Dr. Öğr. Üyesi
AYTAÇ KARAKAŞ
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-2088-1522Eğitim Bilgileri
-
2012 - 2017 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2007 - 2010 Yüksek Lisans
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2003 - 2007 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2013 - ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2012 - 2013 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2012 - 2013
ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
-
2011 - 2012
KÜTAHYA TAVŞANLI YILDIRIM BEYAZIT İLKÖĞRETİM OKULU
ÖĞRETMEN
-
2009 - 2011
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
MEMUR
-
2013 -
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
İdari Görevler
-
Yurt İçi
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Transdisciplinary Role of Technology in STEM Education
Malaysian Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
An Examination of Teachers’ Attitudes Towards theNational Park in Their Environment:The Isparta, Denizli Example
Journal of Educational Issues
Özgün Makale Uluslararası
-
An Analysis of Digital Native Preferences for Design of Educational Mobile Applications: Mixed Design Research
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effect of Teacher Candidates’ Epistemological Beliefs or Beliefs Regarding the Nature of Science on the Pseudo-Scientific Beliefs
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
An Analysis of Digital Native Preferences for Design of Educational Mobile Applications: Mixed Design Research
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Analyzing the Views of the Science Teachers about in-Class Integration of Stem Applications
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
An Analysis of Digital Native Preferences for Design of Educational Mobile Applications: Mixed Design Research
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Investigating Pre service Teachers Knowledge and Behaviors toward Environment
KAMLA-RAJ
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME
13.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Derslerinde Kazandıkları Yeterliklerin Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Kullanımı Açısından Değerlendirilmesi
4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Özet bildiri Uluslararası
-
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programındaki Alan Derslerinin Mesleki Yeterliliğe Katkısına Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
4. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Özet bildiri Uluslararası
-
An Analysis of Digital Native Preferences For Design of Educational Mobile Applications: Mixed Design Research
International Conference on New Horizons In Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Analyzing the Views of the Science Teachers about in-Class Integration of Stem Applications
International Conference on New Horizons in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
The Effect of Teacher Candidates’ Episodological Beliefs or Beliefs Regarding the Nature of Science on the Pseudo-Scientific Beliefs
International Conference on New Horizons in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Pedagojik Formasyon Programındaki Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Ve Programdan Beklentileri
International Conference on New Horizons in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
FEN TEKNOLOJİ MÜHENDİSLİK VE MATEMATİK İÇERİKLİ UYGULAMALARIN ÖĞRENCİLERİN FETEMM DİSİPLİNLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
International Conference on New Horizons in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fene Fen Eğitimine ve Teknolojiye Karşı Tutumlarının Değerlendirilmesi
15. Uluslar Arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN LABORATUVAR ÇALIŞMALARINA YöNELİK YETERLiKLERİNİN İNCELENMESİ
USOS 2016
Özet bildiri Uluslararası
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME MOTİVASYONLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EJER 2016
Özet bildiri Uluslararası
-
Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan Deneylerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Ortaokul 5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Öz yeterlik Algıları ve Tutum Düzeyleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmenlerin Rubrik Kullanımı Hakkındaki Hakkındaki Yeterlilik Algıları
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Öğretim Teknolojileri
PEGEM AKADEMİ
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi
PEGEMA
Bölüm(ler) Ulusal
-
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Pegema
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Fen ve teknoloji öğretmenlerine proje danişmanliği çalıştayı
Danışman TÜBİTAK PROJESİ
-
2 Fen ve teknoloji öğretmenlerine proje danişmanliği çalıştayı
Danışman TÜBİTAK PROJESİ
-
3 Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Uygulamalarının Fen Öğretimine Yansımaları
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrensel Fen Okuryazarlıkları ile Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
Entegre STEM eğitiminin 7. sınıf öğrencilerinin argümantasyon becerilerine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı