Prof. Dr.
FATMA KIRMIZI
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-0426-1908Eğitim Bilgileri
-
2002 - 2006 Doktora
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1997 - 2000 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1991 - 1995 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
1995 - YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Teacher Perspectives on the Challenges Faced by Immigrant Students in the Initial Literacy Learning Process. The Journal of Limitless Education and Research
Sınırsız Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (OYT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Drama Özyeterlik Algısı Ölçeği (YDÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Yaratıcı Drama Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Evaluation of Pre-service Teachers' Attitudes and Opinions on Writing in Digital Environment
Sınırsız Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokul öğrencilerinin yaratıcı yazma ürünlerinin bazı değişkenlere göre değerlendirilmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Dijital okuma motivasyonu ölçeği (DMÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaşlı yetişkinlerin COVID-19 sürecinde yaşadığı sorunlar üzerine nitel bir araştırma
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Görüşlerine Göre COVID-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi Sorunları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen adaylarının yaratıcı drama yöntemini kullanmaya yönelik özyeterlik algılarının değerlendirilmesi.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen görüşlerine göre Covid- 19 salgınının Türkçe eğitiminde temel dil becerilerini edinim sürecine etkisi.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
COVID-19 Salgını sürecinde uzaktan eğitimde Türkçe dersine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri.
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ekrandan Okumaya Yönelik Tutumları
Temel Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
COVID- 19 Salgını Sürecinde Gerçekleştirilen Acil Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Primary School Teachers' Opinions on Using EBA in the COVID-19 Outbreak Process
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Dijital Ortamda Yazmaya İlişkin Tutum Ölçeği (DOYAT): Ölçek Geliştirme Çalışması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Evaluation of creative writing products according to content and some variables.
Elementary Education Online
Özgün Makale Uluslararası
-
Yenilenen (2018) Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Yetiştirme Lisans Programına İlişkin Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Turkish Studies (Elektronik)
Özgün Makale Ulusal
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Demokrasiye İlişkin Algılarının Metafor Aracılığıyla İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okuma Çalışmalarının İlkokul 4. Sınıflarda Okuma Tutumuna ve Okuma Başarısına Etkisi
International Journal of Field Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilerde Okul Öncesi Eğitimin İlkOkuma Yazma Sürecine Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen adaylarının merak ve keşfetme algıları ile okuma alışkanlığına yönelik tutumları arasındaki ilişki
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İlkokullarda Okuma Güçlüğünü Sağaltmaya Yönelik Kullanılan Öğretimsel Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Görüşleri.
Kastamonu Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı’na İlişkin Görüşleri
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması, Elementary Education Online
İlköğretim Online (elektronik)
Özgün Makale Uluslararası
-
Okuduğunu Anlamaya İlişkin Başarı Testi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
TÖMER Dil Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Çokkültürlülüğe İlişkin Algılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmeye İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen görüşlerine göre ses temelli cümle yöntemine ilişkin uygulamalarda öğrenci ve velilerin değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effect of Creative Drama Activities on Immigrant Students’ Life Satisfaction.
Advanced Science Letters
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE),
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okuma Sürecini Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Ekrandan Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin (Ekyötö) Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması.
International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET)
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Görüşleri,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE),
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Okumaya Yönelik Algı Ölçeği: Güvenirlik Ve Geçerlik Çalışması
Uluslarası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The effect of creative reading and creative writing activities on creative writing skill.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkçenin Az Konuşulduğu Bölgelerde İlkokuma Yazma Sürecinde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi (TEKE
Özgün Makale Uluslararası
-
Orta Öğretim Öğrencilerinin E Kitap Okumaya İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Köy Enstitülerinde Öğretmen Yetiştirmede Kullanılan Yöntemler
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik Algıları
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokul Öğrencilerinin İlkokuma Yazma ÖğrenmeSürecine İlişkin Metafor Algıları
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
1 Sınıf Öğretmenlerinin 12 Haftalık Uyum Süreci Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Eğitim ve Bilim
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Drama ve Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi
Eğitim ve Bilim
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Okuma Alışkanlıklarına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
4. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Metinlerinde Yer Alan Değerler.
Değerler Eğitimi Dergisi (DED)-Journal of Values Education
Özgün Makale Uluslararası
-
). E-Kitap okumaya yönelik tutum ölçeğinin (ekot) geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen görüşlerine göre ses temelli cümle yöntemine ilişkin uygulamalarda öğrenci ve velilerin değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlkokuma Yazma Öğretimi Sürecinde Bitişik Eğik Yazı ve Dik Temel Harflerle Yapılan Eğitimin Öğretmen Görüşlerine Göre Karşılaştırılması
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
İlköğretim 5 Sınıf Türkçe Dersinde Yaratıcı Yazma Yaklaşımının Yazmaya Yönelik Tutumlara Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi(KEFAD)
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Bazı Ölçütler Açısından Değerlendirilmesine İlişkin Nitel Bir Çalışma.
Dil Dergisi TÖMER
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Yazma Ürünlerini Değerlendirme Çalışmalarına İlişkin Görüşleri.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı yazma ürünlerinin bazı ölçütler açısından değerlendirilmesine ilişkin nitel bir çalışma.
Dil Dergisi Tömer
Özgün Makale Uluslararası
-
Köy Enstitüleri Mezunlarının Öğretmen Yeterliliklerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
New World Science Academy (NWSA)
Özgün Makale Uluslararası
-
A qualitative study on the use of summarizing strategies in elementary education
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
Özgün Makale Uluslararası
-
The relationship between reading comprehension strategies and reading attitudes
Education 3-13
Özgün Makale Uluslararası
-
İlköğretim 4. Sınıf Türkçe Öğretiminde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Özetleme Stratejisi Üzerindeki Etkisi.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yeni türkçe dersi öğretim programının uygulamasına ilişkin olarak branş öğretmenlerinin görüşleri
Milli Eğitim
Özgün Makale Uluslararası
-
İlköğretim 4. sınıf Türkçe öğretiminde çoklu zekâ kuramına dayalı işbirlikli öğrenme yönteminin özetleme stratejisi üzerindeki etkileri.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Yazma Ürünlerinin Bazı Ölçütler Açısından Değerlendirilmesine İlişkin Nitel Bir Çalışma
Dil Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
University Students for Using the Summarizing Strategies
Procedia- Socialand Behavioral
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkçe Dersinde Yaratıcı Drama Yöntemine Dayalı Yaratıcı Yazma Çalışmalarının Yazmaya Yönelik Tutuma Etkisi
Yaratıcı Drama Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkçe Öğretimi Programında Yaşanan Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Tutum ve Okuduğunu Anlama Stratejileri Üzerindeki Etkisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Türkçe Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Yaratıcı Yazma Başarısına Etkisi ve Yazılı Anlatım Ürünlerinin Değerlendirilmesi.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkçe Öğretimde Yaratıcı Drama Yöntemine Dayalı Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımına ve Yönteme İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yaratıcı Drama Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Yaratıcı Drama Yönteminin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi ve Yönteme İlişkin Öğrenci Görüşleri.
Eğitim Araştırmaları
Özgün Makale Uluslararası
-
Yeni Program Doğrultusunda Hazırlanan İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Milli Eğitim
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenliği Lisansüstü Öğrencilerinin Programa Yönelik Tutumlarına Ve Problem Çözme Becerilerine İlişkin Görüşleri
Egitim ve Bilim-Education and Science
Özgün Makale Uluslararası
-
İlköğretim 4 sınıf Türkçe öğretiminde çoklu zekâ kuramına dayalı işbirlikli öğrenme yönteminin erişi, tutumlar, öğrenme stratejileri ve çoklu zekâ alanları üzerindeki etkileri.Yayımlanmamış doktora, Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. İzmir.
Doktora tezi
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkçe Öğretiminde Öğretmen Boyutunda Karşılaşılan Sorunlar ve Bunun Öğretmen Performansına Etkileri.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
İlköğretim okullarının 4. ve 5. sınıflarında görev yapan öğretmenlerin Türkçe öğretiminde eğitim teknolojisi sağlama, kullanma yeterlilikleri ve düşüncel¬eri nelerdir?.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Dik Temel Harfler İle Gerçekleştirilen İlk Okuma Yazma Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim v e Araştırma Sempozyumu USEAS-2018 (26-28 Nisan)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
5. ve 6. Sınıf Türkçe Dersi Kitaplarındaki Metinlerde Sanat Eğitimin Yeri
. I. International Art Education Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin Çizdikleri Karikatürlerde Kitap Okuma Algısı
I. International Art Education Symposium (20-22 Nisan). Bildiri Özetleri Kitabı
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünmeye ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
4th International Conference On Primary Education
Özet bildiri Uluslararası
-
The effect of creative drama activities on immigrant students’xx life satisfaction.
). Internatioanal Conference on Social and Behavioural Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Yaratıcı Okuma Algısı Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması.
IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi-EJER
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Öncesi Eğitimin İlk Okuma Yazma Sürecine Etkisine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Eğilimleri Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması.
IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi-EJER
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Demokrasiye İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi.
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması.
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Yaratıcı Yazma Ürünlerini Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması.
1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
The Role of creative drama activities in ensuring social adaptation based on immigrant students’xx views.
28. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Okuma Becerisini Değerlendirme Ölçeğine İlişkin Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
The Effect of Creative Reading And Creative Writing Activities On Creative Reading Achievement
9. World Conference on Educational Science (WCES)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Effect of Creative Reading And Creative Writing Activities On Creative Reading
9. World Conference on Educational Science (WCES)
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Öncesi Eğitim Almış 1 Sınıf Öğrencilerinin İlk Okuma Yazma Sürecinde Değerlendirilmesi
III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi-EJER
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Okul Öncesi Eğitimin Öğrencilerin Sınıf Kurallarına Uyma Durumu ve Bunun İlkokuma Yazma Sürecine Etkisi
Annual International Conference on Humanities and Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretimine İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi
15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
GÖÇLE GELEN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİNDE YAŞADIĞI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
INTE- International Conference on new Horizons ın Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
EKRANDAN OKUMAYA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN EKYÖTÖ GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
III. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansına-ICPE
Özet bildiri Uluslararası
-
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EKRAN OKUMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumuna (21-23 Mayıs)
Özet bildiri Uluslararası
-
ExaminingTeacher Candidates Perceptions of Tolerance Throught Metaphors
International Journal of Art and Sciences (IJAS)- International Conferance for Teaching and Education,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
1 SINIFLAR İÇİN HAZIRLANAN UYUM VE HAZIRLIK KİTAPLARINA I II İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DENİZLİ ÖRNEKLEMİ
7th World Conference on Educational Sciences, (WCES-2015)
Özet bildiri Uluslararası
-
Teachers Opinions and Views Regarding Guide Books Prepared For The 1st GradersAdaptation And Preparation Works I II Denizli Sample
7. World Conference on Educational Sciences (7. WCES)
Özet bildiri Uluslararası
-
Teachers Views on Student Books Prepared for 1st Graders Adaptation And Preparation Practices Denizli Sample
7. World Conference on Educational Sciences (7. WCES)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Determine The Relationship Between The Disposition of Critical Thinking and The Perception About Problem Solving Skills.
6th World Conference on Educational Sciences (WCES)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
THE EFFECT OF PPSE PREPARATION PROCESS ON SOCIAL LIFE BASED ON TEACHER CANDIDATES VIEWS
Internationa Teacher Education Conference-ITEC
Özet bildiri Uluslararası
-
Elementary Teacher Candidates Level Of Knowledge On Dyslexia Case Of Pamukkale University
6th World Conference on Educational Sciences (WCES)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teacher Candıdates’xx vıews on public personnel selection examination.
5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teacher Candıdates vıews on public personnel selection examination
5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Relationship between reading comprehension strategy use and daily free reading time.
II. International World Conferance on Educational Science (WCES).
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Relationship Between Writing Achievement and the Use of Reading Comprehension Strategies In the 4th and 5th Grades of Primary Schools.
I. International World Conference on Educational Science (WCES)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
University students for using the summarizing strategies
I. World Conference on Educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
100 Soruda Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi
Akademisyen Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
100.Yılında Cumhuriyet ve Çocuk
Akademisyen Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
Pagem Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları
Nobel Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
PISA ve Okuma Kültürü
Nobel yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dijital Dönüşümde Türkçe Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dijital Dönüşümde Türkçe Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk okuma Yazma Öğretimi
Vizetek yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Kapsayıcı Dil Öğretimi
Vizetek
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuram ve Uygulamada Yazma Eğitimi
PEGEM AKADEMİ
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Trends in Pre-School Education -2
LAP LAMBERT Academic Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
The Skill Approach in Education: From Theory to Practice.
Cambridge Schooler Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk Okuma Yazma Öğretimi
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim Bilimine Giriş
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İlk ve Orta Okullarda Türkçe Öğretimi Kitabı
Anı yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Eğitim Bilimine Giriş
Anı yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
İlk ve Orta Okullarda Türkçe Öğretimi Kitabı
Anı yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Education at the Beginning of the 12 Century
St. Klient Ohridski University Press
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
Ekin Yasyınevi
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Ekrandan Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin (EKYÖTÖ) Geliştirilmesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 İlköğretim Öğrencilerinin Kitap Okumaya İlişkin Geliştirdikleri Metaforlar
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
3 Social Integration of Immigrants Students by Using Drama Applications, Araştırmacı (2015-1-TR01-KA201-022077).
Araştırmacı Avrupa Birliği
-
4 Türkçenin Az Konuşulduğu Bölgelerde İlkokumaYazma Sürecinde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
5 İlkokul 1 2 3 ve 4 Sınıf Türkçe Öğretmen KlavuzuKitaplarına ve 1 Sınıf Uyum ve Hazırlık Öğretmen Klavuz Kitabına İlişkin SınıfÖğretmenlerinin Görüş ve Düşünceleri Denizli Örneği
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
6 Öğrencilerin Tablet Kitap Okuma YeterliklerininDeğerlendirilmesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
7 Türk Eğitim Sistemindeki 4 4 4 değişikliğinin ilk dört yılının sınıf öğretmenleri ve ilkokul yöneticileri tarafından değerlendirilmesi Denizli Örneği
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
-
Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Araştırmalarda Kullanılan Yöntemler
Bartın Üniversitesi, Bartın, Türkiye
Diğer Uluslararası
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Öğretmenlerin dijital okumaya yönelik tutumlarının değerlendirilmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
İlk okuma yazma öğretiminde karşılaşılan sorunların değerlendirilmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
İlkokul 4. sınıflarda dijital okuma çalışmalarının dijital okuma motivasyonuna, dijital okumaya ilişkin algılara ve okuduğunu anlamaya etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Öğretmenlerin ilk okuma yazma öğretiminde karşılaştığı sorunlar ve COVID-19 sürecindeki ilk okuma yazma öğretiminde yaşanan sorunların karşılaştırılması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre okul öncesi eğitimin ilk okuma yazma sürecine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Yaratıcı okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıfta okuma ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmeye etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Yaratıcı okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıfta okuma ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmeye etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
İlkokullarda kaynaştırma eğitiminde karşılaşılan sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Yaratıcı okuma-yaratıcı yazma çalışmalarının yaratıcı okuma, okuduğunu anlama, yazma ve yaratıcı yazma erişisine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlkokullarda okuma güçlüğünde yaşanan sorunlar ile eğitim uygulamalarına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlkokul 4. sınıf Türkçe dersinde görsel okuma- görsel sunu çalışmalarında değerler eğitiminde kitle iletişim araçları kullanılmasının değer edinimine ve Türkçe dersine yönelik tutuma etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı