Doç. Dr.

EMEL TOK

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-5970-8693
Eğitim Bilgileri
  • 2002 - 2008 Doktora

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1998 - 2002 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1993 - 1997 Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Okul Öncesi Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2023 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2011 - YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2009 - 2011 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2008 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2002 - 2008 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1999 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 1997 - 1999

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    ÖĞRETMEN

İdari Görevler
  • 2021 -

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2018 - 2021

    Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2012 - 2015

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2021TOK EMEL

    Okul Öncesi Eğitime Giriş

    Nobel Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2019TOK EMEL

    Erken Çocukluk Eğitimine Giriş

    Hedef CS Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2019ZEMBAT RENGİN,KOÇYİĞİT SİNAN,TOK EMEL

    Erken Çocukluk Eğitimine Giriş

    Hedef CS yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2015TOK EMEL

    Okul Öncesi/ İlkokul Çocukları için Sosyal Bilgiler Öğretimi

    Nobel Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2012TOK EMEL

    Erken Çocukluk Dönemine Derinlemesine Bir Bakış

    ÖzgünKök Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2011TOK EMEL

    Okulöncesi Çocuk ve...

    Nobel Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 15.12.2022 - Devam Ediyor

    1 Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Sosyal Duygusal Iyi Olusu Desteklemek Için Bir Anaokulu Modeli Önerisi

    Araştırmacı -Tübitak 1001

  • 01.05.2021 - 07.02.2022Tamamlandı

    2 Öğretmenden Çocuğa: Okul Öncesi Dönemde Öz-Düzenleme Becerilerini Destekleme

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

  • 02.05.2019 - 02.12.2019Tamamlandı

    3 Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyunun Etkili Kullanımı

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Devam Ediyor

    Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Gelişime Yönelik Tutumları ile Sorun Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    60-72 aylık çocukların duygusal zeka ve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    60- 72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri, sosyal yetkinlik davranışları ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik eğitim programının okul öncesi öğretmen adaylarının tutum ve görüşlerine etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı