Prof. Dr.
AHMET BARDAKCI
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> İŞLETME >> ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-1391-6432Eğitim Bilgileri
-
1997 - 2001 Doktora
The University of Salford
-
1996 - 1997 Yüksek Lisans
University of Salford
-
1991 - 1994 Lisans
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
İŞLETME FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2012 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
İŞLETME PR. (İNGİLİZCE)
-
2007 - 2012 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
2003 - 2007 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
2002 - 2003 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2022 - 2023
YÜKSEKÖĞRETİM KALİTE KURULU BAŞKANLIĞI
Değerlendirme Takımı Üyesi
-
2016 - 2021
ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME MERKEZİ BAŞKANLIĞI
DENİZLİ İL SINAV KOORDİNATÖRÜ
-
2002 - 2003
DENİZLİ ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MÜDÜRLÜĞÜ
BAŞKAN DANIŞMANI
İdari Görevler
-
Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Enstitü Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
SBE Dergisi Sahibi ve Yazı İşleri Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bilim Kurulu Sosyal-Beşeri Bilimler (Üye)
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
İİBF Senatör
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Prof. Temsilcisi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Prof. Temsilcisi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
The Marketing Ecoverse: A Sustainable Confluence of Business, Social, and Natural Ecosystems
JOURNAL OF MACROMARKETING
Özgün Makale Uluslararası
-
An Integrative Model of Migrant Women Entrepreneurship in Family Businesses (MWE-FB): The Substratum Market System Perspective
Journal of Economy Culture and Society
Derleme Makale Uluslararası
-
The Corporate Honesty Effect and Its Boundary Conditions: B2B Firms’ Communications on Withdrawal from Russia
Journal of Business-to-Business Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkiye’de Faaliyet Gösteren Çevrimiçi Market Alışverişi Uygulamaları İş Modelleri
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Brand Origin Guess: Situational Effects Versus Individual Effects
Journal of Halal Service Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Ulusal Kimlik ve Kültürel Duyarlılığın Tüketici Etnosentrizmi ve Algılanan Risk Üzerindeki Etkisi: Bir Yol Analizi
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Chinese social capital in a business context: the impact of business ethics, business etiquette and business orientation on relationship building and performance
European Journal of International Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Does beauty have a price? The impact of a conceptualization of beauty on the price placebo effect in Turkey compared to New Zealand
Journal of Islamic Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
Servicing Modest Fashion Markets: The Case of Two Turkish Clothing Companies
Journal of Halal Service Research
Özgün Makale Uluslararası
-
İstasyonsuz Bisiklet Paylaşım Sistemlerinin Yükselişi ve Düşüşü Üzerine
Pamukkale University Journal of Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Afrika'da Hayatlara Fark Katan Bisiklet Projeleri
Pamukkale University Journal of Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Causality in Islamic marketing research
Journal of Islamic Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
Piramidin Tabanındaki Soğutucu İnovasyonlarından Çıkarılacak Dersler
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Islamic Banking: Does Expected Service Quality Differ from Actual Service Quality?
Journal of Halal Service Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Piramidin Tabanında Saklı Hazine Ters İnovasyon Hakkında Bir Tarama
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Derleme Makale Ulusal
-
Menşe Karmaşası
HARVARD BUSINESS REVIEW Türkiye
Özgün Makale Ulusal
-
Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector
INTERNATIONAL JOURNAL OF ANTIMICROBIAL AGENTS
Özgün Makale Uluslararası
-
Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector
International Journal of Mobile Communications
Özgün Makale Uluslararası
-
Social media analysis of anti-consumption in Turkey
British Food Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
İndirim Mağazalarının Maliyet Düşürme Stratejileri ve Türkiye’deki Perakendecilerin Verimliliklerinin Karşılaştırılması
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The impact of linguistic proximity and diglossia on brand name and slogan extension tendencies in the Turkish, Russian and Arabic contexts
Journal of Brand Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Entropy Measure to Compare the Internet and Face to Face Surveys
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
A New Way to Assess Brand Equity of AutomotiveBrands
European Scientific Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Can response variance effectively identify careless respondents to multi-item, unidimensional scales?
Journal of Marketing Analytics
Özgün Makale Uluslararası
-
Ölçek Orta Noktası Bitaraf Cevaplar İçin mi Yoksa Bihaber Cevaplar İçin mi Kullanılmaktadır
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,
Özgün Makale Ulusal
-
Türkiye de Ürün Markalamada Yabancı Dil Kullanımı Sebepler ve Sonuçlar
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
SERVQUAL Ölçeğinde Olmalı ve Olacak İfadelerinin Cevapların Dağılımı Üzerindeki Etkileri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İletilerek Yayılan E Postalar Üzerine Pazarlama Literatürden Bazı Öneriler
İnternet Uygulamaları Ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiyi Tespite Yönelik Bir Araştırma
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Paralel İthalat Gri Pazar Kavramları ve Çözüm Önerileri Hakkında Literatür Taraması
Finans Politik & Ekonomik Yorumlar
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Alanında Yapılan Araştırmalarda Elde Edilen Aritmetik Ortalama Ölçek Orta Noktasına Eşit Midir
Sosyoekonomi
Özgün Makale Ulusal
-
Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Tutum Ölçeklerindeki Cevap Alternatifi Sayısına İlişkin Bir Literatür Taraması
PAÜ SBE Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Pamukkale Üniversitesindeki Akademik Personelin İş Tatminleri Ve Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma
Kırgızistan Türk Manas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Buldan Dokumacılık İşletmerlerinde Güç Birliği Ortak Marka Perakendecilik
Yerel Siyaset Dergisi,
Özgün Makale Ulusal
-
Şehirlerarası Otobüs Firmalarının Hizmet Kalitesini Ölçmeğe Dönük Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası
Özgün Makale Ulusal
-
Emek Yoğun Sektörlerde Sürdürülebilirlik Arayışları Üzerine Marka ve Organize Perakendecilik Bağlamında Bir Değerlendirme
TİSK Akademi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Hizmet Sektöründeki Veri Tabanlı Pazarlama Araştırmalarının Değerlendirilmesi
Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi, İİBF Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Perakendeci Markaların Önlenemez Yükselişi ve Tekstil Sektörü için Alternatif Çıkış Önerileri
İşletme ve Finans Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Pamukkale Üniversitesi nde Çalışan Öğretim Elemanlarının İş Tatminlerine İlişkin Bir Araştırma
Karaman İİBF Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Kitlesel Bireyselleştirme Uygulamaları İçin Web Tasarımı
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Rekabet Gücü Kazanmada Ortak Markaların Rolü Ve Önemi
Pazarlama Dünyası
Özgün Makale Ulusal
-
A comparison of customers’xx readiness for mass‐customisation
European Business Review
Özgün Makale Uluslararası
-
Kriz Döneminde Stratejik Pazarlama Planlaması Ve Denizli Tekstil İşletmelerinde Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası
Özgün Makale Ulusal
-
Firma Büyüklüğünün İhracat Üzerindeki Etkilerinin Araştırılmasına Dönük Bir Çalışma Denizli Örneği
İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi Sosyal ve Siyaset Konferansları Dergisi Prof. Dr. Nevzat Yalçıntaş’a Armağan Özel Sayısı,
Özgün Makale Ulusal
-
Hedef Müşteri Tatmini Ama Müşteri Kim
Review Of Social, Economics And Business Studies
Özgün Makale Ulusal
-
How “ready” are customers for mass customisation? An exploratory investigation
European Journal of Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
Uluslararasılaşma Teorilerinin Gelişmekte Olan Ülke Firmalarının İhracat Uygulamaları Çerçevesinde Geçerliliği Denizli İmalat Sanayii Örneği
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Kitlesel Bireyselleştirme Uygulama Yöntemleri
Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
A Brief Introduction To The Ultimate Form Of Market Segmentation
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Küresel Pazarlarda Internet’in Fiyat Standardizasyonu Üzerine Etkileri
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Özel Marka Tercihinin Satın Alma Riskleri Açısından Değerlendirilmesi
Erciyes Üniversitesi İİBF Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Mass customisation in marketing: the consumer perspective
Journal of Consumer Marketing
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
İsim ile müsemma olunur da marka ile müsemma olunmaz mı? Yapay zekanın ürettiği yüzlerle cevap arayışı
27. Pazarlama Kongresi,
Tam metin bildiri Ulusal
-
Kitlelerin malûmâtı: Bir hâkîkat mı yoksa bir safsata mı?
27. Pazarlama Kongresi,
Tam metin bildiri Ulusal
-
The Influence of The Volume and The Valence of Online Reviews: A Dynamic Panel Data Analysis
48th EMAC Annual Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Effect of Business Ethics and Etiquette on Relationship Performance: Evidence from China
ACADEMY OF MARKETINGCONFERENCE 2019
Özet bildiri Uluslararası
-
Otomobil Markalarının Web Sayfalarında Standardizasyon ve Adaptasyon Uygulamaları
III. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi, Fethiye, Türkiye
Tam metin bildiri Uluslararası
-
A New Way to Assess Brand Equity of Automotive Brands
7th Global Academic Meeting, GAM 2017
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Orta Nokta Bitaraf Cevap mıdır Bihaber Cevap mıdır
20. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Turizm İçin Nelerimiz Var? İskilip Turizminde Öne Çıkarılması Gerekenler
Her Yönüyle İskilip Sempozyumu: Dünü, Bugünü, Yarını
Tam metin bildiri Ulusal
-
İskilipli Olmak”: İskilip Kent Kültürü Üzerine Olgubilimsel Bir İnceleme
Her Yönüyle İskilip Sempozyumu: Dünü, Bugünü, Yarını
Tam metin bildiri Ulusal
-
SERVQUAL Ölçeğinin Kullanıldığı Çalışmalarda Cevaplama Tarzları
18. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Ağızdan Ağza İletişime Dayalı Elektronik Posta İle Pazarlama
Uluslararası 9. Bilgi, Ekonomi Ve Yönetim Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Tutum Ölçeklerinde İdeal Cevap Alternatifi Sayısı Ne Olmalıdır? Pamukkale İİBF Örneği
15.Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiyi Tespite Yönelik bir Araştırma
14. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Dokumacılık Sektöründe Niş Pazar Stratejisi Potansiyeli
Kızılcabölük Geleneksel Dokumalar Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Farklı Boyutlardaki Metrik Ölçeklerin Ortak Boyuta Dönüştürülmesi
12. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Kalite ve Ortak Markaya Dayalı Rekabet
Buldan Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Satınalma Davranışında Görülen Risklerin Özel Markalı Ürünler İçin Farklı Ürün Kategorilerinde İncelenmesi
TMMOB Gaziantep Şubesi Marka Yönetimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Marka Şehirlere Giden Yolda Bir Stratejik Alternatif Ortak Marka
TMMOB Gaziantep Şubesi Marka Yönetimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Dünya Markaları İçin Üretim Yeni Bir Dünya Markası Doğurabilir Mi
TMMOB Gaziantep Şubesi Marka Yönetimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
“A Comparison of Customers’ Readiness For Mass-Customisation: Turkish vs. British Customers”,
4th International Congress "Marketing Trends"
Özet bildiri Uluslararası
-
A Comparison of Customers Readiness For Mass Customisation Turkish vs British Customers
4th International Congress: Marketing Trends
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Store Brands From Customers Point Of View
The First International Conference On Business, Management Economics
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Mass Customisation in Marketing An Exploratory Study
32nd EMAC Conference,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Mass Customisation An Emerging Marketing Philosophy For Global Marketers In The Case Of The UK Car Market
SPARC 2000: Salford’s Postgraduate Annual Research Conference
Özet bildiri Ulusal
-
The Standardization Of Marketing Towards A Meta Analysis Of Empirical Studies
AMA Marketing In A Global Economy Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Denizli Kent Ekonomisi
Pamukkale Üniversitesi Yayınları
Bölüm(ler) Ulusal
-
Prof Dr Ferhat Erarı Anısına Ekonomi Yazıları
Pamukkale Üniversitesi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Kent Esnaf Ve Zanaatkarlarının Sorunları Ve Çözüm Önerileri
kam yayınları
Bölüm(ler) Ulusal
-
Bilgi Ekonomisi
ekin
Bölüm(ler) Ulusal
-
Marka ve Ortak Marka
Denizli Sanayi Odası
Tümü Ulusal
-
Denizli İmalat Sanayiinin Pazarlama Ve Rekabet Gücü
Denizli Sanayi Odası
Tümü Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Türkiye nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek Çalışmaları
Araştırmacı -Tübitak 1001
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
-
Kent Esnaf ve Zanaatkârlarının Ekonomik Sorunları ve Çözüm Önerileri makale yarışması 2.lik ödülü
Kent Araştırmaları Merkezi
Tez Danışmanlığı
-
Online pazar yerlerinde tüketici yorumlarının hacim ve değerliklerinin satışlar üzerindeki etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Yerel otantik markalara küresel markalardan daha fazla ödeme isteğini etkileyen faktörlerin hiyerarşik doğrusal model yardımıyla belirlenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
İndirim mağazalarından alışveriş yapanların özel markaya karşı tutumunda algılanan risk ve kalitenin rolü
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Online tüketici yorumlarının tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Çok uluslu şirketlerin marka adı ve slogan kullanımında standardizasyon dereceleri: Türkiye ve Orta Doğu incelemesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Yeni rekabet stratejisi: Kitlesel bireyselleştirme ve hazır mutfak sektöründe vaka analizi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Marka konumlandırma ve üniversite öğrencilerinin cep telefonu tercihinde konumlandırmanın etkisi üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Niş pazarda fırsatlar ve tehditler Denizli tekstil sektöründe bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Tüketicilerin özel markalı ürünlere karşı tutumlarının ortaya çıkarılmasına yönelik bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı