Doç. Dr.
HÜSEYİN ÖZÇINAR
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ >> BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-8715-2653Eğitim Bilgileri
-
2006 - 2009 Doktora
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
-
2004 - 2006 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1998 - 2003 Lisans
İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
ELEKTRİK-ELEKTRONİK FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2019 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2009 - 2019 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2006 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2003 - 2006 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Mapping the conceptual structure of network in education
Pamukkale University
Özgün Makale Uluslararası
-
Pandemi deneyimi sonrasında, öğretim elemanlarının eğitimde dijital dönüşüme ilişkin görüşleri: Pamukkale Üniversitesi örneği
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Telerehabilitasyon Araştırma Alanının Konu Modelleme Yöntemi ile İncelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Derleme Makale Ulusal
-
Mapping the conceptual structure of network in education
Pamukkale University Journal of Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Pandemi deneyimi sonrasında, öğretim elemanlarının eğitimde dijital dönüşüme ilişkin görüşleri: Pamukkale Üniversitesi örneği
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Yeni Piagetçi Kurama Göre Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Soyutlama Düzeylerinin ve Programlama Davranışlarının Belirlenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Hesaplamali düşünmenin öğretimine ilişkin özyeterlik algisi ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Hesaplamalı Düşünme Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Özgün Makale Ulusal
-
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görsel Programlama Öğretimi Deneyimleri
İlköğretim Online
Özgün Makale Ulusal
-
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görsel Programlama Öğretimi Deneyimleri
İlköğretim Online
Özgün Makale Uluslararası
-
The Intellectual Structure of Media Literacy Field
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The Relationship Between Undergraduates View on Internet Censorship and Their Media Literacy Level
Uşak Üniversitesi sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Öğretmen Adaylarinin Alan Deneyimleri Sürecinin Etkililiğinin Artirilmasinda Çevrimiçi Öğrenme Ortaminin Rolü
UŞAK ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
Özgün Makale Ulusal
-
Scaffolding computer mediated discussion to enhance moral reasoning and argumentation quality in pre service teachers
Journal of Moral Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Mapping teacher education domain A document co citation analysis from 1992 to 2012
Teaching and Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Online Virtual Exhibitions Applications in Education
DESIDOC Journal of Information and Communication Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Online Virtual exhibitions application in education
DJLIT
Özgün Makale Uluslararası
-
Learning in Multiple Communities from the Perspective of Knowledge Capital
The International Review of Research in Open and Distance Learning
Özgün Makale Uluslararası
-
Technologies For Supporting Reflective Thinking
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Technologies For Supporting Reflective Thinking
Trakya Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Video Durumlarda Yansıma Noktalarının ve Tartışma Gruplarında Öğretmen Katılımının Yansıtıcı Düşünmeye Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Investigating Students Online Discussion Behaviours From Perspective of Individual Differences
International Journal of Multiple Thoughts
Özgün Makale Uluslararası
-
Predictors of Academic Achievement of Student ICT Teachers with Different Learning Styles
International Journal of Human and Social Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Çevrimiçi Tartişmalara İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Identifying Evolution of Research Themes in Teaching Programming Research
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Teaching Computational Thinking in Teacher Education: Why?, How?
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Teacher Candidates’ Pedagogical Content Knowledge For Computer Programming
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Nomofobinin Yalnızlık, Sosyal Medya Kullanma Amaçları, Kalınan Yer ve Demografik Değişkenlerleİlişkisi Üzerine Bir İnceleme
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Robot Geliştirme ve Programlama Öğretiminde Rol Oynama Etkinlikleri: Nitel Bir Araştırma
IVth International EurasianEducationalResearch Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Medya Kullanım Amaçları Sınıfta Akıllı Telefon Kullanımı ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkiye Dair Bir İnceleme
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Integration of Science Education and Computational Thinking
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)
Özet bildiri Uluslararası
-
Bilişim Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik Algıları
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Gözüyle Görsel Programlama Öğretimi
3RD. INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW TRENDS IN EDUCATION
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The intellectual structure of media literacy field
The Bridges of Media Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitim Teknolojileri Araştırma Yönelimlerinin Belirlenmesi Bir Ortak Atıf analizi Çalışması
9th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)
Özet bildiri Uluslararası
-
Bireysel Farklıklar ve Bilgisayar Aracılı İletişim Sosyal Ağ Analizi Yaklaşımı
I. International New Media and Women Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Alan Deneyimleri Sürecinin Etkililiğinin Artırılmasında Çevrimiçi Öğrenme Ortamının Rolü
I. International New Media and Women Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Advancing Learning Analytics in Online Learning Environments through the Method of Sequential Analysis.
4th International Conference on Multimedia Computing and Systems
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Advancing Learning Analytics in Online Learning Environments Through the Method of Sequential Analysis
International Conference on Multimedia Computing and Systems (ICMCS)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The reletionship between undergraduates view on internet cencorship and their media literacy level
Media Literacy in Digital Age: Cultural Economic and Political Perspective
Özet bildiri Uluslararası
-
Comparing Argumentation Patterns and Network Structuresin Online Discussion Forums and Face to Face Discussions
8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS)
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS)
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortak Kelime Çözümlemesi Yöntemi Kullanılarakyansıtıcı Düşünme ile ilgili Araştırma Yönelimlerinin Belirlenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmenlerin Eğitim Durumlarının Öğrenci Başarısı İle İlişkisi
Ortaöğretimde Nitelik Çalıştayı
Özet bildiri Ulusal
-
Models and Approaches for Instructors Usage Levels of C/LMS
EDULEARN2011
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Preservice Teachers Metaphors About Ict Use In Teaching
EDULEARN2011
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Research Handbook on Artificial Intelligence and Communication
Edward Elgar Publishing Limited
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Teaching Computational Thinking in Primary Education
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Teaching Computational Thinking in Primary Education
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Handbook of Research on Mobile Learning in Contemporary Classrooms
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Advancing Research Methods With New Technologies
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Integrated and Culturally Responsive Computational Thinking Curriculum for Primary Students
Proje Koordinatörü Avrupa Birliği
-
2 OBİ: Oyun bizim işimiz-II
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
3 UŞAK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNİN KARİYER ÇABALARINA ETKİSİ
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
4 Öğretmen Adaylarının Alan Deneyimleri Sürecinin Etkililiğinin Artırılmasında Çevrimiçi Öğrenme Ortamının Rolü
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
5 Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretime Hazırlanması
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi