Prof. Dr.
SELÇUK BURAK HAŞILOĞLU
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ >> KARAR BİLİMLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-4512-6531Eğitim Bilgileri
-
1999 - 2006 Doktora
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2011 - 2017 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1996 - 1998 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1988 - 1993 Lisans
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2017 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
KARAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
-
2013 - 2017 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
KARAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
-
2011 - 2013 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
2008 - 2009 YARDIMCI DOÇENT
University of Reading HENLEY BUSINESS SCHOOL INFORMATICS RESEARCH CENTRE
-
2006 - 2011 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
1999 - 2006 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
1999 - 2003 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
İŞLETME ANABİLİM DALI
-
1994 - 1999 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ DENİZLİ TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ
İdari Görevler
-
Genel Sekreter
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Ulusal Kimlik ve Kültürel Duyarlılığın Tüketici Etnosentrizmi ve Algılanan Risk Üzerindeki Etkisi: Bir Yol Analizi
Pamukkale University Journal of Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Ölçeklerin Türkçeye Uyarlama Süreci Örneği: E- Pazaryerinden Satınalma Niyetini Etkileyen Değişkenler
Pamukkale University Journal of Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Ülke Milli Marşları ve İstiklal Marşı’nın Özgünlüğünün Veri Anal
Pamukkale University Journal of Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
What Should be The Measure of Conformityt to Normal Distribution (Normality) Test in Likert Type Digital and Face-To-Face Survey Data?
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Environmental Attitudes and Environmentally Sensitive Television Commercials
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Tüketicilerin Marka Tercihlerine Göre Etnosentrik Eğilim ve Dindarlık Düzeyleri
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The reflection of public values in twitter use of metropolitan municipalities: A content analysis employing the analytic hierarchy process
Information Polity
Özgün Makale Uluslararası
-
Tüketici Utangaçlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergis
Özgün Makale Ulusal
-
Utangaç Tüketici Ölçeği Ve İnternetten Satın Alma: Kırgız Üniversite Öğrencileri Örneği
. Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Checkmate of Leisure! Virtual Communities Regarding Chess
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Tüketicilerin Helal Konseptli Otellerden Beklentilerinin Demografik Değişkenlere Göre İrdelenmesi
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi,
Özgün Makale Uluslararası
-
Checkmate of Leisure! Virtual Communities Regarding Chess
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector
International Journal of Mobile Communications
Özgün Makale Uluslararası
-
An Evaluation of Used Objects in Bank TV Commercials in Ramadan
Journal of Islamic Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar Verme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergileri
Özgün Makale Ulusal
-
ETNOSENTRİK DÜZEYİNE GÖRE FARKLI ÜLKE MENŞELİ ÜRÜNLERİN ALGISI: KIRGIZ ÖĞRENCİLER ÖRNEĞİ
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar Verme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Etnosentrik Düzeyine Göre Farklı Ülke Menşeli Ürünlerin Algısı: Kırgız Öğrenciler Örneği
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Assessment of Pamukkale Destination Image according to Attraction Factors
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
THE IMPORTANCE OF ENVIRONMENTAL ATTITUDES TOWARDS PRODUCTS FOR SUSTAINABILITY AND BUSINESS STRATEGIES
PESD-Present Environment and Sustainable Development
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkiye’deki Helal Konseptli Otellerin Web Sayfalarının Helal Konsept Özellikleri Yönünden İncelenmesi
Türk ve İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
From Mass to Personalized Mobile Marketing Strategies: The New Dimensions through Expert Systems
European Scientific Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
EVALUATION OF THE FACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISIONS OF ACCOUNTING PACKAGE PROGRAMS
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
The Assessment of Website Design Quality inThermal Tourism Industry: The Comparative Studyfor Turkish and German Thermal Hotels
European Scientific Journal August 2017 /SPECIAL
Özgün Makale Uluslararası
-
SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?
PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Entropy Measure to Compare the Internet and Face to Face Surveys
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var mıdır?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Shy Customers vs. Non Shy Customers: Who Does Love More Online Shopping?
European Scientific Journal, ESJ
Özgün Makale Uluslararası
-
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARININ KULLANIM SIKLIKLARINA GÖRE DEĞİŞİM SÜRECİ
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The Influence of the Religiosity Phenomenon on the Choice of Cars and Yogurt Brands
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Araştırmalarında anket yöntemi ile veri toplamadaki potansiyel problemlere ilişkin bir araştırma Birden çok ifade içeren ölçek maddeleri
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Çalışan Kadınların Özel Alışveriş Sitelerinden Satın Alımlarının Hedonik Amaçlı Tüketim Açısından İncelenmesi
Journal of Internet Applications and Management / Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Ölçek Orta Noktası Bitaraf Cevaplar İçin mi Yoksa Bihaber Cevaplar İçin mi Kullanılmaktadır
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Dindarlık Olgusunun Satınalma Davranışı Faktörleri Üzerinde Etkisi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Evaluation of Turkish origin textile products image with fuzzy logic
Journal of Textile Apparel
Derleme Makale Uluslararası
-
Müze Pazarlamasında Müşteri İlişkileri ve Deneyimleri Üzerine bir Araştırma
ZKÜ Sosyal Bilimler Dergisi (Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi)
Özgün Makale Ulusal
-
Elektronik posta ile pazarlama üzerine bir araştırma
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmalarda Elde Edilen Aritmetik Ortalama Ölçek Orta Noktasına Eşit Midir?
Sosyoekonomi
Özgün Makale Uluslararası
-
Organizasyonlarda İnternet in İnformal ve Viral İletişim Aracı Olarak Kullanımı
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Ulusal
-
E Girişimcilik Araçları ve Türkiye deki e Girişimciler Üzerine Bir Araştırma E Entrepreneurship Equipments and an Investigation on E Entrepreneurship in Turkey
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Strategic Utilization of IT for Corporate Crisis Management: the Empirical Study on Textile and Automotive Suppliers Sectors
International Journal of Business and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Evaluation of the product with cognitive mapping method, one of the elements of internet marketing mix
Journal of Applied Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının Değerlendirilmesi
Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Şehirlerarası Otobüs FirmalarınınHizmet Kalitesini Ölçmeye Dönük Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası
Özgün Makale Ulusal
-
Vision, Creativity, Strategic Innovation, and Transformational Leadership
Problems Perspectives in Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Intellectual Capital and Innovation Performance Empirical Evidence in the Turkish Automotive Supplier
Journal of Technology Management & Innovation
Özgün Makale Uluslararası
-
Özel sağlık kuruluşlarında müşteri memnuniyeti ve tercihleri üzerine bir araştırma
İLKE- Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Evaluating Direct Marketing Practices on the Internet via the Fuzzy Cognitive Mapping Method
International Journal of Business and Management
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlamada ambalajlama ve un mamulü ambalajının müşteri üzerindeki imajını belirlemeye yönelik bulanık mantık yaklaşımı
marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Reklam harcamalarının işletmelerin etkinlik seviyesi üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma
AKÜ İİBF DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Antalya Bölgesindeki Konaklama İşletmelerinin İnternet’teki Faaliyetleri Üzerine bir Uygulama
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Pazarlama araştırmalarında sosyal istenirlik yönünde cevap verme eğilimi ve cevaplama tarzı
25. Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Bulanık Kümeleme Tabanlı Algı Haritaları ile Pazar Analizi: Cep Telefonu Markası Örneği
International Conference on Artificial Intelligence and Applied Mathematics in Engineering
Tam metin bildiri Ulusal
-
Utangaç Tüketici Ölçeği ve İnternet’ten Satın Alma: Kırgızistan Örneği
9th International Congress on Entrepreneurship (ICE 2018)Proceedings, Bishkek, Kyrgyzstan
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Boş Zaman Şah-Matı! Satrançla İlgili Sanal Topluluklar Üzerine Bir Netnografi Çalışması
Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Utangaç Tüketici Ölçeği ve İnternet’ten Satın Alma: Kırgız Üniversite Öğrencileri Örneği
9th International Congress on Entrepreneurship
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Polonyalı ile Türk turistlerin Pamukkale destinasyonu ürün tercihleri
I. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi-UMTEB
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Dindarlık Olgusu Açısından Tüketici Davranışı
IV. IBANESS
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Dijital Dünya ile Birlikte Değişim Gösteren bir Kavram: Reklam
IV. IBANESS
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Is it sufficient to use 4 point scales in order to prevent escape responses?
50th Academy of Marketing Conference-2017
Özet bildiri Uluslararası
-
From Mass to Personalized Mobile Marketing Strategies: The New Dimensions through Expert Systems
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities
Özet bildiri Uluslararası
-
The Assessment of Website Design Quality inThermal Tourism Industry: The Comparative Studyfor Turkish and German Thermal Hotels
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona Spain
Tam metin bildiri Uluslararası
-
MUHASEBE PAKET PROGRAMLARININ SATIN ALMA FAKTÖRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
SAĞLIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ ODAKLILIK VE HİZMET KALİTEALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
III.Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Sağlık Sektöründe Müşteri Odaklılık ve Hizmet Kalite Algısı Üzerine bir Araştırma
III. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Otomobil Markalarının Web Sayfalarında Standardizasyon ve Adaptasyon Uygulamaları
III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Fethiye, Türkiye
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Utangaçlığın Satın Alma Karar Verme Tarzlarına Etkisi
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye
Tam metin bildiri Ulusal
-
Shy Customers Vs Non Shy Customers: Who Does Love More Online Shopping?
7th Global Academic Meeting, GAM 2017, Budapest, Hungary
Özet bildiri Uluslararası
-
Is there any difference between the results of the survey marked by the interviewer and the respondent?
7th Global Academic Meeting, GAM 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Sponsorluk TSF Sponsor Kurum Arasında Kazan Kazan Döngüsü
13. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Erkek Egemen Ailede Erkek Tüketicinin Satın Alma Davranışı
International Research Congress on Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İnternet ten Alışverişte Tüketiciler Tarafından Algılanan Riskler ve Risk Azaltma Çabaları
Uluslararası Avrasya Ekonomileri Konferansı 2015
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Pazarlama Araştırması ve Analitiği
Nobel
Tümü Uluslararası
-
Web Tasarımı Satış ve Pazarlama
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları
Bölüm(ler) Ulusal
-
Pazarlama Yönetimi
Beta Basım
Bölüm(ler) Ulusal
-
Güney Ege Bölgesinde Üretim Odaklı Kooperatiflerin Mevcut Durum Analizi ve Gelişim Stratejileri
GEKA
Tümü Ulusal
-
PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Pazarlama Araştırması Marketing Research
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Genel İşletmecilik Bilgileri
Nobel
Bölüm(ler) Ulusal
-
ELEKTRONİK POSTA İLE PAZARLAMA
BETA
Tümü Ulusal
-
ENFORMASYON TOPLUMUNDA E TİCARET VE STRATEJİLERİ
TÜRKMEN KITABEVİ
Tümü Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Elektronik Posta ile Pazarlama Modellerinin Geliştirilmesi
Yönetici TÜBİTAK PROJESİ
-
2 Firma Bazlı Etkinlik Analizleri ve Etkinliği Belirleyen Faktörler Denizli ve Türkiye
Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
-
3 Denizli için Yeni ve Stratejik Sektör Analizleri
Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
-
4 BAP (2016-SOBE-004)
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
5 Denizli Tekstil Sanayi Stratejik Ortaklık Şebeke Organizasyonu Bilişim Altyapısının Kurulması
Kalkınma Bakanlığı
-
6 Türkiye nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek Çalışmaları
Yürütücü -Tübitak 1001
-
7 GÜNEY EGE BÖLGESİNDE ÜRETİM ODAKLI KOOPERATİFLERİN MEVCUT DURUM ANALİZİ VE GELİŞTİRME STRATEJİLERİ
Araştırmacı Kalkınma Bakanlığı
-
8 Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Yeşil Pazarlama Uygulamaları Çevresel Tutum Yeşil ürün Tercihi ve Marka Sadakati Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
-
Proje Ödülü
Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül
Diğer PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı, 2008 Yılı Dış Ticaret Bilim Ödülü Birinciliği
Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül
Bilim - Sanat Ödülleri BAŞBAKANLIK
Tez Danışmanlığı
-
Alışveriş Yaklaşımları Ve Veri Analitiği Yöntemleri İle Süpermarket Yerleşim Düzeninin Planlanması
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
E-pazaryerlerinden satınalma niyetini etkileyen boyutlar ve bu boyutlara ait ölçek uyarlamaları
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
E-PAZARYERLERİNDE ÜRÜNLERE YÖNELİK KULLANICI DEĞERLENDİRMELERİNİN İNANDIRICILIĞININ MAKİNE ÖĞRENİMİ İLE TAHMİNLENMESİ
Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalı
-
E-pazaryerleri için güven ölçeğinin geliştirilmesi ve bir model önerisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Kullanıcı merkezli tasarım açısından e-ticaret: Peştamal pazarı örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Sosyal medyada marka sayfaları takibi üzerinde fenomen etkisi: İnstagram örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Anketlerdeki farklı etiket formatlarının Servqual Ölçeği örneğinde değerlendirilmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Sorumlu Tüketim Davranışı ve Yeşil Pazarlamanın Yöneticilerin Firma Performans Algısına Etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Utangaç tüketici ölçeğinin geliştirilmesi ve tüketici karar verme tarzlarına etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Pazarlama araştırmalarında Türkiye'nin cevaplama eğilimi profili
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Arama motoru reklamcılığında slogan kullanımı: Süt ürünleri sektöründe bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Tüketicilerin internetten satın alma niyeti üzerine bir çalışma: Adnan Menderes Üniversitesi örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Yeşil pazarlama kapsamında çevresel tutumun çevreci marka sadakati üzerine etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Turizmde algılama haritaları ve Pamukkale örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
-
Grup alışveriş sitelerinin sosyal medyadaki uygulamalarının değerlendirilmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı