Doç. Dr.

EMEL SARITAŞ

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-0101-4987
Eğitim Bilgileri
  • 1995 - 2002 Doktora

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1992 - 1995 Yüksek Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1988 - 1992 Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    DENİZLİ EĞİTİM YÜKSEKOKULU

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Programları ve Öğretim

Mesleki Deneyim
  • 2002 - 2022 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2000 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 1994 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.

İdari Görevler
  • 2016 - 2021

    Farabi Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2009 - 2011

    Dekan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2004 - 2010

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2022SARITAŞ EMEL

    Education & Science

    Efe Academy Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2016SARITAŞ EMEL

    Öğretim İlke ve Yöntemleri

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2015SARITAŞ EMEL

    Öğretim İlke ve Yöntemleri

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2015SARITAŞ EMEL

    Okul öncesi İlköğretim Çocukları İçin Sosyal Bilgiler Öğretimi

    Nobel

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2005SARITAŞ EMEL, ERDEM Alirıza

    Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme

    Lisans Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 15.07.2010 - 21.07.2010Tamamlandı

    1 Bilim Dünyasına Yolculuk Yaz Bilim Kampı

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Sınıf öğretmeni adaylarının iletişim becerileri ile empatik eğilim düzeyleri arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    CoRT 5 düşünme programı aracılığıyla sınıf öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme becerileri ve eğilimleri

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim 4-5. sınıflarda verilen proje ve performans ödevleri ile ilgili öğretmen ve veli görüşleri

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile fen ve teknoloji öğretimi dersindeki akademik başarıları arasındaki ilişki

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlkögretim hayat bilgisi ögretiminde yaratıcı drama ve geleneksel ögretim yöntemlerinin ögrenci basarısı ve hatırda tutma düzeyi üzerindeki etkileri

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde kullanılan değerlendirme araç ve yöntemlerinin kullanılma sıklığına ilişkin sınıf öğretmenlerinin algı ve beklentileri

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı