Prof. Dr.

SEVGİ ÖZGÜNGÖR

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-4807-1572
Eğitim Bilgileri
  • 1997 - 2002 Doktora

    University of Maryland, College Park

    İnsan Gelişimi ve Eğitimi

  • 1995 - 1997 Yüksek Lisans

    University of Nebraska-Lincoln

    Eğitim Psikolojisi

  • 1989 - 1993 Lisans

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Mesleki Deneyim
  • 2013 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2002 - YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2002 - 2002

    Pamukkale Üniversitesi

    Öğretim Görevlisi

  • 2002 -

    Pamukkale Üniversitesi

    Yard. Doç.

İdari Görevler
  • 2021 -

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2021ÖZGÜNGÖR SEVGİ

    Çocuk ve Ergen Gelişimi Çok Boyutlu Bir Bakış

    Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2018ÖZGÜNGÖR SEVGİ

    Psikolojiye Giriş

    Pegem

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2018ÖZGÜNGÖR SEVGİ

    Psikolojiye Giriş

    Pegem

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2014ÖZGÜNGÖR SEVGİ

    OKUL ORTAMLARINDAKİ ERGENLER İÇİN BİLİŞSEL TERAPİ Cognitive Therapy for Adolescents in School Settings

    Nobel Yayınevi

    Tümü Ulusal

  • 2005ÖZGÜNGÖR SEVGİ

    Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler Özgüngör S 2005 Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler İçinde Ersanlı K ve Uzman E Eds Gelişim ve Öğrenme s 431 468 İstanbul Lisans Yayıncılık

    Lisans Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2001Guthrie. J T, Özgüngör. S

    Comprehension Instruction Research Based Best Practices

    The Guilford Press

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Ergenlerde sosyal biliş ve arkadaş ilişkileri arasındaki ilişkide mantıkdışı inançların aracı rolü

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Üniversite öğrencilerinde aile işlevselliği ile uyumsuz mükemmeliyetçilik ilişkisinde ayrışma-bireyleşmenin aracı rolü

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ergenlerde kimlik statülerinin başarı amaç yönelimlerini yordamadaki rolü

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı