Dr. Öğr. Üyesi
SUNA ÇÖĞMEN
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-3969-5650Eğitim Bilgileri
-
2008 - 2014 Doktora
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2006 - 2008 Yüksek Lisans
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1999 - 2003 Lisans
EGE ÜNİVERSİTESİ
EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Mesleki Deneyim
-
2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ ANABİLİM DALI
-
2006 - 2018 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2003 - 2005
MILLI EGITIM BAKANLIGI
Öğretmen
İdari Görevler
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Habitus in elite public high schools: A case study from the perspectives of shareholders
International Journal of Educational Development
Özgün Makale Uluslararası
-
The Teacher as An Implementer: A Systematic Review of Curriculum Literacy
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Derleme Makale Ulusal
-
Feride the Wren: Teaching Profession for Turkish Language Pre-service Teachers
Journal of Teacher Education and Educators
Özgün Makale Uluslararası
-
Görsel Düşünme Stratejilerinin Uygulandığı Öğrenme Ortamlarında Fen Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Düzeyleri
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Perception of High School Students About Quality of School Life
Journal of Anatolian Education Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Görsel Düşünme Süreçleri
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme ve iletişim becerileri.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokul Ortaokul Öğrencileri ve Velilerin Ev Ödevlerine Yönelik Görüşleri
İlköğretim Online
Özgün Makale Uluslararası
-
Okula Bağlılık Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri ve Velilerin Ev Ödevlerine İlişkin Görüşleri
İlköğretim Online (elektronik)
Özgün Makale Uluslararası
-
Ev ödevleri motivasyon ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Liselerde Görev Yapan Öğretmenlerin Öğrenme ve Öğretme İle İlgili Görüşleri Views of High School Teachers On Learning and Teaching
Eğitimde Kuram ve Uygulama (Journal of Practice and Theory in Education)
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen adaylarının mesleki gelişimlerini destekleyici üniversite olanakları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Pre service teachers as lifelong learners University facilities for promoting their professional development
Eğitim Araştırmaları
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Dersine İlişkin Görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Üstbilişsel Okuma Stratejileri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
The combined relationship of learning and teaching conceptions and epistemological beliefs with learner autonomy support perceived by the preservice teachers
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (8th International Congress on Curriculum and Instruction)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Eğitim felsefesi dersi alan öğretmen adaylarının felsefe öğrenmek ile ilgili görüşleri: bir metafor çalışması.
7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (VIIth International Eurasian Educational Research Congress)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sınıf İkliminin Örtük Program Bağlamında Değerlendirilmesi: Öğrenci, Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (6th International Congress on Curriculum and Instruction)
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Kapsamında Verdikleri Okuma Ödevlerinin Türkçe Öğretimi Programında Yer Alan Okuma Becerisi Kazanımları Açısından İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (X. International Congress of Educational Research)
Özet bildiri Uluslararası
-
Preservice Teachers’ Views About ”Being a Teacher”: Before and After Teaching Practice
26th International Conference on Educational Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Görsel Düşünme: Öğretmenlerin Algıları
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokul Öğretmen-Veli ve Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Görüşleri
VIth International Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokul Öğretmen-Veli ve Öğrencilerinin Ev Ödevlerine Yönelik Görüşleri
IV. EJER Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Görsel Düşünme: Öğretmenlerin Algıları
Ivth International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Okullarda şiddete maruz kalma sıklığı depresyon ilişkisi olumsuz benlik algısı ve benlik saygısının rolü
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Özet bildiri Ulusal
-
Elementary teachers views about their roles in curriculum development and evaluation process The case of Denizli
WCES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Pre service teachers as lifelong learners university facilities for promoting their professional development
XIV World Congress of Comparative Education Societies
Özet bildiri Uluslararası
-
Students usage of reading strategies in the faculty of education
WCES
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Program Geliştirme
PegemA
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme ve İletişim Becerileri
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi