Prof. Dr.

DUYGU KOÇOĞLU

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> İŞLETME >> ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
YÖK AKADEMİK ORCID:
Eğitim Bilgileri
  • 2002 - 2004 Doktora

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1993 - 1996 Yüksek Lisans

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1989 - 1993 Lisans

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı

    Pazarlama

Mesleki Deneyim
  • 2014 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

  • 2003 - 2014 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

  • 1995 - 2003 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ

İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2023SOYSAL AYŞENUR, KOÇOĞLU DUYGU

    İşletme Biliminin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler:Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon

    Ekin Yayınevi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2011KOÇOĞLU DUYGU

    Güncel Pazarlama Yaklaşımları İçinde Editör Çağatay Taşkın

    Alfa Aktüel

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2006KOÇOĞLU DUYGU

    Bilgi Ekonomisi İçinde Editör Nihal Kargı

    Ekin Kitabevi

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Teknolojik yatkınlık ve değerlerle genişletilmiş yapay zekâ temelli ürünlerin teknoloji kabul modeline uyarlanması ve kültürel farklılıkların kıyaslanması

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Karanlık üçlü kişilik özellikleri ve tüketici satın alma karar verme tarzlarının sosyal medya bağımlılığı ile tüketici katılımı arasındaki rolü

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Konaklama işletmelerinde hizmet inovasyonu ve bir uygulama

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Sanal oyun dünyasında motivasyon unsurları ve davranışsal niyet üzerine bir araştırma

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Tüketici satın alma tarzında hedonik tüketim yaklaşımı: GSM operatörü kullanıcıları üzerinde bir uygulama

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Retro pazarlamada nostalji eğilimi: Denizli'de bir araştırma

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Tüketici hakları farkındalığı ve tüketici bilinç düzeyi: Denizli'de bir araştırma

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Denizli İlinin tüketici temelli marka değeri algısı: Karşılaştırmalı bir araştırma

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Müşteri memnuniyeti araştırmalarında cinsiyet faktörünün etkisi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Müşteri odaklı anlayışta müşteri memnuniyeti ve hizmet kalite algısı: Bir hastane örneği

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Hizmet işletmelerinde içsel pazarlama ve hizmet kalitesinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi: Pamukkale Üniversitesi Spor Merkezi örneği

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Uluslararası pazarlamada ihracat pazarlama stratejileri ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırma

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İnternetin işletmelerin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri: Denizli doğal taş ve mermer sektöründe bir araştırma

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Makro çevre faktörlerinin pazarlama faaliyetleri üzerine etkileri ve Denizli mermer sanayinde bir uygulama

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı