Prof. Dr.
YASİN DOĞAN
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ >> SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-1155-2105Eğitim Bilgileri
-
2003 - 2007 Doktora
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1999 - 2002 Yüksek Lisans
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2017 - 2020 Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
-
1994 - 1998 Lisans
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2020 - 2021 Önlisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
-
2010 - 2011 Post-Doktora
UNIVERSITY OF CUMBRIA
FACULTY OF EDUCATION / MUSEUM EDUCATION IN HISTORY
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2022 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2018 - 2022 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2016 - 2018 DOÇENT
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2010 - 2011 YARDIMCI DOÇENT
UNIVERSITY OF CUMBRIA FACULTY OF EDUCATION PRIMARY EDUCATION
HISTORY EDUCATION
-
2008 - 2016 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2004 - 2008 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (DR)
-
2003 - 2004 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ADIYAMAN EĞİTİM FAKÜLTESİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Üniversite Dışı Deneyim
-
2001 - 2002
Elazığ Karakoçan Nuri Özaltın İ.Ö.O.
Öğretmen
-
2000 - 2001
Elazığ Keban Musa Coşkun İ.Ö.O.
Öğretmen
-
1998 - 2000
Gaziantep Şehit Adem Yavuz İ.Ö.O.
Öğretmen
İdari Görevler
-
Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Senato Üyesi Eğitim Fakültesi Temsilcisi
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Kütüphane ve Dokümantasyon Komisyonu Üyeliği
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Sosyal Bilimler Alan Becerileri: Kavram, Kapsam ve Geliştirilme Öyküsü
Milli Eğitim
Özgün Makale Uluslararası
-
ATATÜRK İLKELERİNİN ÖĞRETİLMESİNDE MÜZİK DESTEKLİ ETKİNLİKLERİN ( KARAOKE TEKNİĞİ) ETKİLİLİĞİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA
BELGİ DERGİSİ
Özgün Makale Uluslararası
-
İstiklal Marşı'nın Kabulünün 100. Yılında Türk Milli Marşlarının Dil ve Ortak Değerler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The conceptual teaching trajectory and conceptual- semantic gaps in social studies education
International Online Journal of Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
BİLİMSEL ETİK BAĞLAMINDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DENEYİMLERİ
Journal of History School
Özgün Makale Uluslararası
-
Seyit Onbaşı’nın Çanakkale Savaşlarındaki Rolüne Yönelik Öğrencilerin Ve Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları: Boylamsal Bir Araştırma
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Prof. Hilary Cooper ile Küçük Çocuklarla Tarih Öğretimi Üzerine Bir Görüşme
Turkish History Education Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Nereye Doğru Gidiyor?
Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Uluslararası Sınavlarda Başarılı Ülkeler Ve Türkiye’nin Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Tasarım Boyutu Açısından İncelenmesi
İnternational Journal of New Approaches in Social Studies (IJONASS)
Özgün Makale Uluslararası
-
100 Yılında Öğretmen Adayları Ve Öğrencilerin Bakışıyla Çanakkale Savaşları Bir Metafor Araştırması
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
How Should an Efficient Oral History Interview Process be Conducted According to the Views of Pre Service Teachers
Education Research and Reviews
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıfta Arkeoloji 6 Sınıf Öğrencilerinin Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Eylem Araştırması
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğrenmeye ve Sosyal Bilgiler Öğretmeni Olmaya İlişkin Yaşam Deneyimleri
Tarih Okulu Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk haklarına ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
International Journal of Human Sciences./ Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Atatürk ün Makinisti Gölbaşılı Şeref Erdimez
Akademi Adıyaman
Özgün Makale Ulusal
-
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Miras ile İlgili Başarı Düzeyleri ve Tutumlarının Bazı Değişkenlerle İncelenmesi Adıyaman Örneği
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İlköğretim İkinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve Uygulanması Hakkında Öğretmen Görüşleri
Journal of Social Studies Education Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Tarihte Birinci Elden Kaynaklar Efsaneleri Mitleri Aşmak Çev Yasin DOĞAN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihsel Yazılı Kanıt Kullanmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Birinci Elden Kaynakları Sınıfta Etkin Kullanmanın Yolları
Bilimin ve Aklın Aydınlığında Eğitim
Özgün Makale Ulusal
-
Birinci Elden Tarih Kaynaklarının Sosyal Bilgiler ve Tarih Derslerinde İnternet Üzerinden Kullanımı ABD ve İngiltere den Uygulama Örnekleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Atatürk ün Ekonomiyle İlgili Görüşlerini Yansıtan Cumhuriyet Dönemi Paraları
Bilimin ve Aklın Aydınlığında Eğitim
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Yanıbaşımızdaki Geçmiş Dünya’dan Dijital Dünya’ya: Geçmişimizin Dijital Yansımaları
I. Ulusal Yerel ve Sözlü Tarih Araştırmaları Öğrenci Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Yeni Öğretim Programının Çekirdeği: Beceri Temelli Yaklaşım
Türkiye Yüzyılında Yenilenmiş Öğretim Programları
Özet bildiri Ulusal
-
21. Yüzyıl Maarif Modeli
7. Asoscongress Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
İşgalden Cumhuriyetin Kuruluşuna İzmir'in Ders Kitaplarındaki 100 Yıllık İmajı
İzmir'in 100 Yılı Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
-
Kurgudan Kanıt Olur Mu? Tarih Dizileriyle Öğretmen Adaylarının Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
7. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Pandemi Sürecinde Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Bağlamında Değişen Değerlere İlişkin Görüşleri
9. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğrenci Bakışıyla Akılı Sosyal Bilgiler Defterleri
6. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
1998’DEN 2018’E SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA SİVİL TOPLUM
2. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMUPROGRAMI
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Ders Kitapları Nereye Doğru?
Uluslararası Ders Kitapları Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerine Atatürk İlkelerinin Öğretilmesinde Müzik Destekli Etkinliklerin (KARAOKE Tekniği) Etkililiği Üzerine Deneysel Bir Araştırma
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Aynı Mekâna Farklı Bakışlar: Süreklilik Ve Değişim Becerisini Yerel Tarih Üzerinden Öğretmek
3. International Congress ON Social Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Sözlü Mülakat Sınavına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bİlimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen adaylarının empatik eğilimlerinin geliştirilmesi:Suriyeli sığınmacılar örneği
2. Uluslararası Soyal Bİlimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Dünya Bilim ve Teknoloji Mirasının Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Yansıması Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Velilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin görüşleri
Uluslararası Sosyal Bİlgiler Eğitimi Sempozyumu VI
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Dersinde Para ve Posta Pullarının Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin T C İnkılap Tarihi Dersinde Geçen Osmanlıca Kavramları Anlama Düzeyleri
USBES 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Adil Savaş Kuramı ve Öğrenci Bakışları Öğrenciler Savaşın Meşruiyetine Nasıl Yaklaşıyorlar
5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Geçen Tarihî Kişi Ve Yer Adları Üzerine Bir Değerlendirme
2. Uluslararası Çin'den Adriyatik'e Sosyal Bilimler Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İki Boyutlu Fotoğraf Tekniğiyle Çanakkale Savaşlarına Farklı Açılardan Bakış
4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
İtilaf ve İttifak Devletlerinin Bakiyesi Ülkelerde Birinci Dünya Savaşı nın Ders Kitaplarına Görsel Açıdan Yansıması
4. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
An Action Research for the Effect of in ClassLearning Archeology Subjects through Experience Upon Developing the Historical Thinking Skills of 6th Grade Students
3. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Tarih Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançlarını Belirlemede Kullanılabilecek bir Yapılandırmacı Veri Toplama Tekniği Deneyimler Nehri
3. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenmeye Ve Öz yeterliklerine İlişkin Görüşleri Demokrasi Koridoru Projesi Deneyimi
3. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
2012 Eğitim Reformuna Sosyal Bilgiler Eğitimi Paydaşlarınca Bir Bakış Bir Durum Çalışması
2. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin ve İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Bulundukları Okul Ortamının Demokratikliğine Yönelik Görüşleri
I. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Haklarına İlişkin Tutumları
I. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Katılımcı Vatandaşlık Görevlerini Yerine Getirmelerine Yönelik Görüşleri
I. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Konularında Yer Alan Bazı Tarihi Kavramları Anlama Düzeyleri
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Ottomans in Tunusia Through the Eyes of Ottomans and Spanish workshop presentation
19th EUROCLIO Annual Conference and Professional Training Development Course
Sözlü Bildiri Uluslararası
-
From A City on the Western Border of the Roman Empire to A City on the Eastern Border Children s Attitutes to Their Cultural Heritage
HEIRNET Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sözlü Tarih Yönteminin Uygulanışıyla İlgili Görüşleri Üniversiteli Gençler Adıyaman ın Yakın Tarihini Araştırıyor
1. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretimi Uygulamalarında Sordukları Soruların Değerlendirilmesi
Bilgi Çağında Eğitim ve Malatya Ulusal Sempozyumu
Sözlü Bildiri Ulusal
-
The Interconnection between Contextual Museum Learning and Learning Experiences Outside the Museum A Comparative Study between Turkey and Croatia
The 5th International Balkans Education and Science Congress
Sözlü Bildiri Uluslararası
-
Türkiyede ki Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dünya Vatandaşlığının Öğretimiyle İlgili Görüşleri
The 5th International Balkans Education And Science Congress
Sözlü Bildiri Uluslararası
-
1998 ve 2006 Eğitim Fakülteleri Lisans Programlarının Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Açısından Karşılaştırılması
I.Uluslar Arası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Yeni Sosyal Bilgiler Öğretimi Programları ve UygulamasıHakkında Öğretmen Görüşler
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
The Perceptions of Primary School Children on Primary Sources of Archive in Turkey A look on the Past through Archive
International Symposium on Pedagogy and the Knowledge Society
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıtla İlgili Düşünme Türleri Açısından Öğrencilerin Sordukları Soruların Değerlendirilmesi
International Conference On Educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler ve Tarih Dersleri İçin Birinci Elden Kaynakların İnternet Ortamında Kullanılabilirliği Yurt Dışında Yürütülen Uygulamalar
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Yapısalcı Öğrenme Modeli ile Tarihsel Birincil Kaynakların İlişkisi ve Bu İlişkinin İlköğretim 4 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Kullanım Düzeyi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Ortaöğretim Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programı (12. sınıf)
Milli Eğitim Bakanlığı
Tümü Ulusal
-
Ortaöğretim Tarih Dersi Programı (9-11.sınıflar)
Milli Eğitim Bakanlığı
Tümü Ulusal
-
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli
Millî Eğitim Bakanlığı
Bölüm(ler) Ulusal
-
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Öğretmen Kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı UNICEF
Bölüm(ler) Ulusal
-
100.Yılında Cumhuriyete Ve Atatürk'e Armağan: Atatürk ve Cumhuriyet Tarihi Yazıları
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dr. Kemal Daşçıoğlu’na Vefa Kitabı
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Tarih Ders Kitaplarında İmajlar: Devletler, Halklar, Kişiler
Pegem Akademi Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi II
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Eğitimine Giriş
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Eğitim’de Hikayenin Gücü
İnönü Üniversitesi Yayınevi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Dünya’da Türk İmajı: Tarih Ders Kitaplarındaki Durum
Pegem Akademi Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyal Bilgilerde Sözlü ve Yazılı Edebiyat İncelemeleri
PegemA
Bölüm(ler) Ulusal
-
Sosyal Bilgiler Eğitimi
PegemA
Bölüm(ler) Ulusal
-
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi
PegemA
Bölüm(ler) Ulusal
-
Demokrasi Koridoru ProjesiTanıtım Kitabı
Özel
Tümü Ulusal
-
Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri
Yeni İnsan Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri
Harf Eğitim Yayıncılığı
Bölüm(ler) Ulusal
-
Yenilikçi Tarih Öğretimi Etkinlik Örnekleri
Harf Eğitim Yayıncılığı
Bölüm(ler) Ulusal
-
Innovative History Education Exemplar Activities
Harf Publishing House
Bölüm(ler) Ulusal
-
6 Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabı
Altın Kitaplar
Tümü Ulusal
-
6 Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı
Altın Kitaplar
Tümü Ulusal
-
6 Sınıf Sosyal Bilgiler Çalışma Kitabı
Altın Kitaplar
Tümü Ulusal
-
Günümüzde Eğitim
Pegem A
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar 1
PegemA
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Öğretimi
PegemA
Bölüm(ler) Ulusal
-
İlköğretim Programları ve Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi ve Dğerlendirme Sonuçlarının Ortaöğretim İle Paylaşılması Çalıştayı
MEB
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yapay Zekanın Entegrasyonuna Yönelik Hizmet Öncesi Eğitim Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 Türkiye'de 1923-2023 Yılları Arasında Basılan Lise Tarih Ders Kitaplarında Avrupamerkezci Söylemin İncelenmesi ve Çözüm Önerilerinin Geliştirilmesi
Araştırmacı -Tübitak 1001
-
3 Öğretmen Yeterlikleri Üzerine Boylamsal Bir Araştırma: Pamukkale Üniversitesi Örneği
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
4 MEB Temel Eğitim Genel Müdürlüğü ve UNICEF Türkiye Temsilciliği İşbirliği ile "K8 Ulusal Beceriler Kapsamında Öğrenme İhtiyaçlarının Desteklenmesi Projesi"
Uzman Uluslararası İkili İşbirliği Programları
-
5 GELENEKTEN GELECEĞE DENİZLİ YOLCULARI
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
6 K12 Beceri Geliştirme Programı
Araştırmacı Uluslararası İkili İşbirliği Programları
-
7 Demokrasi Koridoru
Yönetici Avrupa Birliği
-
8 Project A Key To Europe Innovative Methodology in Turkish School History
Uzman Diğer (Uluslararası)
-
9 Üniversiteli Gençler Adıyaman ın Yakın Tarihini Araştırıyor Tır Üzerinde Sözlü Tarih
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
-
Farklı Ülkelerin Tarih Ders Kitaplarına Dokunmak
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, İstanbul Üniversitesi
SERGİ Uluslararası
-
Farklı Ülkelerin Ders Kitaplarına Dokunmak
Uluslararası Ders Kitapları Sempozyumu Yıldız Teknik Üniversitesi
SERGİ Uluslararası
-
"Dünden Bugüne Aynı Noktadan Adıyaman" İnteraktif Fotoğraf Sergisi
Demokrasi Parkı Etkinlik Alanı
SERGİ Ulusal
-
100. Yılında Yüz Faklı Bakışla Çanakkale Fotoğraf Sergisi
Adıyaman Üniversitesi Sergi Salonu
SERGİ Ulusal
Ödüller
-
Şeref Üyeliği
Uluslararası Uzaktan Eğitim Derneği
-
RESEARCH FELLOW BURSU
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü
Çalışma Ödülü LEVERHULME TRUST
-
Şeref Üyeliği
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü
Bilim - Sanat Ödülleri Bulgaristan Tarih Eğitimcileri Birliği
Tez Danışmanlığı
-
Bilimsel etik bağlamında öğrencilerin ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Sosyal bilgiler eğitimi bağlamında bir afet eğitimi programının geliştirilmesi
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yapay Zekanın Entegrasyonuna Yönelik Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin Türkiye yeterlilikler çerçevesi yetkinliklerini geliştirmeye etkisi (Sosyal yetkinlikler, inisiyatif alma ve girişimcilik yetkinliği)
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Ortaokul öğrencilerine atatürk ilkelerinin öğretilmesinde müzik destekli etkinliklerin (Karaoke tekniği) etkililiği üzerine deneysel bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Uluslararası sınavlarda başarılı ülkeler ve Türkiye'nin sosyal bilgiler ders kitaplarının tasarım boyutu açısından incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Dünya bilim ve teknoloji mirasının farklı ülkelerin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Sosyal bilgiler dersinde para ve pulların kullanımının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Arkeoloji konularının sınıf içi yaparak yaşayarak öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin tarihsel düşünme becerilerini geliştirmeye etkisi üzerine bir eylem araştırması
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin kültürel miras ile ilgili başarı düzeyleri ve tutumlarının bazı değişkenlerle incelenmesi: Adıyaman örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı