Eğitim Bilgileri
-
2004 - 2009 Doktora
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
- 2010 - 2014 Yüksek Lisans
-
1995 - 1999 Lisans
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
KASTAMONU EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Temel Eğitim
Mesleki Deneyim
-
2010 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2010 - YARDIMCI DOÇENT
Üniversite Dışı Deneyim
-
2004 - 2009
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
ARŞ.GÖR
-
2003 - 2004
PAMUKKLALE ÜNİVERSİTESİ
ARŞ.GÖR
-
1999 - 2003
Milli Eğitim
Sınıf Öğretmeni
-
2010 -
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
YRD.DOÇ.DR
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Matematik Projesi Yapım Aşamasında Öğrencilerin Düşünsel Süreçleri: İlköğretim 6. Sınıf Düzeyinden Bir Örnek
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
MATEMATİK ÖĞRETİM KAYGISI ÖLÇEĞİ GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASI
6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY
Özet bildiri Uluslararası
-
Matematik Proje Yapım Aşamasında Öğrencilerin Düşünsel Süreçleri:İlköğretim 6. Sınıf Düzeyinden Bir Örnek
Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Öğretmen Adaylarının Alan Deneyimleri Sürecinin Etkililiğinin Artırılmasında Çevrimiçi Öğrenme Ortamının Rolü
Araştırmacı DİĞER
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Sınıf öğretmenlerinin özyeterlik ve kolektif yeterlik algıları
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Birleştirilmiş sınıflarda zekâ oyunları kullanımının öğrencilerin sosyal, zihinsel ve dikkat becerilerine etkisi: Bir karma yöntem çalışması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmeni adaylarının akademik başarıları ile matematik öğretmeye yönelik kaygı düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeyleri arasındaki ilişki
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimi yeterlik inançları ile matematiksel problem çözmeye ilişkin inançları arasındaki ilişki
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı