Öğr. Gör.
CEVAT SERCAN ÖZER
ACIPAYAM MESLEK YÜKSEKOKULU >> BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK >> ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-1974-4539Eğitim Bilgileri
-
2018 - 2024 Doktora
EGE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2014 - 2016 Yüksek Lisans
EGE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
-
2009 - 2014 Lisans
EGE ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Halkla İlişkiler
Mesleki Deneyim
İdari Görevler
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Kalite Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Dijital izlerde #yapayzekâ: Yapay zekâ algılarının ağ analizi
NOSYON: Uluslararası Toplum ve Kültür Çalışmaları Degisi
Özgün Makale Uluslararası
-
MARKALARIN ALGILANAN SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ÇALIŞMALARININ TÜKETİCİLERİN ÇEVRİMİÇİ FİKİR ARAMA VE İLETME DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
Özgün Makale Uluslararası
-
Ahbap Oluşumunun Twitter Kullanımında Diyolojik ve Simetrik İlkeler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED)
Özgün Makale Uluslararası
-
İletişim perspektifinden “nesnelerin interneti”
NOSYON: Uluslararası Toplum ve Kültür Çalışmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
YENİ MEDYA ORTAMLARINDA ETKİNLİK PAZARLAMASI VE TEKNOLOJİ FESTİVALLERİ: TEKNOFEST İZMİR’İN ETKİNLİK PAZARLAMASI KAPSAMINDA SOSYAL AĞ ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
1. Uluslararası Veri Analitiği Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
DİJİTAL PAZARLAMADA ETKİLEYİCİLERİN SOSYAL AĞ ANALİZİ İLE KEŞFİ VE HARİTALANDIRILMASI: #DÜNYANIBÜYÜT ÖRNEĞİ ÜZERİNE ANALİZ
1. Uluslararası Veri Analitiği Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Yeni Ürünlerin Pazarlara Sunumunda Çevrimiçi Markalama Stratejilerinin Sosyal Ağ Analizi Üzerinden İncelenmesi: Yeniliklerin Yayılımı Bağlamında TOGG Markası
6th International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA’24)
Özet bildiri Uluslararası
-
Büyük Veri Perspektifinden Yeni Medya Ortamlarında Marka Krizleri: Patiswiss Vakasının Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Deşifresi
6th International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA’24)
Özet bildiri Uluslararası
-
İNTERNET VE SOSYAL MEDYADA BİLGİ PAYLAŞIM DAVRANIŞI: TÜRKİYE VE AVUSTURYA ÖZELİNDE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Sanal Toplulukların Halkla İlişkiler Açısından Önemi: Nitel Bir Araştırma
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Bir İletişim Aracı Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: E-Ticaret Sektörü Üzerine Bir Analiz
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VESOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Contemporary Issues In Labor, pubLIC FInanCe & admInIstratIon
IJOPEC
Bölüm(ler) Uluslararası
-
CURRENT DEBATES IN PUBLIC RELATIONS COMMUNICATION STUDIES
IJOPEC Publication Limited
Bölüm(ler) Uluslararası