Öğr. Gör.
EMEL SARITAŞ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ >> HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM >> HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0009-0009-9844-6134Eğitim Bilgileri
-
2013 - 2019 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
-
2010 - 2012 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
-
1998 - 2002 Lisans
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
BİGA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2009 - 2017 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ BEKİLLİ MESLEK YÜKSEKOKULU DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ
Üniversite Dışı Deneyim
-
2003 - 2007
Kiraz Tekstil
Satış-Pazarlama
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Müşteri ile Bağ Kurma Çerçevesinde Web Sitesi Hizmet Belirleyicilerinin Değerlendirilmesi
Yaşar Üniversitesi e-dergi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi: İndirimli Mağazalar Üzerinde Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sosyal medya reklamlarına yönelik tutumların psikolojik iyi oluş ve yaşam memnuniyeti çerçevesinde değerlendirilmesi
Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Marka Güven Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretimde dijital dönüşüm ve öğrencilerin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluğu: Pandemi döneminde Pamukkale Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
İnternet Uygulamalrı ve Yönetim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
DİJİTAL YERLİLERİN SOSYAL AĞLARDAKİ AKRAN İLETİŞİM VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Kesit Akademi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
KUŞAKLAR VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KUŞAKLARIN DİJİTAL PAZARLAMA UNSURLARINA YÖNELİK TUTUMU (GENERATION AND MARKETING COMMUNICATION: GENERATIONS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL MARKETING ELEMENTS )
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Ulusal
-
BİREYSEL SORUMLULUK VE SOSYAL SORUMLULUK: ÖĞRENCİLERİN BİREYSEL SORUMLULUK ALGILARININ SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sevimlilik Boyutlarının Derecelendirilmesi ve Sevimliliğin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Ambalaj Tasarımı Üzerine Keşifsel Bir Araştırma
Eurasion Socioeconomic Studies
Özgün Makale Ulusal
-
Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine YönelikBir Araştırma
Eurasian Academy of SciencesEurasian Business & Economics Journa
Özgün Makale Uluslararası
-
İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONU VE DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
PAUSBED
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes Towards The Foreign Products FromAnimosity Boycott And Ethnocentrism Perspectives The Case Of Turkish Students
ESI
Özgün Makale Uluslararası
-
Tüketici Davranışlarının Analizinde Kuşaklar Sosyal Medya Kullanımı Üzerinde Bir Araştırma
Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İhracat Pazarlama Faaliyetlerinde Pazarlama Karması Adaptasyonu Ve Denizli Tekstil Sektöründe Bir Araştırma
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute
Özgün Makale Uluslararası
-
alışan Kadınların Özel Alışveriş Sitelerinden Satın Alımlarının HedonikAmaçlı Tüketim Açısından İncelenmesi
IUYD
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Dijital Yerlilerin Sosyal Ağlardaki Akran İletişimi ve Tüketim Davranışları
VI. International Balkan and Near Eastern Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Bireysel Sorumluluk ve Sosyal Sorumluluk: Öğrencilerin Bireysel Sorumluluk Algılarının Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Kuşaklar ve Pazarlama İletişimi: Kuşakların Dijital Pazarlama Unsurlarına Yönelik Tutumu
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Bilgi Edinme Çerçevesinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Medya Tutumlarının Analizine Yönelik Nitel Bir Araştıms
III.Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal Ve Teknik Bilimler Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Attitudes Towards The Foreign Products FromAnimosity Boycott And Ethnocentrism Perspectives The Case Of Turkish Students
4 th Annual International Interdisciplinary Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine YönelikBir Araştırma
15. iŞLETME kONGRESİ
Tam metin bildiri Ulusal