Doç. Dr.
YASEMİN BOZKURT
İLETİŞİM FAKÜLTESİ >> HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM >> HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-8183-0337Eğitim Bilgileri
-
2008 - 2015 Doktora
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2002 - 2006 Yüksek Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1997 - 2002 Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Reklamcılık
Mesleki Deneyim
-
2019 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
-
2017 - YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ
YENİ MEDYA VE İLETİŞİM ANABİLİM DALI
-
2015 - ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI
-
2012 - ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
-
2007 - 2012 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ HONAZ MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR.
Üniversite Dışı Deneyim
-
2002 - 2003
PLANET SPORT CENTER
HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRÜ
-
2001 - 2002
MARCOM LEO BURNET REKLAM AJANSI
STAJYER HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ
-
2000 - 2001
GLOBAL HALKLA İLİŞKİLER AJANSI
STAJYER HALKLA İLİŞKİLER PERSONELİ
İdari Görevler
-
Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
bölüm danışma kurulu üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
-
Kalite Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
araştırma merkezi yönetim kurulu üyesi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Program Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Markaların Sosyal Medyada Gündem Kullanımı: Gerçek Zamanlı Reklamlar
IBAD-JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
Özgün Makale Uluslararası
-
Instagramdan Hikaye Reklamlar: Tüketici Tutum ve Davranış Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
TUTUM VE DAVRANIŞ NİYETİ ÜZERİNDE OYUN REKLAM ALGISININ ROLÜ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Reklamlara Karşı Reklam EngellemeProgramları: Tüketici TepkilerineYönelik Bir Araştırma
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İletişim Eğitimi Alan Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin Reklamcılık Mesleğine Yönelik Algı Karşılaştırması: Pamukkale Üniversitesi Örneği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Analysing the difference of perceived destination image according to local people: Pamukkale case
Journal of Human Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
REKLAMCILIĞA YÖNELİK YENİ BİR BAKIŞ AÇISI TAKYONLAR TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE REKLAM İLİŞKİSİ ÜZERİNE KURAMSAL BİR DEĞERLENDİRME
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
OYUN YA DA REKLAM GENÇ OYUNCULAR EĞLENCE İÇERİKLİ OYUN REKLAMLARI NASIL ALGILIYOR
AKADEMİK BAKIŞ
Özgün Makale Uluslararası
-
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN PROFİLİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA MESLEK YÜKSEKOKULU ve FAKÜLTE ÖĞRENCİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
APPLICATIONS TURNING SELFIES INTO FUN THROUGH THE LENS OF BRANDS: FILTERS AND AR TECHNOLOGIES
7 th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE
Tam metin bildiri Uluslararası
-
CONSUMER ENGAGEMENT ON BRANDED CONTENT: AN ANALYSIS OF AFFECTING FACTORS
LATIN AMERICAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
BENEFIT-FOCUSED COMMUNICATION OF CORPORATIONS DURING THE COVID 19 PANDEMIC: AN ANALYSIS OF CORPORATE ADVERTISEMENTS WITHIN THE FRAMEWORK OF USES AND GRATIFICATIONS THEORY
LATIN AMERICAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Reklam Engelleme Programlarına Yönelik Tutum Ve Davranış Niyetiyle Tüketici Özellikleri İlişkisi
II. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’ 19)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
TÜKETİCİLERİN GERÇEK ZAMANLI REKLAMLARLA İLİŞKİSİ
ICOAEF’19, VI International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Differences of Perception Towards Professions of Public Relations and Advertisement Case of Pamukkale University
Current Debates in Social Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Information Content in Newspaper Advertising: A Comparison of Two Time Periods
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
İyi̇si̇yle Kötüsüyle Sürdürülebi̇li̇rli̇k “Yaşasın İyi̇li̇k”
Nobel Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eril Egemenlik Bağlamında Toplumsal Cinsiyet
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Trending Topics on Social Media Researches
Peter Lang
Bölüm(ler) Uluslararası
-
REKLAMCILIKTAN SİYASAL İLETİŞİMEDİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR
DETAY YAYINCILIK
Bölüm(ler) Ulusal
-
Handbook of Research on Narrative Advertising
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
New Trends in Management Studies
Peter Lang
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Debates in Public Relations and Communication Studies
IJOPEC PUBLICATION
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Issues in Communication Media Public Relations
: IJOPEC Publication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Debates in Tourism Development Studies Vol. 12
IJOPEC Publication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Dabates in Tourism Development Studies Vol.12
IJOPEC Publication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İLETİŞİMDE SERBEST YAZILAR
LİTERATÜRK ACADEMİA
Bölüm(ler) Ulusal
-
REKLAM DİYOR Kİ
LİTERATÜRK ACADEMİA YAYINLARI
Bölüm(ler) Ulusal