Doç. Dr.
TAMER BARAN
KALE MESLEK YÜKSEKOKULU >> SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ >> TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-8711-6561Eğitim Bilgileri
-
2012 - 2019 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2007 - 2012 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1996 - 2000 Lisans
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2022 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ KALE MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ PR.
-
2022 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ KALE MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ PR.
-
2011 - 2022 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ KALE MESLEK YÜKSEKOKULU SEYAHAT-TURİZM VE EĞLENCE HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
TURİZM VE SEYAHAT HİZMETLERİ PR.
Üniversite Dışı Deneyim
-
2008 - 2022
TÜFAD
Futbol Antrenörü
-
2003 - 2007
Doğruyol Tekstil
Muhasebe Sorumlusu
İdari Görevler
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Faith and Sustainability: Exploring Religiosity’s Impact on Intentions to Reduce Food Waste
Sustainability
Özgün Makale Uluslararası
-
The effects of trust and religiosity on halal products purchase intention: indirect effect of attitude
EuroMed Journal of Business
Özgün Makale Uluslararası
-
Effects of brand awareness and feminist message level in femvertising: An experimental study
Women's Studies International Forum
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes toward the design of Islamic mobile shopping apps in Turkey: the case of hijab clothing mobile apps from the perspective of conservative consumers
Journal of Islamic Accounting and Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
AN INVESTIGATION ON THE EFFECT OF AD EXPENSES ON BRAND VALUE IN THE BANKING SECTOR THROUGH PANEL DATA ANALYSIS
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Likert Tipi Ölçeklerle Elde Edilen Verilerde Cevap Etiketi Sıralamasının Katılımcıların Cevaplarına Etkisi
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Likert Tipi Ölçeklerdeki Cevap Alternatifi Sayısının Ölçek Güvenilirliğine Etkisi
İşletme
Özgün Makale Uluslararası
-
Are participation and conventional banks operating under the same roof really different? Evidence from Turkish bank clients
Journal of Islamic Accounting and Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
COVID Effect on Retailing: A Study on Consumers’ Retailer Preferences during Economic Recession Periods: Evidence from Turkey as a Predominantly Muslim Society
Journal of Islamic Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
An Explanatory Study On Consumers’ E-Complaints About Discount Stores In Turkey
Alanya Akademik Bakış
Özgün Makale Uluslararası
-
A Structural Model Proposal for Attitudes of Turkish Consumers towards Discount Stores’ Private Labels.
Journal of Research in Business
Özgün Makale Uluslararası
-
A literature review and classification of the studies on “halal” in Islamic Business Journals (2010-2018)
Journal of Islamic Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
Marka Adının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi: Türkçe ve İngilizce Adların Karşılaştırılması
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Tüketicilerin İndirim Mağazalarına Karşı Tutumlarına Yönelik Bir Yapısal Model Önerisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İndirim Mağazalarının Maliyet Düşürme Stratejileri ve Türkiye’deki Perakendecilerin Verimliliklerinin Karşılaştırılması
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Menşe Karmaşası
HARVARD BUSINESS REVIEW Türkiye
Özgün Makale Ulusal
-
SWOT Analysis of West Anatolian in the Context of History and Culture Tourism Potential
Central European Journal of Geography and Sustainable Development
Özgün Makale Uluslararası
-
Social media analysis of anti-consumption in Turkey
British Food Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Social media analysis of anti-consumption in Turkey
British Food Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Market Segmentation Strategies from Muqaddimah of Ibn Khaldun
İbn Haldun Çalışmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Generation Z Attitudes Towards Green Marketing A Cross Country and Gender Analysis
Annals of Economy
Özgün Makale Uluslararası
-
Positions of Mobile Phone Brands on University Students Mind
Journal of Sustainable Economies Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Pazarlama Araştırmalarında Anket Yöntemi İle Veri Toplamadaki Potansiyel Problemlere İlişkin Bir Araştırma Birden Çok İfade İçeren Ölçek Maddeleri
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Araştırmalarındaki Potansiyel Problemlere Yönelik Bir Araştırma Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Televizyon Programları, Sembolik Tüketim Ve Toplumsal Yansımaları
KMÜ Sosyal ve Ekonomı̇k Araştırmalar Dergı̇si
Derleme Makale Ulusal
-
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Penceresinden Eğitim Kalitesi Bir Araştırma
Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
THE EFFECTS OF PERCEIVED PRICE, QUALITY, AND CONSUMER TRUST ON PURCHASE INTENTION OF HALAL PRODUCTS
14. Global Islamic Marketing Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Evaluation of the Effect of Advertising Expenditures on Brand Value in the Banking Sector through Panel Data Analysis
Creativity and Innovation in Digital Economy
Özet bildiri Uluslararası
-
LİKERT TİPİ ÖLÇEKLERLE ELDE EDİLEN VERİLERDE CEVAP ETİKETİ SIRALAMASININ KATILIMCILARIN CEVAPLARINA ETKİSİ
26. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Müşterilerin Geleneksel Bankacılık ve Katılım Bankacılığı Değerlendirmelerine Yönelik Bir Nitel Araştırma
Uluslararası İslami Sigortacılık ve Finans Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Tüketicilerin İndirim Mağazalarından e-Şikayetleri Üzerine Açıklayıcı Bir Çalışma
Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Marka Adının Etnosentrik Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisi
IV. International Entrepreneurship, Employment and Career Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Şikayet Davranışı Eğilim Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
IV. International Entrepreneurship, Employment and Career Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
SHOULD THE DATA OBTAINED USING LIKERT TYPE SCALE BE ANALYSED BY PARAMETRIC OR NON-PARAMETRIC METHODS IN MARKETING RESEARCH?
Internetional Human and Civilizations Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
THE RELATIONSHIP BETWEEN WHISTLEBLOWING AND ORGANIZATIONALCITIZENSHIP BEHAVIOUR IN TEXTILE SECTOR
3RD INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL AND ECONOMIC SCIENCES
Özet bildiri Uluslararası
-
A Study on Examination of Prepared Thesis in Social Sciences in Turkey in Terms of Research Methods
3rd International Congress on Social and Economic Sciences (ICSES)
Özet bildiri Uluslararası
-
Otomobil Markalarının Web Sayfalarında Standardizasyon ve Adaptasyon Uygulamaları
III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Fethiye, Türkiye
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Uluslararası Göçün Pazarlama Yönü Göçmen Pazarlaması
1. Uluslararası Göç ve Kültür Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Generation Z Attitudes Toward Green Marketing A Cross Country Analysis
Information Society and Sustainable Development International Scientific Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Positions of Mobile Phone Brands on University Students Mind
Information Society and Sustainable Development International Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Content Analysis of Using Core Competence on Advertising for Automobile Industry
International Conference on Innovation and Entrepreneurship in Marketing and Consumer Behavior
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Content Analysis of Using Core Competence on Advertising for Automobile Industry
International Conference on Innovation and Entrepreneurship in Marketing & Consumer Behaviour
Tam metin bildiri Uluslararası
-
ONLINE ALIŞVERİŞİN ALGILANAN RİSK VE GÜVEN AÇISINDAN BİR MODEL ÖNERİSİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
İbn i Haldun un Mukaddemesinden Pazar Bölümlendirme Stratejilerine Bakış
3. Uluslararası İbn Haldun Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Pazarlama Araştırmlarındaki Potansiyel Problemlere İlişkin Bir Araştırma Kolayda Örnekleme ve Sıklık İfadeli Ölçek Maddeleri
18. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Kale İçin Bir İlişkisel Pazarlama Fırsatı Kale Meslek Yüksek Okulunun Açılması
KaleDavaz Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Brand Management
Intech Open
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Handbook of Research on Applied Data Science and Artificial Intelligence in Business and Industry
IGI-Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Pandemi Süreci ve Toplumsal Yapı
Gazi Kitabevi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Güncel Pazarlama Çalışmaları
Akademisyen
Bölüm(ler) Ulusal
-
Handbook of Research on Agricultural Policy, Rural Development, and Entrepreneurship in Contemporary Economies
IGI-Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Organizational Culture and Behavioral Shifts in the Green Economy
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Denizli Kent Ekonomisi
Pamukkale Üniversitesi Yayınları
Bölüm(ler) Ulusal