Prof. Dr.
ASUMAN DUATEPE PAKSU
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> MATEMATİK EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-2504-6294Eğitim Bilgileri
-
2000 - 2004 Doktora
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1998 - 2000 Yüksek Lisans
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1993 - 1998 Lisans
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2014 - 2015 Post-Doktora
York University
Matematik ve İstatistik
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2017 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2010 - 2017 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2005 - 2010 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
1998 - 2005 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2014 - 2015
York Universitesi
Doktora Sonrası Araştırmacı
-
1998 - 2005
Hacettepe Üniversitesi
Araştırma Görevlisi
-
2005 -
Pamukkale Üniversitesi
Öğretim Üyesi
İdari Görevler
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Middle school pre-service mathematics teachers’ explanations of the fraction division with models
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
Özgün Makale Uluslararası
-
COMBINING PAPER FOLDING ACTIVITIES AND DYNAMIC GEOMETRY APPLICATIONS: GROWING STUDENTS’ UNDERSTANDING OF SYMMETRY FOR RECTANGLES, RHOMBI AND SQUARES
Symmetry: Culture and Science
Özgün Makale Uluslararası
-
8. Sınıf Öğrencilerinin Karenin Tanımıyla İlişkili Algıları
Erciyes Journal of Education
Özgün Makale Ulusal
-
Evaluation of Mathematics Activities Performed in Out-of-School Environments: Everywhere Math Project
Mugla Sitki Kocman University Journal of Education
Özgün Makale Ulusal
-
Pamukkale critical thinking skill scale: a validity and reliability study Pamukkale eleştirel düşünme becerisi ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
International Journal of Assessment Tools in Education
Özgün Makale Ulusal
-
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerle Bölmeye Yönelik Dönüşüm Bilgilerindeki Değişim
Dokuz Eylul Universitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Examining a Platonic octahedron through origami
The Australian Mathematics Education Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Examination of 21st-Century Competencies and Skills of Graduates from the Perspective of Sector Representatives and Academicians
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Dörtgenleri Simetri Perspektifinden İnceleyen Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünmelerindeki Değişim: Dikdörtgen ve Eşkenar Dörtgen Tanımı Örnekleri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Triggering geometrical Habits of mind by origami activity: folding a dodecahedron
Australian Mathematics Education Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Şemaları ve Bu Şemaları Ortaya Koyan İfadelerinin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının İspatın Doğasına İlişkin Görüşleri
Sinirsiz Egitim ve Arastirma Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Paralel ve Dik Doğru/Doğru Parçalarını Belirleme ve Çizme Durumları
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
8th Grade Students’ Understanding of the Definition of Rectangle
Acta Didactica Napocensia
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokgenlerin Kritik Özelliklerine İlişkin AlanBilgisi
e-International Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Yazma Etkinliklerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına ve Geometriye Yönelik Öz-Yeterliklerine Etkisi
Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Constructing a rhombus through paper folding
International Journal of Mathematical Education inScience and Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Üniversite Öğrencilerinde Benlik Saygısı Düzeyine Göre Akademik Başarıyı Yordayan Değişkenler
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
ÜSLÜ İFADELER İLE İLGİLİ SAYI DUYUSU ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Kağıt Katlama Yöntemiyle Dörtgenlerin İncelenmesi
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Teaching and learning geometry in drama based instruction
European Journal Of Science And Mathematics Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Analysis of 8th Grade Students Number Sense Related to the Exponents in Terms of Number Sense Components
TED EĞİTİM VE BİLİM
Özgün Makale Uluslararası
-
8 Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere İlişkin Sayı Duyuları Ve Başarıları Arasındaki İlişki
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmeni adaylarının Geometrik Yapılara ilişkin Çizim becerilerinin İncelenmesi
Kastamonu üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dörtgenlerin Köşegenleri Konusundaki Kavram Görüntüleri
TED Eğitim ve Bilim
Özgün Makale Uluslararası
-
Predicting the Geometry Knowledge of Pre Service Elementary Teachers
Cumhuriyet International Journal of Pre-service Elementary Teachers
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Hazırbulunuşlukları Düşünme Düzeyleri Geometriye Karşı Özyeterlikleri ve Tutumları
Pamukkale University Journal of Education
Özgün Makale Ulusal
-
How well elementary teachers identify parallelogram
Educational Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni adaylarının Boyut Konusundaki Kavram Görüntüleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Preservice Elementary Teachers Identification of Necessary and Sufficient Conditions for A Rhombus
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Preservice Mathematics Teachers Understandings of The Class Inclusion Between Kite and Square
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Effects of Drama Based Geometry Instruction on Student Achievement Attitudes and Thinking Levels
The Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Comparing Teachers Beliefs about Mathematics in Terms of Their Branches and Gender
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Drama Temelli Matematik Dersleri Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yaratıcı Drama Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Development of a geometry attitude scale
Academic Exchange Quarterly
Özgün Makale Uluslararası
-
An Observational Studey in Elementary Mathematics Classroomİlköğretim Matematik Sınıflarında Gözlem Çalışması
TED Eğitim ve Bilim
Özgün Makale Uluslararası
-
Matematik Dersi 1 5 Sınıf Öğretim Programının NCTM Prensip ve Standartlarına Göre İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Yaratıcı Dramanın Matematik Eğitiminde Kullanılması Kümeler Alt Öğrenme Alanında Bir Uygulama
Yaratıcı Drama Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Orantısal Akıl Yürütme Becerisi Testi ve Teste Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi
Eurasian Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Orantısal Akıl Yürütme Gerektiren Sorularda Öğrencilerin Kullandıkları Çözüm Stratejilerinin Soru Türlerine Göre Değişiminin İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The effects of drama based instruction on seventh grade students geometry achievement van Hiele geometric thinking levels attitudes toward mathematics and geometry
Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance
Özgün Makale Uluslararası
-
The Relationship between the Primary School Teachers Burnout and Some of Their Demographic Variables
Pedagogika
Özgün Makale Uluslararası
-
The Attitudes towards Teaching Professions of Inservice and Preservice Primary School Teachers
Pedagogika
Özgün Makale Uluslararası
-
Duatepe, A., Ersoy, Y. (2003). Teknoloji destekli matematik öğretimi. M
atematikçiler Derneği, Matematik Köşesi Makaleleri.
Özgün Makale Ulusal
-
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Orantısal Akıl Yürütme Becerileri Üzerine Niteliksel Bir Çalışma
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Matematik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Üniversite Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerileriyle İlgili Algılarını Anlamak: Nitel Bir Çalışma
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Tam metin bildiri Ulusal
-
Okul Dışı Ortamlarda Matematik Eğitimi Çalışmaları Örneği: Her Yer Matematik Projesi
UFBMEK 2021- 14. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Üniversite Mezunlarında 21. Yüzyıl Becerilerinin Önemine İlişkin Öğretim Üyeleri ve İnsan Kaynakları Yöneticilerinin Değerlendirmeleri
7. Uluslararası Euroasian Eğitim Araştırmaları Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
An Action Research for Improving Spatial Reasoning Ability of Grade 7 Students
International Conference on New Approaches in Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Effects Of Model Usage In Arıthmetıc Series On 6th Grade Students Achievement And Retention
International Academic Conference on Social Science Independent Studies MIRDEC
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Origamiyle Platonik Oniki Yüzlü Oluşturma Sürecinde Gerçekleştirilen Sorgulamalarla Matematiksel İlişkilendirme
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Pentomino Çalışmalarıyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Akıl yürütme Becerilerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İSPAT ŞEMALARI GÖSTERGELERİ
UFBMEK 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Pre-Service Lower Secondary School Mathematics Teachers’ Ability of Drawing the Symmetry of a Figure according to a Line
3rd International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES-2018)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarinin Uzamsal Akil Yürütme Becerilerinin Uzamsal Yönelim Göstergeleri Açisindan İncelenmesi
ULEAD 2018 ANNUAL CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Paralelkenara Ilişkin Oluşturdukları Örnekler Bağlamında Kavram Imajları Ve Yaptıkları Tanımlar
27th International Conference on Educational Sciences,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Content Knowledge of Turkish And Slovak Pre-Service Elementary Teachers: The Case of The Square
International Conference On Innovations in Science and Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Origami Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Uzamsal Düşünme Yeteneklerine ve Origaminin Matematik Dersinde Kullanımına Yönelik İnançlarına Etkisi
International Congress on Social Sciences and Sports
Tam metin bildiri Uluslararası
-
6. Sınıf Öğrencilerinin Niceliksel ve Niteliksel Orantısal Akıl Yürütme Problemlerinin Çözümünde Kullanılan Stratejiler
International Congress on Social Scences and Sports
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Evoking And Examining Geometric Habits of Mind While Constructing Tetrahedron By Modular Origami
SEMT 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
THE CONTENT KNOWLEDGE ABOUT RHOMBUS OF TURKISHAND SLOVAK PRE-SERVICE ELEMENTARY TEACHERS
SEMT 17
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Şemaları
Türkbilmat 3- Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3
Özet bildiri Ulusal
-
Origami ile Yapılan Sorgulamaların Zihnin Geometrik Alışkanlık Süreçlerini Tetiklemesi
Eğitimde Gelecek Konferansı
Özet bildiri Ulusal
-
Matematik Öğretmeni Adaylarının İspatın Doğasına İlişkin Görüşleri
IV. International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çokgenler Konusundaki Alan Bilgisi
4th International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Matematık Öğretmenı Adaylarının Tanımlama Becerileri: Deltoid Örneği
4th International Eurasian EducationalResearch Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Matematik öğretmeni adaylarının gerçek yaşam problemleri bağlamında uzamsal akıl yürütme stratejileri
4th International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Matematik Öğretmeni Adaylarının İspatın Doğasına İlişkin Görüşleri
IVth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Preservice Teachers Drawings of Symmetry Lines of Square
International Congress on Mathematical Education (ICME-13)
Özet bildiri Uluslararası
-
THE PROOF SCHEMES OF PROSPECTIVE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS
13th International Congress on Mathematical Educatio
Özet bildiri Uluslararası
-
Co teaching with colleagues in higher education
Teaching in Focus Teaching Commons 3rd Annual Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
back to the basics
The Ontario Association for Mathematics Education 42nd Annual Conference May
Özet bildiri Uluslararası
-
Reasoning with Quadrilaterals using hands eyes and technology
The Ontario Association for Mathematics Education 42nd Annual Conference May
Özet bildiri Uluslararası
-
A comparative Study Turkish and SlovakPreservice Primary Mathematics Teachers Skills about Symmetryin elementary mathematics
International Symposium Elementary Maths Teaching
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The identification of preservice mathematics teachers beliefs about mathematics
European Teacher Education Network Annual Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sınıf öğretmeni adaylarının yeni öğretim programındaki matematiksel içeriğe yönelik hazır bulunuşluk düzeyleri
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,
Tam metin bildiri Ulusal
-
Drama Based Instruction and Geometry
10th International Congress on Mathematical Education (ICME-10
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin orantısal akıl yürütme gerektiren sorularda kullandıkları çözüm stratejileri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Drama Temelli Geometri Ders Planlarının Geliştirilmesi ve Uygulanması
Sabancı Üniversitesi Eğitimde İyi Örnekler Konferansı
Özet bildiri Ulusal
-
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Seviyelerinin Belirlenmesi
Uluslararası OMEP Dünya Konseyi Toplantısı ve Konferansı
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teknoloji destekli matematik öğretimi-I: Hesap makinesi ve okullarda geometri öğretimi
Matematik Etkinlikleri 2001
Tam metin bildiri Ulusal
-
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Niteliksel Çalışma
VI. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler
Vizetek
Tümü Uluslararası
-
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler
Vizetek Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler
Vizetek Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Geometri Öğretim Bilgisi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
CATCH 21ST CENTURY SKILLS
Czech University of Life Sciences Prague Institute of Education and Communication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
CATCH 21ST CENTURY SKILLS
Czech University of Life Sciences Prague Institute of Education and Communication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
MATEMATİĞİN TEMELLERİ
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri
Nobel Yayınevii
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Educational Policy and Research
Jagiellonian University Institute of Public Affairs
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Matematik Eğitiminde Teoriler
PegemA Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
STUDIA SCIENTIFICA FACULTATIS PAEDAGOGICAE
Verbum
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Matematik 5 sınıf Ortaokul MATEMATİK 5 Sınıf
MEB Devlet Kitapları
Tümü Ulusal
-
New Challanges in Education
Verbum
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri
Pegem A Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
İlköğretim Matematik 5 Öğretmen Kılavuz Kitabı
Koza Yayın Dağıtım
Tümü Ulusal
-
İlköğretim Matematik 5 Öğrenci Çalışma Kitabı
Koza Yayın Dağıtım
Tümü Ulusal
-
Duatepe A Umay A Eke N Avşar O Karaca M İlköğretim Matematik 5 Ders Kitabı Ankara
Koza Yayın Dağıtım
Tümü Ulusal
-
İlköğretim Matematik 4 Öğrenci Çalışma Kitabı
Koza Yayın Dağıtım
Tümü Ulusal
-
İlköğretim Matematik 4 Öğretmen Kılavuz Kitabı
Koza Yayın Dağıtım
Tümü Ulusal
-
İlköğretim Matematik 4 Ders Kitabı
Koza Yayın Dağıtım
Tümü Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Bilim Dünyasına Yolculuk Yaz Bilim Kampı 2011
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
2 Öğrencilerin PAMUKKALE Yaz Laboratuarı
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
3 SAYI DUYUSU BİLEŞENLERİ BAKIMINDAN İLKÖĞRETİM 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜSLÜ SAYI DUYULARININ İNCELENMESİ
Yönetici TÜBİTAK PROJESİ
-
4 GEOMETRİK CİSİMLERİN YÜZEY ALANLARI VE HACİMLERİ KONUSUNDA YAZMA ETKİNLİKLERİNİN 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE GEOMETRİYE YÖNELİK ÖZYETERLİK İNANÇLARINA ETKİSİ
Yönetici BAP
-
5 Sınıf öğretmeni adaylarının ilköğretim programındaki geometri içeriğine hazırbulunuşluk düzeyleri geometri düşünme düzeyleri ve geometriye karşı tutumlarının belirlenmesi
Yönetici BAP
-
6 Dinamik Geometri Yazılımı GeoGebra ile 8 Sınıf Geometri Kavramlarına Yönelik Etkileşimli Sanal Ortam Tasarımı
Araştırmacı BAP
-
7 İlköğretim Matematik Öğretmeni Eğitiminin Geliştirilmesi
Yönetici BAP
-
8 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜSLÜ SAYILARLA İLGİLİ SAYI DUYULARI VE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Proje Koordinatörü BAP
-
9 NEW CHALLANGES IN EDUCATION
Araştırmacı Avrupa Birliği
-
10 “SECCSCIFEST / Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali-Sustainable Environment and Climate Change International Science Festival” projesi
Uzman H2020
-
11 Her Yer Matematik
Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ
-
12 Öğretmen Yeterlikleri Üzerine Boylamsal Bir Araştırma: Pamukkale Üniversitesi Örneği
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
13 21st Century Skills: Changing the Approach to Teaching in Higher Education
Araştırmacı Avrupa Birliği
-
14 CATCH 21st Century Skills: Changing the approach to teaching in higher education
Araştırmacı Avrupa Birliği
-
15 ARİTMETİK DİZİLERDE MODEL KULLANIMININ 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
16 Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının Origami Yardımıyla Belirlenmesi
Araştırmacı ARAŞTIRMA PROJESİ
-
17 ARİTMETİK DİZİLERDE MODEL KULLANIMININ 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
18 Dörtgenlerin Kağıt Katlama Yöntemiyle İnşası
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
19 Ortaokul Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Becerilerinin Dinamik Geometri Yazılımı Desteği ile Geliştirilmesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
20 Ortaokul Öğrencilerinin İspat Becerileri
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
21 Kâğıt Katlama Kullanımının İlköğretim Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflama Becerilerine Etkisi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
22 Kağıt Katlama Kullanımının İlköğretim Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflama Becerilerine Etkisi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
23 Students Understanding of Quadrilaterals Certi cate
Araştırmacı Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar
-
24 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NİCELİKSEL VE NİTELİKSEL ORANTISAL AKIL YÜRÜTME PROBLEMLERİNDEKİ ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ
Yönetici TÜBİTAK PROJESİ
-
25 Öğrencilerin PamukkaleYaz Laboratuvarı
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Lise öğrencilerinin üslü ifadeler ve kareköklü ifadelere ilişkin sayı duyuları
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Kesirlerle bölmeye yönelik mesleki gelişim sürecine katılan ortaokul matematik öğretmeni adaylarının dönüşüm bilgileri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
5. sınıf öğrencilerinin doğal sayılarla bölme işleminde yaşadığı zorluklar ve bu zorlukların nedenleri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Altıncı sınıfta yer alan cebir öğrenme alanına ait kazanımların öğretiminde model kullanımının öğrencilerin başarılarına ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Ortaokul öğrencilerinin kağıt-kalem ve dinamik geometri ortamında üçgen inşa etme süreçlerinin incelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
6. sınıf öğrencilerinin niceliksel ve niteliksel orantısal akıl yürütme problemlerinin çözümündeki anlayışlarının incelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
8. sınıf öğrencilerinin üslü ifadelere ilişkin sayı duyuları ve başarıları arasındaki ilişki
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Geometrik cisimlerin yüzey alanları ve hacimleri konusunda yazma etkinliklerinin 8. sınıf öğrencilerinin başarılarına ve geometriye yönelik öz-yeterliklerine etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
8. Sınıf öğrencilerinin üslü ifadeler ile ilgili sayı duyularının sayı duyusu bileşenleri bakımından incelenmesi
Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmeni adaylarının yeni ilköğretim matematik dersi programının sayılar öğrenme alanı içeriğine ilişkin hazır bulunuşluk düzeyleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmeni adaylarının matematiğe yönelik öz-yeterlik algıları ile tutumları arasındaki ilişki
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı