Doç. Dr.

SİBEL DURU

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-8152-8610
Eğitim Bilgileri
  • 2002 - 2006 Doktora

    Indiana University Bloomington

    Curriculum and Instruction

  • 2001 - 2002 Yüksek Lisans

    University of Missouri-Columbia

    CURRİCULUM AND INSTRUCTION

  • 1989 - 1993 Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Bilimleri

Mesleki Deneyim
  • 2018 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİMİN FELSEFİ, SOSYAL VE TARİHİ TEMELLERİ ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 1997 - 1998

    Yüzbaşı Şerafettin İlköğretim Okulu

    Rehber Öğretmen

  • 1995 - 1997

    Karabağ Kasabası İlköğretim Okulu

    Sınıf Öğretmeni

  • 1993 - 1994

    İzmir Büyük Dershane

    Rehber Öğretmen

İdari Görevler
  • 2019 - 2019

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2014 - 2015

    Enstitü Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2007 - 2012

    Erasmus Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2021DURU ERDİNÇ, DUATEPE PAKSU ASUMAN, BALKIS MURAT, DURU SİBEL

    CATCH 21ST CENTURY SKILLS

    Czech University of Life Sciences Prague Institute of Education and Communication

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021DURU ERDİNÇ, DUATEPE PAKSU ASUMAN, BALKIS MURAT, DURU SİBEL

    CATCH 21ST CENTURY SKILLS - Teaching Materials

    Czech University of Life Sciences Prague Institute of Education and Communication

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 10.09.2019 - 21.03.2022Tamamlandı

    1 21st Century Skills: Changing the Approach to Teaching in Higher Education

    Araştırmacı Avrupa Birliği

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Sınıf öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeylerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Sınıf öğretmenlerinin öğretmen öz yeterlikleri ile kaynaştırma eğitimine ilişkin yeterlik inançlarının karşılaştırılması

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı