Prof. Dr.

DEMET YAYLI

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000000195562281
Eğitim Bilgileri
  • 2001 - 2005 Doktora

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1998 - 2001 Yüksek Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1994 - 1998 Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    İngiliz Dili Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2018 - PROFESÖR

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

  • 2013 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2006 - 2013 YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 1998 - 2006 OKUTMAN

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU YABANCI DİLLER HAZIRLIK BÖLÜMÜ

    YABANCI DİLLER HAZIRLIK ANABİLİM DALI

İdari Görevler
  • 2019 -

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2018 -

    Bölüm Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2013 - 2016

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2019YAYLI DEMET

    Yabancılara Türkçe öğretimi: Politika, yöntem ve beceriler

    ANI Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2019YAYLI DERYA,YAYLI DEMET

    Yabancılara Türkçe Öğretimi

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2019YAYLI DEMET,YAYLI DERYA

    Yazma ve Eğitimi

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2018YAYLI DEMET,Canagarajah Suresh

    Key issues in English for specific purposes in higher education

    Springer

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2018YAYLI DERYA,YAYLI DEMET,EKİZLER FULDEN

    Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı

    Grafiker

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2017GÜMÜŞ HÜSNÜ,YAYLI DEMET

    Developing insights into teacher-research

    IATEFL

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2015YAYLI DEMET

    Dil öğretimi

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2015YAYLI DEMET

    Advances and current trends in language teacher identity research

    Routledge

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2013YAYLI DERYA,YAYLI DEMET,EKİZLER FULDEN

    Yabancılara Türkçe ögretimi el kitabı

    Grafiker

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2012YAYLI DEMET

    Teaching and Learning English in Turkey

    Frankfurt: Peter Lang Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2011YAYLI DEMET

    Yabancılara Türkçe Öğretimi

    Anı

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2011YAYLI DERYA,YAYLI DEMET

    Yabancılara Türkçe Ögretimi

    Anı

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
  • 2010

    ULAKBİM Yayın Teşvik Ödülü 2010-178

    TÜBİTAK

Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    The effect of language awareness activities on preparatory school students' foreign language writing anxiety levels

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    An Investigation into the Relationship between Turkish EFL Students' Levels of Exposure to English and their Vocabulary Size

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    In Service EFL Teachers' Burnout Levels and Their Views on Sources of Burnout

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    A STUDY ON THE EFFECTS OF MINDFULNESS-ENHANCED PRACTICES ON EFL LEARNERS' SELF-EFFICACY AND FOREIGN LANGUAGE ANXIETY

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    A Content Analysis on EFL Textbooks according to Byram's (1997) ICC Model: MEB Skills Based Activity Books 9th, 10th, 11th, And 12th Grades

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Tür-Odaklı Yazma Öğretimi ile Tasarlanmış İkinci Dil Yazma Derslerinde Öğrenme süreçleri ve Öğrenenlerin İncelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    The Nature of the Processes in Writing a Thesis as a Genre: Supervisor Support, Feedback, Response to Feedback and Editing

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    A qualitative analysis of Pearson-Assured accreditation processes in schools of foreign languages in Türkiye

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Pre-service EFL teachers' engagement with movie segments in an advanced reading class

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Pre-service EFL teachers' views towards employing Web 2.0 tools while improving language skills and practices

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    THE EFFECT OF LANGUAGE AWARENESS ACTIVITIES ON PREPARATORY SCHOOL STUDENTS' FOREIGN LANGUAGE WRITING ANXIETY LEVELS

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An investigation into pre-service EFL teachers' L2 writing difficulties and their views and preferences on tutors' written feedback

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    A longitudinal study of language learning strategy use by prep year EFL students

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An analysis of the relationship between teaching concerns and personality traits of in-service EFL teachers

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The second language writing anxiety: The perceived sources and consequences

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Perceptions of EFL instructors and Turkish EFL students as prospective teachers about learner autonomy and the comparison of their perceptions

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The place of culture in foreign language education: An analysis of teachers' and students' views, and of New Bridge to Success series

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The relationship between teaching concerns and self-efficacy levels of pre-and in-service efl teachers

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Text-based vocabulary size and reading comprehension of Turkish efl learners

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı