Dr. Öğr. Üyesi
GÜLÖZGE TÜRKÖZ
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-2857-1182Eğitim Bilgileri
-
2011 - 2015 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2003 - 2011 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1998 - 2002 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Temel Eğitim
Mesleki Deneyim
-
2017 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2002 - 2017 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Bildiriler
-
Modern ve Postmodern Bilim Anlayışının Kavramlarının Eğitim Boyutunda Karşılaştırılması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
İlkokul Öğrencilerinin Hayallerindeki Okul Bahçesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
The Effect of Nature of Science Activities on Students Scientific Process Skills Conceptual Learning and Nature of Science Approaches
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokul 4 Sınıf Ses ve Işık Ünitesine Yönelik Kavram Testi Geliştirilmesi
International Conference on Primary Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Prospective Teachers Perceptions About Examinations Through Metaphors
8th International Conference on Education
Sözlü Bildiri Uluslararası
-
PROSPECTIVE TEACHERS PERCEPTIONS ABOUT EXAMINATIONS THROUGH METAPHORS
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION ICE SAMOS
Özet bildiri Uluslararası
-
Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi
3rd International Conference on New Horizons in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıflamalı Tanımlama Çabasına Karşı Kritik Düşünmeye Dayalı Kavramlaştırma
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
İlkokulda Uygulamalı Fen Öğretimi
Nobel Akademik yayıncılık Eğitim Danışmanlık
Bölüm(ler) Ulusal
-
How Do Children Learn Best
Tutkun Ofset
Bölüm(ler) Uluslararası