Prof. Dr.
DUYGU KOÇOĞLU
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> İŞLETME >> ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
YÖK AKADEMİK ORCID:Eğitim Bilgileri
-
2002 - 2004 Doktora
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1993 - 1996 Yüksek Lisans
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1989 - 1993 Lisans
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2014 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
-
2003 - 2014 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
-
1995 - 2003 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma Davranışı
Pamukkale University Journal of Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Instagram’ın Marka Kişilik Algısı Üzerine Bir Araştırma
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Charging plastic bags within the demarketing: measuring the environmental attitude and environmental behaviour in Denizli: a structural equality model
Present Environment and Sustainable Development
Özgün Makale Uluslararası
-
Tüketicilerin Marka Tercihlerine Göre Etnosentrik Eğilim ve Dindarlık Düzeyleri
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
LGBT Bireylerin Tüketici Satın Alma Tarzı
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Tutum Ve Proje Sahibi Kurumların Bilinirliği: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
Kırklareli Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Tüketici Hakları Farkındalığı ve Tüketici Bilinç Düzeyi: Denizli Örneği
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studie
Özgün Makale Uluslararası
-
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Oyun Bağımlılık Düzeyine Göre Tüketici Karar Verme Tarzlarının Değerlendirilmesi
MANAS Journal of Social Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Denizli İlinin Tüketici Temelli Marka Değeri Algısı: Karşılaştırmalı Bir Araştırma
ASIA MINOR STUDIES
Özgün Makale Uluslararası
-
Sağlık İşletmelerinde Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışı İle Hizmet Kalite Algısı Arasındaki İlişki Bir Hastane Örneği
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var Mıdır?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var mıdır?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The Assessment of Website Design Quality inThermal Tourism Industry: The Comparative Studyfor Turkish and German Thermal Hotels
European Scientific Journal August 2017 /SPECIAL
Özgün Makale Uluslararası
-
Applications of Marketing Information System in Banking Sector: A Study on VakıfBank
European Scientific Journal (ESJ)
Özgün Makale Uluslararası
-
Effects of Business Education on Consumer Awareness and Conscious Consumption
European Scientific Journal (ESJ)
Özgün Makale Uluslararası
-
İhracat Pazarlama Faaliyetlerinde Pazarlama Karması Adaptasyonu Ve Denizli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkiye Madencilik Sektörünün Beş Güç Modeli İle Değerlendirilmesi
İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Türkiye de Yükseköğretimin Dış Çevre Analizi Ve Pamukkale Üniversitesi nin Rekabet Edebilirliği
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Seyahat İşletmeciliği Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi İle Değerlendirilmesi i
Ekev Akademi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Büyük Sanayi Kuruluşlarının Büyüme Stratejilerinin BAHS İle Değerlendirilmesi Denizli Örneği
Ege Akademik Bakış
Özgün Makale Ulusal
-
Customer Relatıonshıp Management And Customer Loyalty A Survey In The Sector Of Bankıng
International Journal of Business and Social Science
Özgün Makale Uluslararası
-
İletilerek Yayılan E Postalar Üzerine Pazarlama Literatürden Bazı Öneriler
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi
Özgün Makale Ulusal
-
İşletmelerin İnternet Pazarlama Faaliyetleri Doğaltaş Ve Mermer Sanayinde Bir Araştırma
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmalarda Elde Edilen Aritmetik Ortalama Ölçek Orta Noktasına Eşit Midir
Sosyoekonomi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
KOBİLER in Avrupa Birliğine Giriş Sürecinde Tutundurma Faaliyetleri ve İhracata Olan Etkisi Denizli Metal Eşya ve Teçhizat Sanayinde Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı İle Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiyi Tespite Yönelik Bir Araştırma
Pazarlama ve Pazarlama Araştırması Derneği Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Reklam Harcamalarının İşletmelerin Etkinlik Seviyesi Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Makro Çevre Faktörlerine Verilen Önem Denizli Mermer Sanayinde Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Çok Katlı Giyim Mağazalarında Kişisel Satış ve Satış Geliştirme Üzerine Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Hedonic and Utilitarian Aspect of Traditional Retail Shopping
12th INTERNATIONAL SCIENTIFIC FORUM, ISF 2018
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sosyal Sorumluluk Projelerine Yönelik Tutumu Tespit Etmeye Yönelik BirAraştırma
SOSCON 2018
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Service Quality Perception in Service Industry: The Case of Pamukkale University Sports Center
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
The Assessment of Website Design Quality inThermal Tourism Industry: The Comparative Studyfor Turkish and German Thermal Hotels
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona Spain
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sağlık Sektöründe Müşteri Odaklılık ve Hizmet Kalite Algısı Üzerine bir Araştırma
III. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Effects of Business Education on ConsumerAwareness and Conscious Consumption
6TH EURASIAN MULTIDISCIPLINARY FORUM, EMF 2017 , 27-28 April 2017, Vienna, Austria
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Applıcatıons Of Marketıng Informatıon System In Bankıng Sector: A Study On Vakıfbank
6TH EURASIAN MULTIDISCIPLINARY FORUM, EMF 2017 , 27-28 April 2017, Vienna, Austria
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var mıdır ?
21. Pazarlama Kongresi/Dijital Dünyada Pazarlama
Tam metin bildiri Ulusal
-
Erkek Egemen Ailede Erkek Tüketicinin Satın AlmaSürecindeki Yaklaşımı
1.Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ev Hanımı ve Çalışan Kadınların Hedonik-Faydacı TüketimDavranışlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
I. International Research Congress on Social Sciences, International University of Sarajevo, Sarajevo / Bosnia and Herzegovina,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
THE IMPORTANCE OF THE ADAPTATION OF MARKETING MIXING IN EXPORT MARKETING ACTIVITIES AND A STUDY ON THE TEXTILE SECTOR IN DENIZLI
1st International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society
Özet bildiri Uluslararası
-
SPONSORLUK: TSF-SPONSOR KURUM ARASINDAKAZAN KAZAN DÖNGÜSÜ
13. Uluslararsı Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Denizli Tekstil Sanayinde Esnek Üretim Sistemlerinin Kullanılması İle İlgili Bir Araştırma
I.Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu Bildiri kitapçığı
Tam metin bildiri Ulusal
-
Determining Wholesalers Preferences of Retailers Tespo Case Perakendecilerin Toptancılarını Belirleme Eğilimleri ve Tespo örneği
İnternational Congress on Knowledge, Economy & Management
Tam metin bildiri Uluslararası
-
A Study About The Importance Given By Denizli Textile Companies to Promotion Fırst International Conference On Business Management Economics in a Changing World
Yaşar Universty
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Importance That Small And Medium Size Enterprises Kobi Attach To Promotion Tools On Information Technologies Metal Goods Industry Denizli Application
Uluslararası Bilişim Kongresi, Biltek
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
İşletme Biliminin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler:Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon
Ekin Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Güncel Pazarlama Yaklaşımları İçinde Editör Çağatay Taşkın
Alfa Aktüel
Bölüm(ler) Ulusal
-
Bilgi Ekonomisi İçinde Editör Nihal Kargı
Ekin Kitabevi
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Teknolojik yatkınlık ve değerlerle genişletilmiş yapay zekâ temelli ürünlerin teknoloji kabul modeline uyarlanması ve kültürel farklılıkların kıyaslanması
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Karanlık üçlü kişilik özellikleri ve tüketici satın alma karar verme tarzlarının sosyal medya bağımlılığı ile tüketici katılımı arasındaki rolü
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Konaklama işletmelerinde hizmet inovasyonu ve bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Sanal oyun dünyasında motivasyon unsurları ve davranışsal niyet üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Tüketici satın alma tarzında hedonik tüketim yaklaşımı: GSM operatörü kullanıcıları üzerinde bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Retro pazarlamada nostalji eğilimi: Denizli'de bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Tüketici hakları farkındalığı ve tüketici bilinç düzeyi: Denizli'de bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Denizli İlinin tüketici temelli marka değeri algısı: Karşılaştırmalı bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Müşteri memnuniyeti araştırmalarında cinsiyet faktörünün etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Müşteri odaklı anlayışta müşteri memnuniyeti ve hizmet kalite algısı: Bir hastane örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Hizmet işletmelerinde içsel pazarlama ve hizmet kalitesinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi: Pamukkale Üniversitesi Spor Merkezi örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Uluslararası pazarlamada ihracat pazarlama stratejileri ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
İnternetin işletmelerin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri: Denizli doğal taş ve mermer sektöründe bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Makro çevre faktörlerinin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri ve Denizli mermer sanayinde bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı