eğitim I
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dijital Eğitim 2 (Editör)
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitimde Etkili İletişim (EDİ)
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim Bilimlerinde Akademik Analiz ve Tartışmalar
Özgür Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Teknolojik Yaklaşımlara Dayalı Türkçe Öğretimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
100. Yılında Cumhuriyet ve Çocuk
Akademisyen Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim ve Bilim-3
Efe Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İnternational Research in Educational Sciences
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim ve Araştırmada Nitelik
SEAD Yayınları
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
Pagem Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Etkinlik Örnekleriyle İlk Okuma ve Yazma Öğretimi
Vizetek
Bölüm(ler) Ulusal
-
Dijital Dönüşümde Türkçe Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kapsayıcı Dil Öğretimi (3. Basım)
Vize Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk Ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk Ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk Ve Ortaokullarda Türkçe Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
KAPSAYICI DİL ÖĞRETİMİ
Vizetek
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk Okuma Yazma Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Trends in Pre-School -2
Lambert Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI
İksad Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Küreselleşme Sürecinde Teknolojik Yenilikler ve Eğitim Araştırmaları
İksad Publishing House
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Trends in Pre-School Education -2
LAP LAMBERT Academic Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ (2. basım)
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
lk Okuma Yazma Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İLK VE ORTAOKULLARDA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 2015 Programına Uygun
ANI YAYINCILIK
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İLK VE ORTAOKULLARDA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 2015 Programına Uygun
ANI YAYINCILIK
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İLK VE ORTAOKULLARDA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 2015 Programına Uygun
ANI YAYINCILIK
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Öğretmen adaylarının dijital dönüşüme ilişkin farkındalıklarının artırılması
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 Öğretmen Görüşlerine Göre 1 2 3 4 Sınıf Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabı Ve 1 Sınıf Okula Uyum Hazırlık 1 2 Kitaplarının Değerlendirilmesi Denizli Örneklemi
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
3 4 4 4 Eğitim Modeline Yönelik 1 2 3 Ve 4 Sınıf Öğretmenlerinin Görüş ve Düşünceleri
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
-
Genç KatIlImcI Ödülü Belgesİ
Diğer
Çalışma Ödülü 6 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
-
PHD teşvik bursiyeri
TÜBİTAK TEŞVİK
Teşvik Ödülleri TÜBİTAK
Tez Danışmanlığı
-
Öğretmen ve yöneticilerin ilkokullarda FCL kullanımına ilişkin görüşleri
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
-
Uzaktan Eğitim Sürecinde İlk Okumu Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Öğreten Becerilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ