Doç. Dr.

İBRAHİM TUNCEL

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-6533-6352
Eğitim Bilgileri
  • 2001 - 2008 Doktora

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1997 - 2000 Yüksek Lisans

    Universität-Gesamthochschule Duisburg

    Eğitim Bilimleri

  • 1990 - 1993 Lisans

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 1985 - 1987 Önlisans

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    BURDUR EĞİTİM YÜKSEKOKULU

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Programları ve Öğretim

Mesleki Deneyim
  • 2019 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2008 - YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 2008 - 2008 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 2001 - 2008 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 2000 - 2001 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 1995 - 1996

    Milli Eğitim Bakanlığı Çağrıbey Anadolu Lisesi

    Müdür Yardımcısı

  • 1994 - 1995

    Milli Eğitim Bakanlığı Çağrıbey Anadolu Lisesi

    Rehber Öğretmen

  • 1987 - 1994

    Milli Eğitim Bakanlığı

    Sınıf Öğretmenliği

İdari Görevler
  • 2018 - 2022

    Dekan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2016 - 2018

    Enstitü Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2023TUNCEL İBRAHİM, AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitimde Program Geliştirme

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021KISMET ÖZNUR EYİOL, TUNCEL İBRAHİM

    EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II

    EĞİTİM YAYINEVİ

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019TUNCEL İBRAHİM

    Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

    PEGEM AKADEMİ

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2017TUNCEL İBRAHİM

    EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME KAVRAMLAR YAKLAŞIMLAR

    ANI YAYINCILIK

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2013TUNCEL İBRAHİM

    Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2012TUNCEL İBRAHİM

    Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 22.05.2018 - 11.04.2019Tamamlandı

    1 ÖĞRETMENLERİN VE YÖNETİCİLERİN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLER

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 06.12.2011 - 30.12.2013Tamamlandı

    2 Alan Bilgisi Derslerindeki Öğrenme-Öğretme Sürecinin Yapılandırmacı Yaklaşım Bağlamında Değerlendirilmesi

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 01.01.2011 - 01.12.2012Tamamlandı

    3 meslek liselerinin sorunları ve çözüm önerileri

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 02.01.2005 - 02.04.2007Tamamlandı

    4 İLKÖĞRETİMİN İLK YILLARINDA EĞİTİM DURUMLARININ BETİMLENMESİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Anadolu masal anlatıcılığı eğitimi almış okul öncesi öğretmenlerinin eğitim durumlarında masalın kullanılmasına ilişkin görüşleri

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İngilizce dersine yönelik tutumun sosyal duygusal yeterlik ve kültürlerarası farkındalık algısı ile ilişkisinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaokul öğrencilerinin akademik erteleme davranışları ve yapılandırmacı öğrenme ortamları arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaokul matematik uygulamaları öğretim programının Eisner'ın Eğitsel Eleştiri Modeline göre değerlendirilmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaokul 5. sınıf matematik dersi öğretim programının kesirler ünitesinin değerlendirilmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Öğrenci kulüp etkinliklerinin öğretim programında yer alan temel becerileri geliştirmedeki etkililik düzeyine ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Alan bilgisi derslerindeki öğrenme-öğretme sürecinin yapılandırmacı yaklaşım bağlamında değerlendirilmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı