Prof. Dr.

SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ >> KARAR BİLİMLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-4512-6531
Eğitim Bilgileri
  • 1999 - 2006 Doktora

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 2011 - 2017 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1996 - 1998 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1988 - 1993 Lisans

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

    Pazarlama

Mesleki Deneyim
  • 2017 - PROFESÖR

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ

    KARAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI

  • 2013 - 2017 DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ

    KARAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI

  • 2011 - 2013 DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

    ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • 2008 - 2009 YARDIMCI DOÇENT

    University of Reading HENLEY BUSINESS SCHOOL INFORMATICS RESEARCH CENTRE

  • 2006 - 2011 YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

    ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • 1999 - 2006 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

    ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

  • 1999 - 2003 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

    İŞLETME ANABİLİM DALI

  • 1994 - 1999 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ

İdari Görevler
  • 2020 - 2021

    Genel Sekreter

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2013 -

    Bölüm Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2010 - 2013

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 1996 - 1999

    MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2022HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    Pazarlama Araştırması ve Analitiği

    Nobel

    Tümü Uluslararası

  • 2017HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK,GÜNDÜZ EMRE

    Web Tasarımı Satış ve Pazarlama

    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2017HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    Pazarlama Yönetimi

    Beta Basım

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2016YEŞİLYURT MUHAMMET ENSAR,HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK,AYGÖREN HAKAN,ÇAĞLAR ATALAY,KARAALP ORHAN HACER SİMAY

    Güney Ege Bölgesinde Üretim Odaklı Kooperatiflerin Mevcut Durum Analizi ve Gelişim Stratejileri

    GEKA

    Tümü Ulusal

  • 2016HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI

    Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2015HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    Pazarlama Araştırması Marketing Research

    Nobel

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2014HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    Genel İşletmecilik Bilgileri

    Nobel

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2007HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    ELEKTRONİK POSTA İLE PAZARLAMA

    BETA

    Tümü Ulusal

  • 1999HAŞILOĞLU SELÇUK BURAK

    ENFORMASYON TOPLUMUNDA E TİCARET VE STRATEJİLERİ

    TÜRKMEN KITABEVİ

    Tümü Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • - Tamamlandı

    1 Elektronik Posta ile Pazarlama Modellerinin Geliştirilmesi

    Yönetici TÜBİTAK PROJESİ

  • 24.01.2017 - 24.04.2017Tamamlandı

    2 Firma Bazlı Etkinlik Analizleri ve Etkinliği Belirleyen Faktörler Denizli ve Türkiye

    Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)

  • 24.01.2017 - 24.04.2017Tamamlandı

    3 Denizli için Yeni ve Stratejik Sektör Analizleri

    Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)

  • 27.04.2016 - 14.01.2018Tamamlandı

    4 BAP (2016-SOBE-004)

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 01.10.2015 - 01.12.2015Tamamlandı

    5 Denizli Tekstil Sanayi Stratejik Ortaklık Şebeke Organizasyonu Bilişim Altyapısının Kurulması

    Kalkınma Bakanlığı

  • 01.09.2015 - 06.02.2018Tamamlandı

    6 Türkiye nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek Çalışmaları

    Yürütücü -Tübitak 1001

  • 01.09.2015 - 30.03.2016Tamamlandı

    7 GÜNEY EGE BÖLGESİNDE ÜRETİM ODAKLI KOOPERATİFLERİN MEVCUT DURUM ANALİZİ VE GELİŞTİRME STRATEJİLERİ

    Araştırmacı Kalkınma Bakanlığı

  • 07.11.2013 - 27.12.2016Tamamlandı

    8 Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Yeşil Pazarlama Uygulamaları Çevresel Tutum Yeşil ürün Tercihi ve Marka Sadakati Arasındaki İlişkinin Araştırılması

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
  • 2017

    Proje Ödülü

    Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül

    Diğer PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2008

    T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı, 2008 Yılı Dış Ticaret Bilim Ödülü Birinciliği

    Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül

    Bilim - Sanat Ödülleri BAŞBAKANLIK

Tez Danışmanlığı
  • Devam Ediyor

    Alışveriş Yaklaşımları Ve Veri Analitiği Yöntemleri İle Süpermarket Yerleşim Düzeninin Planlanması

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    E-pazaryerlerinden satınalma niyetini etkileyen boyutlar ve bu boyutlara ait ölçek uyarlamaları

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    E-PAZARYERLERİNDE ÜRÜNLERE YÖNELİK KULLANICI DEĞERLENDİRMELERİNİN İNANDIRICILIĞININ MAKİNE ÖĞRENİMİ İLE TAHMİNLENMESİ

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    E-pazaryerleri için güven ölçeğinin geliştirilmesi ve bir model önerisi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Kullanıcı merkezli tasarım açısından e-ticaret: Peştamal pazarı örneği

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Sosyal medyada marka sayfaları takibi üzerinde fenomen etkisi: İnstagram örneği

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Anketlerdeki farklı etiket formatlarının Servqual Ölçeği örneğinde değerlendirilmesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Sorumlu Tüketim Davranışı ve Yeşil Pazarlamanın Yöneticilerin Firma Performans Algısına Etkisi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Utangaç tüketici ölçeğinin geliştirilmesi ve tüketici karar verme tarzlarına etkisi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Pazarlama araştırmalarında Türkiye'nin cevaplama eğilimi profili

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Arama motoru reklamcılığında slogan kullanımı: Süt ürünleri sektöründe bir uygulama

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Tüketicilerin internetten satın alma niyeti üzerine bir çalışma: Adnan Menderes Üniversitesi örneği

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Yeşil pazarlama kapsamında çevresel tutumun çevreci marka sadakati üzerine etkisi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Turizmde algılama haritaları ve Pamukkale örneği

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Grup alışveriş sitelerinin sosyal medyadaki uygulamalarının değerlendirilmesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı