Doç. Dr.

ÇAĞLA ATMACA

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-7745-3839
Eğitim Bilgileri
  • 2013 - 2016 Doktora

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2011 - 2013 Yüksek Lisans

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2008 - 2011 Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Yabancı Dil Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2021 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2017 - 2021 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2011 - 2017 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2019 - 2019

    University of Pardubice, Czech Republic

    Erasmus Teaching Staff Exchange Mobility

  • 2018 - 2018

    University of Social Sciences and Humanities (SWPS), POLAND, WARSAW

    Erasmus Teaching Staff Exchange Mobility

  • 2012 - 2016

    Gazi Üniversitesi

    Araştırma Görevlisi

İdari Görevler
  • 2020 - 2022

    MÜFREDAT, MUAFİYET VE EŞDEĞERLİK KOMİSYONU

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2018 -

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2017 - 2018

    İntibak Komisyonu Üyesi

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2017 - 2021

    Mevlana Programı Bölüm Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2017 - 2018

    Farabi Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2017 - 2021

    Erasmus Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2024CANLI CİNGÖZ NAİLE,ATMACA ÇAĞLA

    The Intercultural Dimension of Foreign Language Teaching, Learning and Assessment: Theory and Practice

    Global Academy Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2018ÇAKIR ABDULVAHİT,ATMACA ÇAĞLA

    A TURKISH-ENGLISH DICTIONARY FOR TURKISH AND FOREIGN LEARNERS

    Kriter Yayınevi

    Tümü Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 20.02.2015 - 22.05.2018Tamamlandı

    1 Multilingual Professional Foreign Language Education Programme for Future Global Engineers(”2014-1-TR01- KA202-013214” kodlu proje)Link (http://www.future-eng.net/)

    Araştırmacı Avrupa Birliği

  • 15.05.2014 - 10.02.2016Tamamlandı

    2 Academic Writing and Publishing Research Center Project

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
  • 2013

    National Scholarship Programme for PhD Students by TUBİTAK

    TÜBİTAK'tan alınan ödül

    Diğer TÜBİTAK

  • 2011

    BÖLÜM BİRİNCİLİĞİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2011

    FAKÜLTE BİRİNCİLİĞİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2011

    National Scholarship Programme for MSc Students by TUBİTAK

    TÜBİTAK'tan alınan ödül

    Diğer TÜBİTAK

Tez Danışmanlığı
  • Devam Ediyor

    Unlocking Critical Language Assessment Literacy (CLAL): Reflections and Self-reported Practices of Turkish EFL Teachers

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    MULTICULTURAL AND EGALITARIAN BELIEFS AND PRACTICES OF TURKISH EFL TEACHERS

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Turkish EFL preparatory class students' and teachers' attitudes towards distance education

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Exploring English Preparatory Teachers' Reflections on Translanguaging in Their Teaching Practices

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    A STUDY ON ENGLISH PREPARATORY CLASS STUDENTS' AND LECTURERS' PERCEPTIONS ON USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN WRITING ASSIGNMENTS AND ETHICAL CONSIDERATIONS

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    An investigation into preparatory class EFL students' l2 writing anxiety

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    The effect of teaching writing skills via Google Docs in a blended learning environment on error correction skills of Turkish EFL learners

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    A study on pre-service English teachers' motivations for choosing english language teaching department and their burnout levels

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    A study on the phonological awareness skills of young learners of English in an EFL context

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı