Prof. Dr.

RECEP ŞAHİN ARSLAN

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 000-0002-2475-5884
Eğitim Bilgileri
  • 1994 - 1998 Doktora

    University of Bristol

    School of Education

  • 1988 - 1990 Yüksek Lisans

    İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1981 - 1985 Lisans

    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

    AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    İngiliz Dili Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2015 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2008 - 2015 YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2007 - 2008 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 1999 - 2007 YARDIMCI DOÇENT

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI

  • 1994 - 1999 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI

  • 1987 - 1994 OKUTMAN

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU

Üniversite Dışı Deneyim
  • 1986 - 1987

    Afyon-Şuhut İmam Hatip Lisesi

    İngilizce Öğretmeni

İdari Görevler
  • 2024 -

    Rektör Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2016 -

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2016 - 2016

    Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2016 -

    MYO/Yüksekokul Müdürü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2016 - 2016

    Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2012 - 2015

    Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2010 - 2013

    Bölüm Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2010 - 2013

    Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2010 -

    Yönetim Kurulu Üyeliği

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2002 - 2004

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

  • 2000 - 2001

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

  • 1988 - 1989

    Eğitim Koordinatörü

    Yurt İçi

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2024ARSLAN RECEP ŞAHİN

    Handbook of English Language Teaching

    Serüven Kitap

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019ARSLAN RECEP ŞAHİN

    KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ. İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ.

    Eğiten Kitap Yayıncılık. Ankara

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019ARSLAN RECEP ŞAHİN

    KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ. İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ.

    Eğiten Kitap Yayıncılık. Ankara.

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Projeler
  • - Tamamlandı

    1 Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı İngilizce Hazırlık Programı Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Teknoloji Destekli Dil Eğitimi ile Geliştirilmesi

    Proje Koordinatörü BAP

  • - Tamamlandı

    2 Karadeniz Teknik Üniversitesinde Görevli İngilizce Okutmanlarına Yönelik Sürekli Mesleki Gelişim Programının Hazırlanması

    Yönetici DİĞER

  • 01.01.2019 - 31.12.2019Tamamlandı

    3 Küçülen Dünyada Büyüyen Bir Halka Olmak, TÜBİTAK 4005. Yenilikçi Eğitim Uygulamaları. Proje no: 218B470. Araştırmacı.

    Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ

  • 01.01.2018 - 31.12.2019Tamamlandı

    4 Denizli İli Merkezinde Görevli İngilizce Öğretmenleri ile Yeni Yaklaşımlar Doğrultusunda Dil Becerilerinin Öğretimi ve Ölçümü (Learning How to Teach and Test Language Skills in the Light of Recent Language Teaching Methods), Pamukkale Üniversitesi, BAP Hızlı Destek Projesi, Proje No: 2018HZDP031, Proje Yürütücüsü.

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    The effects of captioned vlogs on EFL students' listening skills

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Enhancing EFL Students' Writing Skills in English Prep Schools: Investigating the Potential of Artificial Intelligence by Developing an Application

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    A Flipped Artificial Intelligence Teaching Method to Teach Writing Skills in a Turkish EFL Context

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    User-Created Reflective Videos as An Aid to Bridge the Gap for Novice English as A Foreign Language Teachers

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    The Effectiveness of Student-Centered Digital Storytelling on Promoting Vocabulary Knowledge and Writing Skills of Secondary School Students

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Investigating the use of speaking e-portfolios in an EFL context and its effects on students' perceived speaking self-efficacy

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Application of Content Based Instruction for Preparatory Language Programme at Karadeniz Technical University

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

  • Tamamlandı

    Enhancing critical thinking and English speaking skills of gifted students through "Philosophy for Children (P4C) approach" in an EFL context

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    A study of promoting reflective practice among English language instructors at tertiary level

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An investigation into testing and assessment in young learners' classrooms: Does practice match the policy?

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The roles of comprehensible output on enhancing learners' speaking skill in english as a foreign language

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An investigation into the effect of oral communication strategies training on oral communication performance of English preparatory class students

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The effect of portfolio keeping on young learners' writing achievement and their motivation towards writing skills in English as a foreign language

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The effectiveness of planned focus on form instruction in the learning of English grammar in an English as a foreign language context

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Investigating the impact of blogging and portfolio-keeping on english as a foreign language learners' level of autonomy, self-assessment and language achievement

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngilizce Öğretmenliği Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An investigation of pre-service English language teachers' perceptions about their pedagogical content knowledge through their teaching practices

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An analysis of the language levels of the eighth (8th) graders in state primary schools in Turkey according to common European framework criteria and content

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Learning vocabulary through e-portfolios and its effects on 9th grade Anatolian high school students' strategy development and learner autonomy

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An experimental study on enhancing critical thinking through a literature-based critical thinking programme in the department of english language and literature at Karadeniz Technical University

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    A quasi experimental study on the effect of weblog integrated process approach on efl students’ writing performance, autonomous learning and perceptions

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı