Doç. Dr.
MELTEM ÖZTÜRK
HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU >> PAZARLAMA VE REKLAMCILIK >> E-TİCARET VE PAZARLAMA
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-4299-3819Eğitim Bilgileri
-
2011 - 2016 Doktora
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2006 - 2008 Yüksek Lisans
Lefke Avrupa Üniversitesi
-
1998 - 2002 Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2021 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
PAZARLAMA PR.
-
2007 - 2021 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
PAZARLAMA PR.
Üniversite Dışı Deneyim
-
2006 -
YENİPAZAR MYO
ÖĞRETİM ELEMANI
-
2005 -
EHS LTD. ŞTİ/KKTC
GÜMRÜK MÜŞAVİRİ
-
2004 -
BAYER İLAÇ
TIBBİ SATIŞ MÜMESSİLİ
-
2003 -
KOÇ ALLIANZ GENEL MD.
BİREYSEL SİGORTA DANIŞMANI
-
2002 -
T-MOBILE/ ALMANYA
MAĞAZA MÜDÜRÜ
İdari Görevler
-
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Program Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Program Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
How Housing Brands Use Social Media in Their Marketing Communications?: A Content Analysis”
Yönetim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İnternette Emlak Reklamlarına Yönelik Tüketici Güveni: Tüketici Tutum Bileşenleri Üzerine Bir Araştırma
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Türk Kahvesi Tüketiminde Motivasyonel Faktörlerin Nitel Analizi
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics
Özgün Makale Ulusal
-
Marka İletişim Yöntemlerinin Müşteri Üzerindeki Etkisini Maksimum Değere Ulaştıran Bir Matematiksel Model
JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Özgün Makale Ulusal
-
An Application Regarding the Perceptions and Attitudes on the Occupation and Education of Marketing Including the Students of Business Enterprise in Turkey
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Management Innovation - Yönetim İnovasyonu
Hacettepe Üniversitesi sosyo-Ekonomi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Exploring Consumer Perceptions of Automobile Brands in Turkey Through Multidimensional Scaling
LEU_Journal of Social Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Mobil Reklamlar ve Mobil Reklam Araçlarına Yönelik Tutumlar
KMU İİBF Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Yeni Çağda Dijital Pazarlama Stratejisi: Kapsam ve Yöntem Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
TARAS SHEVCHENKO 4th International Congress on Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
GAYRİMENKUL SEKTÖRÜNDE DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİSİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ÖNERİLER
TARAS SHEVCHENKO 4th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Konut Markalaşmasında Stratejik Pazarlama Planlaması: Bir Örnek Olay Analizi
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Yaklaşımlar ve Eğilimler Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Çay Tüketiminde Motivasyonel Faktörlerin İncelenmesi: Nitel Bir Araşırma
IV. International Conference on Applied Economics and Finance Extended with Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Dijital Dönüşümde Markalar ve Gayrimenkul 4.0
INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES (ICPESS)
Özet bildiri Uluslararası
-
Türk Kahvesi Tüketiminde Motivasyonel Faktörlerin Nitel Analizi
3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Gayrimenkul 4.0 ve Sektördeki Yapay Zeka Uygulamalarının Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
IV International Symposium on New Trends in Social Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Pazarlama Uygulamalarında Yapay Zeka ve Tüketici Yenilikçiliği İlişkisi
22.Pazarlama Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Konut Markaları Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyayı Nasıl Kullanıyor? Bir İçerik Analizi
21. PAZARLAMA KONGRESİ
Tam metin bildiri Ulusal
-
The Effects of Store Quality Attributes on Service Image
9th International Conference “Standardization, Protypes and Quality: A Means of Balkan Countries’ Collaboration
Özet bildiri Uluslararası
-
İşletme Bölümü Öğrencilerinin Pazarlama Eğitimi Ve Mesleğine Bakış Açıları Ve Farkındalıkları Üzerine Bir Uygulama PAU İİBF ve Honaz MYO Örneği
2. Uluslar arası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Mobil Reklamcılık (Bluetooth, SMS ve MMS Reklamcılığının Kavramsal Analizi ve Mobil Reklam Araçlarına Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Pilot bir Araştırma)
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Yönetim İnovasyonu
7. Anadolu İşletmecilik Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Tüketici Davranışları IV- Güncel Akademik Çalışmalar
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Ulusal
-
YAPAY ZEKA, Güncel Yaklaşımlar ve Uygulamalar
Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
Bölüm(ler) Ulusal
-
Pazarlama ve Sosyoloji- İşletme-Toplum İlişkisi
Beta Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Selected Writings on Financial and Economical Behaviours in the New Economy
Cambridge Scholars Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Pazarlamada Güncel Gelişmeler
Nobel
Bölüm(ler) Ulusal
-
Masamızda Marka Sohbetleri-2
Beta
Bölüm(ler) Ulusal
-
Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama Yaklaşımları
GAZİ KİTABEVİ
Bölüm(ler) Ulusal
-
A Critical Review of Social SciencesTheory and Practice
Frontpage Publications Limited
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Konut Pazarlaması ve Marka: Stratejiler ve Bir Ölçek Geliştirme
Lambert Academic Publishing
Tümü Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Konut Markalaşmasında Tüketici Merkezli Marka Konumlandırma Tipolojisi için Bir Ölçek Geliştirme
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 Mayıs 2011TÜBİTAK SOBAGSosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Destek Grubu2010 Yılı Hızlı Destek Program
Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ