Doç. Dr.
EMEL SARITAŞ
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-0101-4987Eğitim Bilgileri
-
1995 - 2002 Doktora
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1992 - 1995 Yüksek Lisans
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1988 - 1992 Lisans
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
DENİZLİ EĞİTİM YÜKSEKOKULU
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Mesleki Deneyim
-
2002 - 2022 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2000 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
-
1994 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.
İdari Görevler
-
Farabi Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
From Where to Where In Education of Foreign Students
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Özgün Makale Uluslararası
-
Beceri Temelli Bir Düşünme Programı Uygulamasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
Paü Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Velilerin Gözüyle BİLSEM
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İletişim Becerileri İle Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişki
Turkish Studies Educational Sciences
Özgün Makale Ulusal
-
Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri Üzerine Bir İnceleme
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
An Investigation of First Grade Elementary Teacher Candidates’xx Perceptions of Their Teaching Profession Competencies: A Mixed Method Study
Universal Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Relationship between philosophical preferences ofclassroom teachers and their teaching styles
Educational Research and Reviews
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokullarda Yabancı Uyruklu Öğrencilerle Karşılaşılan sorunlar
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Pedagojik Formasyon Programına Katılan Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Yeterliklerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Fen Ve Teknoloji Öğretimi Dersindeki Öğrenme Stilleri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The Effect of Student Teachers Liking of Children and Empathic Tendency on the Attitudes of Teaching Profession
International J. Soc. Sci. & Education
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokul öğrencilerinin sınıf kavramına ilişkin metaforik algıları
International Journal of Human Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Sosyal Alanlar Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Görüşleri
E-Journal of New World Sciences Academy
Özgün Makale Ulusal
-
Grasha Reichmann Öğrenme ve Öğretme Stili Ölçeklerinin Türkçe Uyarlama Çalışması
E-Journal of New World Sciences Academy
Özgün Makale Ulusal
-
Fen ve Teknoloji Öğretimi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarının Davranışlarının Demokratikliğine İlişkin Algıları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İşbirlikli ve Geleneksel Sınıflardaki Başarılı ve Başarısız Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Tutumları
Eğitim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Deneyimleri: Hayaller Gerçekler
4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
VELİLERİN GÖZÜYLE BİLİM SANAT MERKEZLERİ
4.ULUSLARARSI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Velilerin Gözüyle Bilim ve Sanat Merkezleri
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Düşünme Eğitimi Deneyimleri
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ
16.ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokul Öğrencilerinin Hayallerindeki Okul Bahçesi
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
İlkokullarda Yabancı Uyruklu Öğrencilerle Karşılaşılan Sorunlar
The 5th International Symposıum on Social Studies Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri Üzerine Bir İnceleme
3.International eurasian Educatioanl Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
VELİLERİN ÖĞRETMEN TERCİHLERİ VE BEKLENTİLERİNİN KARŞILANMASI
9.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Çocuk Sevme ve Empatik Eğilimlerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarına Etkisi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
PROSPECTIVE TEACHERS PERCEPTIONS ABOUT EXAMINATIONS THROUGH METAPHORS
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION ICE SAMOS
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitim Fakültesinin Farklı Bölümlerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Karşılaştırılması
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
İlköğretim I. II. ve III. Sınıflarda Matematik Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Türlerinden Yararlanma
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Education & Science
Efe Academy Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Okul öncesi İlköğretim Çocukları İçin Sosyal Bilgiler Öğretimi
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Lisans Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Bilim Dünyasına Yolculuk Yaz Bilim Kampı
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Sınıf öğretmeni adaylarının iletişim becerileri ile empatik eğilim düzeyleri arasındaki ilişki
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
CoRT 5 düşünme programı aracılığıyla sınıf öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme becerileri ve eğilimleri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 4-5. sınıflarda verilen proje ve performans ödevleri ile ilgili öğretmen ve veli görüşleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile fen ve teknoloji öğretimi dersindeki akademik başarıları arasındaki ilişki
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
İlkögretim hayat bilgisi ögretiminde yaratıcı drama ve geleneksel ögretim yöntemlerinin ögrenci basarısı ve hatırda tutma düzeyi üzerindeki etkileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde kullanılan değerlendirme araç ve yöntemlerinin kullanılma sıklığına ilişkin sınıf öğretmenlerinin algı ve beklentileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı