Dr. Öğr. Üyesi

PINAR KARAHAN

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-1562-9085
Eğitim Bilgileri
  • 2011 - 2017 Doktora

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2008 - 2011 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2002 - 2006 Lisans

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    İngiliz Dili Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

  • 2017 - 2018 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2012 - 2017 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2006 - 2012 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

İdari Görevler
  • 2019 -

    Farabi Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2023KARAHAN PINAR

    Individual Differences in English Language Education: TEACHER AND LEARNER MOTIVATION

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022KARAHAN PINAR, COŞKUN DUYGU

    The New Normal of Online Language Education

    EĞİTEN KİTAP

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022KARAHAN PINAR

    Expression Of Epistemic Modality In Argumentative Writing: A Study Based On Learner Corpora

    Eğitim Yayınevi

    Tümü Uluslararası

Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    The role of mobile assisted language learning (MALL) on learners' speaking skills: Its impacts on learner autonomy and motivation as an extramural English activity

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Investigating the effect of classdojo application as an online assignment tool on EFL learners' English performance

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Turkish EFL pre-service teachers' perceptions on critical thinking

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Pre-service EFL teachers' views on inclusive education in ELT: A comparative study of Kazakh and Turkish contexts

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı