Prof. Dr.
TURAN PAKER
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-3941-3975Eğitim Bilgileri
-
1990 - 1996 Doktora
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1988 - 1990 Yüksek Lisans
İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1980 - 1984 Lisans
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İngiliz Dili Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2018 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2013 - 2018 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2010 - 2013 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2007 - 2010 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2004 - 2007 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2002 - 2004 YARDIMCI DOÇENT
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
1997 - 2002 YARDIMCI DOÇENT
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
1990 - 1997 OKUTMAN
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
-
1986 - 1990 OKUTMAN
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK YABANCI DİL BÖLÜMÜ
Üniversite Dışı Deneyim
-
1985 - 1986
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
İngilizce Öğretmeni
İdari Görevler
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Senato Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Stratejik Planlama Komisyonu Üyesi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Danışma Kurulu Üyesi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Enstitü Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Danışma Kurulu Üyesi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Senato Üyesi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Enstitü Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
-
Hazırlık koordinatörü
Yurt İçi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
-
Sınav Koordinatörü
Yurt İçi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
-
Hizmetiçi Eğitim Koordinatörü
Yurt İçi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
An Investigation into Assessing the English-Speaking Skill of the 9th Grade Students in Anatolian High Schools
The Journal of International Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
An Investigation into the Profile of an Effective Language Teacher
UNIBULLETIN
Özgün Makale Uluslararası
-
Using Edmodo as a Social Platform to teach EFL Writing for Preparatory School Students
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
A Study on The Experiences of Students and Instructors in Blended Instruction and Learning in An English Preparatory School
IOJET
Özgün Makale Uluslararası
-
Effects of an Intercultural Communication Course in Developing Intercultural Sensitivity
International Journal of Higher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Effects of an Intercultural Communication Course in Developing Intercultural Sensitivity
International Journal of Higher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effectiveness of Using Corpus-Based Materials in Vocabulary Teaching
International Journal of Language Academy
Özgün Makale Uluslararası
-
Achievement attributions of preparatory class learners in learning English
Journal of Language and Linguistic Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Retention and Use of Lexical Collocations Verb Noun and Adjective Noun by Applying Lexical Approach in a Reading Course
European Journal of Foreign Language Teaching
Özgün Makale Uluslararası
-
Retention and Use of Lexical Collocations(Verb + Noun and Adjective + Noun)by Applying Lexical Approach in a Reading Course
European Journal of Foreign Language Teaching
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes of the preparatory class students towards the writing course and their attitude-success relationship in writing
Journal of Language and Linguistic Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
The Use and Functions of Mother Tongue in EFL Classes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes of the preparatory class students towards the writing course and their attitude success relationship in writing
Journal of Language and Linguistics
Özgün Makale Uluslararası
-
Vocabulary Deviations during Second Language Lexical Processing
international journal of liberal arts and social sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Vocabulary Deviations during Second Language Lexical Processing
International Journal of Liberal Arts and Social Science
Özgün Makale Uluslararası
-
The Backwash Effect of the Test Items in the Achievement Exams in Preparatory Classes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkiye de neden yabancı dil İngilizce öğretemiyoruz ve neden öğrencilerimiz iletişim kurabilecek düzeyde İngilizce öğrenemiyor
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes and Perceptions of the Students and Instructors towardsTesting Speaking Communicatively
PAMUKKALE UNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKULTESİ DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Attitudes and Perceptions of the Students and Instructors towards Testing Speaking Communicatively
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The Images of the Students in English Language Teaching and Turkish Language Teaching Departments towards Turkish and British
International Journal of Business and Social Science
Özgün Makale Uluslararası
-
Student Teacher Anxiety Related to the Teaching Practicum
Eurasian Journal of Educational Reserch
Özgün Makale Uluslararası
-
Beliefs And Practices Of Elt Teachers On The Use Of Group Work
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Öğretmenlik Uygulamasında Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmeni ve Uygulama Öğretim Elemanının Yönlendirmesiyle İlgili Karşılaştıkları Sorunlar
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Teaching practice from student teachers perspective
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Creating awareness towards change
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Clinical Supervision as In Service Teacher Development
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Akreditasyon Hazırlık Süreci Deneyimi: Zorluklar ve Fırsatlar
VII. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Teaching foreign language in the digital era: Opportunities and challenges. Panel Discussion I: Education, Science and Art in the Age of Digital Transformation: Individual and Society
Education, Science and Art in the Age of Digital Transformation: Individual and Society
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Skill-Based Formative Assessment in English at A2 and B1 Levels
The 3rd International ILTERG Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
Constructing the third culture to build a peaceful world
1st International Western Languages and Literatures Research Symposium, School of Foreign Languages, Pamukkale University.
Özet bildiri Uluslararası
-
Panel ve Konusu: - Küreselleşme, bilgi ve iletişim teknolojilerindeki değişimler, yüksek talep ve rekabet, uluslararasılaşma, neoliberal ekonomi politikaları gibi tüm yükseköğretim alanlarını etkileyen dinamikler Türkiye’de yabancı dil öğretmeni eğitimcilerinin mesleki gelişimleri açısından ne gibi olasılıklar ve sınırlılıklar sunmaktadır? Bu süreçte kurumlara düşen rol nedir? - Mesleki kimlik gelişimini nasıl değerlendirirsiniz? Yabancı dil öğretmeni eğitimcisinin öğretim, akademik çalışma ve araştırma, akademik danışmanlık, yönetim ve toplum hizmeti alanlarındaki çoğul rollerinin ve kimliklerinin yarattığı çatışma ve uzlaşma alanları nelerdir? Yabancı Dil Öğretmeni Eğitimcisini odak alan araştırmalar ne yönde geliştirilmelidir? - Yabancı dil öğretmeni eğitimcilerinin bilimsel çalışma ve araştırma üretkenliği ile öğretim etkinliklerindeki başarısı ve verimliliği arasındaki ilişkiyi nasıl değerlendirirsiniz? Bu bağlamda Türkiye’deki politikalar ve uygulamalar hakkında ne düşünüyorsunuz? Yabancı dil öğretmeni eğitimcilerinin bu anlamda mesleki yeterlilikleri neler olmalı ve nasıl desteklenmelidir?
7. Ulusal Yabancı Dil Eğitimi Kurultayı “Yabancı Dil Öğretmeni Eğitiminde Değişen Koşullar, Gereksinimler ve Öneriler”
Özet bildiri Ulusal
-
Assessment strategies for A2 and B1 levels in ELT
5th International Conference on Research in Applied Linguistics, 22-24 October 2021 / Bolu Abant İzzet Baysal University
Özet bildiri Uluslararası
-
Teknoloji ile Yabancı Dil Öğretimi.
3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
Uluslararası
-
İlkokulda yabancı dil öğretiminde konuşma eğitimi ve ölçme-değerlendirme süreçleri
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK-2019)
Özet bildiri Uluslararası
-
Peer Teaching and its Effects on Middle- School EFL Learners Writing Skill.
The 5th Çukurova International ELT Teachers Conference: Glocalization Issues and Trends in EFL/ESL
Özet bildiri Uluslararası
-
Akreditasyon İçin Başvuran İki Programda Hazırlık Süreci Deneyimi
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (ITEAC 2019), TED Üniversitesi ve EPDAD,.
Özet bildiri Uluslararası
-
Language testing at basic levels: Interlanguage and washback effect
5th International Conference on New Trends in English Language and Testing. NTELT, Canadian Institute for Knowledge Development (CIKD)
Özet bildiri Uluslararası
-
Assessing speaking skills: An investigation on achievement tests of 9th grade students in Anatolian High Schools
5th International Eurasian Educational Research Congress, EJER- Akdeniz University, Antalya-Turkey
Özet bildiri Uluslararası
-
Perceptions and attitudes of students towards online speaking assessment
5th International Eurasian Educational Research Congress, EJER- Akdeniz University, Antalya-Turkey
Özet bildiri Uluslararası
-
Türkiye’de devlet okullarında yabancı dil öğretimi başarılı olabilir mi?
5th International Eurasian Educational Research Congress, EJER- Akdeniz University, Antalya-Turkey
Özet bildiri Uluslararası
-
Yabancı Dil Öğrenme Sürecinde Aradil kavramı ve Ölçme ve Değerlendirme etkinlikleri
XII. Ulusal Frankofoni Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Fransız Dili ve Edebiyatı Bölümü, 4-6 Mayıs 2017
Özet bildiri Ulusal
-
Tez Yazım Sürecinde Karşılaşılan Etik Sorunlar
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi: ”Demokratik Değerler Eğitimi ve Bilimde Etik: Değerler ve İlkeler,” Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi ve Çağdaş Eğitim Araştırmaları Derneği, Muğla, 28 Eylül-1 Ekim 2017. ”Demokratik Değerler Eğitimi ve Bilimde Etik: Değerler ve İlkeler,” Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi ve Çağdaş Eğitim Araştırmaları Derneği, Muğla, 28 Eylül-1 Ekim 2017.Bilimde Etik: Değerler ve ilkeler” konulu panel.
Özet bildiri Uluslararası
-
Effects of intercultural communication course taught through case analyses on intercultural sensitivity of pre-service English teachers
26th International Conference on Educational Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Perceptions of blended learning: A study on student and instructor experiences in an English preparatory program
IV. International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokul Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenme Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Özet bildiri Uluslararası
-
Interlanguage and the Role of Achievement Tests for Young Learners
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Özet bildiri Uluslararası
-
Training Student Teachers of English for Form Focused Instruction at Young Learners English Classes
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Özet bildiri Uluslararası
-
INTERLANGUAGE AND THE ROLE OF ACHIEVEMENT TESTS FOR YOUNG LEARNERS
15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Task Based Teaching Learning in Teaching Foreign Languages
International Contemporary Educational Research Congress, Muğla Sıtkı Koçman University
Özet bildiri Uluslararası
-
Preparing Language Use Items for A1 A2 and B1 learners
FOAI – Forum on Assessment Issues: Validity and Reliability. National Meeting of Assessment Groups of School of Foreign Languages in Turkey. School of Foreign Languages, Pamukkale University
Sözlü Bildiri Ulusal
-
The Effectiveness of Using Corpus based Materials in Vocabulary Teaching
5th Bilgi ELT Conference: The Post-Method Era in English Language Teaching. Istanbul Bilgi University, May 9, 2015.
Özet bildiri Uluslararası
-
Vocabulary Deviations during Second Language Lexical Processing
3rd International interdisciplinary conference on English studies
Özet bildiri Uluslararası
-
Perceptions and attitudes of the preparatory class students towards the writing course and attitude success relationship in writing in the School of Foreign Languages at Pamukkale University
Innovative Research in Education: Implications for future. Dokuz EylülÜniversitesi, Eğitim Fakültesi & Yabancı Diller Yüksekokulu
Özet bildiri Uluslararası
-
Attitudes and Perceptions of EFL Students towards Testing Speaking Communicatively
Innovative Research in Education: Implications for future. Dokuz EylülÜniversitesi, Eğitim Fakültesi & Yabancı Diller Yüksekokulu
Özet bildiri Uluslararası
-
What is assessed in a typical achievement test in the School of Foreign Languages in Turkey
The 8th International IDEA Conference: Studies in English. Muğla Sıtkı Koçman University
Özet bildiri Uluslararası
-
Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Programların Tüm Süreçlerinin Denetimi ve Bireysel Yönlendirmenin Rolü
Türkiye‘de Yabancı DilEğitimindeEğilim Ne Olmalı? Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı.
Tam metin bildiri Ulusal
-
Programların ve tüm süreçlerini denetimi Bireysel yönlendirme
1. Yabancı Dil Eğitim Çalıştayı "Türkiye'de Yabancı Dil Eğitiminde Eğilim Ne Olmalı" Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
Özet bildiri Ulusal
-
The Backwash Effect of the Test Items in the Achievement Exams in Preparatory Classes
The 1st International Akdeniz Language Studies Conference. Akdeniz University
Özet bildiri Uluslararası
-
Leading Students for Autonomy in ELT
The 1st International Conference in TESOL: Combining Theory and Practice: The Search for New Perspectives, İzmir Yaşar University
Özet bildiri Uluslararası
-
Reflective Teaching Practice with Student Teachers
The 2nd International Symposium of Western Cultural and Literary Studies
Özet bildiri Uluslararası
-
Towards Autonomous Learning among ELT students
The 1st International Celal Bayar University TEFL Conference: Learning, Teaching and Research in TEFL
Özet bildiri Uluslararası
-
Using Films As A Language Learning Tool in Preparatory English Classes
The 1st İstanbul Arel University International ELT Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
Student Teachers Anxiety Related To Teaching Practicum
The 1st İstanbul Arel University International ELT Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
Yabancı Dil Öğretiminde Sınıf Yönetimi Sorunları ve Öneriler
IV. Eğitim Yönetimi Kongresi, Pamukkale Üniversitesi
Özet bildiri Ulusal
-
Using Novels to Teach Integrated Skills and Fostering Autonomous Learning
Bilkent University, The MA TEFL 20th Anniversary Reunion Conference, ELT in Turkey: Looking Ahead to the Next 20 Years
Özet bildiri Uluslararası
-
The Role and Types of Feedback in Improving Students Writing Skill
Muğla Üniversitesi, Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil Öğretiminde Sorunları Kurultayı
Özet bildiri Ulusal
-
Indentifying Competencies for the Proficiency Level in the Language Preparatory Program
Muğla Üniversitesi, Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil Öğretiminde Sorunları Kurultayı
Özet bildiri Ulusal
-
Integrating Novels and Stories into Speaking Classes
Çağ University, First International ELT Conference: Current Issues in Language Teaching
Özet bildiri Uluslararası
-
İngilizce öğretiminde drama etkinlikleri öğretmenin öğrencilerin rolleri ve Özel PEV İlköğretim Okulu uygulamaları
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Çal bölgesindeki okullarda İngilizce öğretiminin sorunları ve çözüm önerileri
Çal Sempozyumu, Pamukkale Üniversitesi
Tam metin bildiri Ulusal
-
The process of writing from planning to teaching and testing in preparatory programs and ELT departments
Best Practices in Teaching Writing, Anadolu University and USIS
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmenlik uygulamasında öğretmen adaylarının uygulama öğretmeni ve uygulama öğretim elemanının yönlendirmesiyle ilgili karşılaştıkları sorunlar
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Ben ve Öteki bağlamında İngiliz Dili ve Türk Dili Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Türk ve İngilizlere bakışı
Muğla University, International Imagology Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
How communicative are our tests
Developing Teacher Practices for Turkey. Bilkent University and USIS
Özet bildiri Uluslararası
-
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE SORUNLAR VE FARKLI YAKLAŞIMLARIN ÖNEMİ
International Teacher Training Symposium-1. Çanakkale 18 March University
Özet bildiri Uluslararası
-
EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE OKUL DENEYİMİNİN 3 SINIFTA BAŞLAMASININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEYE ETKİLERİ
International Teacher Training Symposium-1. Çanakkale 18 March University
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen yetiştirme ve hizmetiçi eğitimde bireysel yönlendirme
III. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Özet bildiri Ulusal
-
What makes a successful teacher
The Second International Conference on ELT & Teacher Training in the 1990s: Perspectives & Prospects. METU
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
An Approach to Digitalization in Language Teaching from Different Perspectives: A Reflection of Empirical Work
Nova Science Publishers
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Etkinliklerle Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretimi
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuramdan Uygulamaya Dil Edinimi
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Her Yönüyle Yabancı Dil Öğretimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Yabancı Dil Öğretmeni Eğitiminde Değişen Koşullar, Gereksinimler ve Öneriler
İstanbul Üniversitesi–Cerrahpaşa University Press
Bölüm(ler) Ulusal
-
The Art of Teaching English in the 21st Century Settings
ISRES Publishing, International Society for Research in Education and Science (ISRES)
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION: INDIVIDUAL AND SOCIETY
Lambert Academic Publishing LAP
Bölüm(ler) Uluslararası
-
The New Normal of Online Language Education
Eğiten Publishing Org. Tic. Ltd. Şti.
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi
Eğiten Kitap
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi
Eğiten Kitap
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Bilimde Etik ve Demokratik Egitim / Ethics in Science and Democratic Education
LAP LAMBERT Academic Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
ELT Methodology
ANI YAYINCILIK
Bölüm(ler) Ulusal
-
ELT Methodology
Anı yayıncılık eğitim ve danışmanlık San. Tic. Ltd.Şti.
Bölüm(ler) Ulusal
-
Nitel Araştırma Yöntem Teknik Analiz ve Yaklaşımları
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dil Öğretimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dil Öğretimi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Türkiye de Yabancı Dil Eğitiminde Eğilim Ne Olmalı Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı 1 Yabancı Dil Eğitimi Çalıstayı Bildirileri 12 13 Kasım 2012
Hacettepe Üniversitesi Yayınları
Bölüm(ler) Ulusal
-
Yabancı Dil Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Clinical Supervision Effects and Implications Effects and Implications of Clinical Supervision for Teacher Development and Student Achievement
LAP Lambert Academic Publishing
Tümü Uluslararası
-
Yabancı Dil Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Türkiye de Öğretmen Eğitiminde Standartlar ve Akreditasyon
YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitim Geliştirme Projesi, Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi
Tümü Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Öğretmen Yeterlikleri Üzerine Boylamsal Bir Araştırma: Pamukkale Üniversitesi Örneği
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 Dünya Bankası YÖK Milli Eğitimi Geliştirme Projesi
Araştırmacı ARAŞTIRMA PROJESİ
-
3 Dünya Bankası YÖK Milli Eğitimi Geliştirme Projesi
Araştırmacı ARAŞTIRMA PROJESİ
-
4 Dünya Bankası YÖK Milli Eğitimi Geliştirme Projesi
Araştırmacı ARAŞTIRMA PROJESİ
-
5 TÜBİTAK 2237-A "İngilizce Öğretiminde Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Uygulamaları: İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Bilgi ve Beceri Kazandırma Kursu"
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
6 2237-A İngilizce Öğretiminde Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Uygulamaları
Eğitmen Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
-
7 Bilimsel Araştırma Projesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
8 Bilimsel Araştırma Projesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
9 Bilimsel Araştırma Projesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
10 Bilimsel Araştırma Projesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
11 Bilimsel Araştırma Projesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
12 PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULUHAZIRLIKSINIFI ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA DERSİNE KARŞI ALGI VE TUTUMLARININ ÖLÇÜLMESİ
Yürütücü ARAŞTIRMA PROJESİ
-
13 PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF THE EFL STUDENTS AND INSTRUCTORS TOWARDS TESTING SPEAKING COMMUNICATIVELY
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
The effects of intercultural development activities on the development of intercultural competence of foreign language learners
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngilizce Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
The effect of alternative assessment applications on students' academic achievement and attitudes towards learning English in English preparatory school
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Developing Classroom Modes Through the Self-evaluation of Teacher Talk (SETT) in the Foreign Language Classroom
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
ENHANCING L2 WRITING SKILL AT B2 LEVEL THROUGH ADAPTIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE: PERSONALIZED LEARNING APPROACHES AND THEIR IMPACT ON L2 WRITING SKILLS
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Parental Expectations About Foreign Language Learning for Young Learners in State Schools
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Süreç Odaklı Yazmanın Üstün Yetenekli Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi: Bir Vaka Çalışması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Perceptions and attitudes of efl learners and their instructors towards online speaking assessment
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
An analysis of how popular culture is reflected in the middle school efl course books, the opinions of teachers about the popular culture and the use of popular culture in their courses
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
EFL students' cognitive journey through the teacher's written feedback
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi Ana Bilim Dalı
-
Perceptions of pre-service english language teachers about the profile of an effective language teacher
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Attributions of university preparatory class students on their success and failure in the process of learning English
Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Teachers` beliefs about group work and their application of group work in the ELT classrooom
Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
English language teaching retention and use of lexical collocations (verb + noun and adjective + noun) by applying lexical approach in a reading course
Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Peer teaching and its implications on middle school EFL learners' writing motivation
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Assessing the speaking skill: An investigation into achievement tests of the 9th grade students in Anatolian high schools
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Collaborative social learning: Using edmodo as a social platform to teach efl writing for preparatory school students
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Perceptions on blended learning: A study on student and instructor experiences in an English preparatory program
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
The use and functions of mother tongue in efl classes
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Teaching English to young learners through task-based language teaching
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
An analysis of assessment and evaluation activities in the schools of foreign languages in Turkey
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
The effectiveness of using corpus-based materials in vocabulary teaching
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Perceptions and attitudes of the english language instructors and preparatory students towards testing speaking communicatively in the school of foreign languages at Pamukkale University
Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Achievement attributions of preparatory class learners at the School of Foreign Languages at Pamukkale University for their success or failure in learning English
Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Perceptions and attitudes of the preparatory class students towards the writing course and attitude-success relationship in writing in the School of Foreign Languages at Pamukkale University
Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Error analysis in writing skill: A case study of private Pamukkale Eğitim Vakfi(PEV) primary school students within five semesters from grade 6th to grade 8th
Sosyal Bilimler Enstitüsü Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı