Doç. Dr.
BAHAR TÜRK
DENİZLİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU >> DIŞ TİCARET >> DIŞ TİCARET
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-9590-769XEğitim Bilgileri
-
2012 - 2017 Doktora
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2012 Yüksek Lisans
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2018 - 2023 Lisans
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ
-
2005 - 2009 Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İŞLETME FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2022 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ DENİZLİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ
DIŞ TİCARET PR.
-
2021 - DOÇENT
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ BAFRA İŞLETME FAKÜLTESİ SİGORTACILIK VE AKTÜERYA BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
SİGORTACILIK VE AKTÜERYA BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
-
2018 - 2021 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ BAFRA İŞLETME FAKÜLTESİ SİGORTACILIK VE AKTÜERYA BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
SİGORTACILIK VE SOSYAL GÜVENLİK ANABİLİM DALI
-
2015 - 2016 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
Aarhus Universitet (University of Aarhus) School of Business and Social Sciences Department of Business Administration
-
2012 - 2017 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Üniversite Dışı Deneyim
-
2007 - 2009
Eti Gıda San. ve Tic. A.Ş.
İdari Personel
İdari Görevler
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yüksekokul Kurulu Üyesi̇
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Rektör Danışmanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
-
Kalite Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
-
Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
Yurt İçi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Veri̇mli̇li̇k Fırsatı Olarak Döngüsel Ekonomi̇: Döngüsel Modele Geçi̇şte Atalet Engeli̇
Verimlilik Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Digital Twin Technology and Digital Entrepreneurs: On The Trail of Digital Transformation Towards A Sustainable Future
EUropean Journal of Managerial Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Sosyal Bilimlerde Veri Madenciliğinin Pazarlama Alanında Kullanımı
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Pamukkale’ni̇n Sürdürülebi̇li̇r Turi̇zm Potansi̇yeli̇ni̇n SWOT-AHP (A’WOT) Uygulamasıyla Değerlendi̇ri̇lmesi̇
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Korona Sürecinde Sosyal Medyada Duygusal Bulaşma: Olumsuz Duygusal İklim ve Değer Değişimi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Brand's Image, Love, and Loyalty: Is it Enough for Word of Mouth Marketing?
Management and Business Research Quarterly
Özgün Makale Uluslararası
-
ALIŞVERİŞ VE MODA YÖNELİMİNDE İTİCİ GÜÇ OLARAK BENLİĞİ İFADE ETME VE MODA YENİLİKÇİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
BUSINESS MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
Özgün Makale Ulusal
-
EXPERIENCE, PERSONALITY AND LOVE EFFECT ON LOYALTY FOR COFFEE HOUSES
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIESSCIENCES RESEARCH (JSHSR)
Özgün Makale Uluslararası
-
Alışveriş Kanalının Mutluluğa Katkısı: Showrooming ve Webrooming Eğilimi
ATLAS Journal International Refereed Journal On Social Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
İlişkisel Pazarlama Boyutlarının Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi: Shammout Modeli Değerlendirmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
YABANCI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNDE EKONOMİK DÜŞMANLIK ALGISI, ÜLKE VE ÜRÜN İMAJI ETKİSİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
EXAMINATION OF THE SELF STRUCTURE, INTERPERSONAL INFLUENCE, TRUST AND BRAND ATTITUDE AS ANTECEDENTS OF THE EMOTIONAL BRAND ATTACHMENT
Journal of Global Strategic Management
Özgün Makale Uluslararası
-
BÜTÜNLEŞİK AMACA YÖNELİK DAVRANIŞ MODELİ İLE ÇEVRECİ ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNİN İNCELENMESİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
DETERMINATION OF FANATIC CONSUMER BEHAVIOURS AT THE PERSONALITY LEVEL
Journal of Global Strategic Management
Özgün Makale Uluslararası
-
THE INFLUENCE OF CUSTOMER VALUE AND SELF CONGRUITY ON EMOTIONAL BRAND ATTACHMENT
Journal of Global Strategic Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Materialism And Its Associated Concepts
International Journal of Organizational Leadership
Özgün Makale Uluslararası
-
TÜRKİYE’DE ÇEVRE POLİTİKASI VE ULUSLARARASI ÇEVRE SÖZLEŞMELERİ
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Tersine Lojistik Kapsamında E Atık Sorunu Çözümüne Yönelik Davranışsal Değişim Stratejilerinin Derecelendirilmesi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
TÜKETİCİ ETİĞİNİN YENİDEN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SUÇLULUK DUYGUSU BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Atatürk Üniversitesi İktsadi İdari Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
4A marketing mix impact on organic food purchase intention
Serbian Journal of Management
Özgün Makale Uluslararası
-
ÖLÜM KAYGISININ TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
KOLEKTİVİST KÜLTÜR YEŞİL TUTUM VE DAVRANIŞIN YEŞİL ÜRÜNLERE DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Etik Çerçevesinde Tüketim Tüketici ve Çevre Ekolojik Okuryazarlığın Moderatör Rolü
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
An Investigation of Self Image Congruence Differences between Materialistic and Non Materialistic Consumers
Bogazici Journal Review of Social, Economic and Administrative Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Customer love Research on the ranking of food and beverage locations
Management & Marketing Challenges for the Knowledge Society
Özgün Makale Uluslararası
-
KAMU SPOTLARININ SİGARA BIRAKMA AZALTMA NİYETİÜZERİNE ETKİLERİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
KİŞİSEL DEĞERLER VE İÇSEL YENİLİKÇİLİK BOYUTLARI İLİŞKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
MODA ODAKLI İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
Dokuz Eylül ÜniversitesiSosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
The Role of Social Media Use and LOHAS on Well-Being
V. International Scientific Conference Of Economics And Management Researchers
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Comparing Consumer Attitudes and Risk Perceptions in Light of Environmental Import Bias and Pollution Haven Hypothesis
1. Dış Ticaret Zirvesi
Özet bildiri Ulusal
-
SOKÜM Unsurlarının Turizm Yoluyla Z Kuşağına Aktarılmasında Retro Pazarlama Yaklaşımı
23. Ulusal Turizm Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Digital Twin Technology and Digital Entrepreneurs: On The Trail of Digital Transformation Towards A Sustainable Future
9th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Could Huggy Wuggy's Popularity be Deeper than It May Seem Like on the Surface?
2nd.International Conferences on Social, Educational Sciences, Humanities and Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Online Kompulsi̇f Satın Almaya Giden Yolda İnternet Bağımlılığı ve Öncülleri̇
26. PAZARLAMA KONGRESİ
Tam metin bildiri Ulusal
-
Covıd-19 Salgınının Samsun’da Faaliyet Gösteren Girişimciler Üzerindeki Etkisi: Kafe İşletmeleri Örneği
8th international EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Is brand image enough to fall in love with a brand? Does love bring loyalty? What About WOM?
7th International Online Conference on Management Studies
Özet bildiri Uluslararası
-
MEDIATOR EFFECT OF ENVIRONMENTAL ATTITUDES BETWEEN LIFESTYLEAND SUSTAINABLE CONSUMPTION
5th International Scientific Research Congress (IBAD-2020)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI
24.Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Değer Yönelimleri Kapsamında Kişisel Norm ve Çevreci ÖzKimliğin Çevreci Ürünlere Yönelik Tutum Üzerindeki Etkileri
II. Business Organization Research (BOR)Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
EXAMINATION OF SELF STRUCTURE, INTERPERSONAL INFLUENCE, TRUST AND ATTITUDE TOWARDS THE BRAND THROUGHOUT THE PROCESS OF DEVELOPING EMOTIONAL BRAND ATTACHMENT
9th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management:Leadership, Innovation, Media and Communication
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Genişletilmiş Amaca Yönelik Davranış Modeli ile Çevreci Ürün Satın Alma Niyetinin İncelenmesi
23. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Kamu Teşviklerinden Yararlanan KOBİ’lerin Firma Performanslarının Teknoloji Transferi ve Pazarlama Yenilikçiliği Açısından İncelenmesi: TRA Bölgesi Uygulaması
23. Ulusal Pazarlama Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Marka Kişiliğinin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici (Moderatör) Rolü
22. Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
The Influence of Customer Value, Brand Trust, and Self Congruity in Creating Emotional Brand Attachment
7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level
7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management
Tam metin bildiri Uluslararası
-
MATERIALISM AND ITS ASSOCIATED CONCEPTS
4th International Conference on New Challenges in Management and Business
Özet bildiri Uluslararası
-
EFFECTS OF COLLECTIVIST CULTURE GREEN ATTITUDE AND GREEN BEHAVIOR ON WILLINGNESS TO PAY MORE FOR GREEN PRODUCTS
INTERNATIONAL CONGRESS ONAFRO-EURASIAN RESEARCH I
Özet bildiri Uluslararası
-
TERSİNE LOJİSTİK KAPSAMINDA E ATIK SORUNU ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK DAVRANIŞSAL DEĞİŞİM STRATEJİLERİNİN DERECELENDİRİLMESİ
II. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
KAMU SPOTLARININ SİGARA BIRAKMA AZALTMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ
19. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Kişisel Değerler ve Çevre Bilincinin Çevreci Ürünleri Tercih Etmesi Üzerine Etkisi Karşılaştırmalı Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Müşteri Aşkı: Yiyecek İçecek Mekânlarına Yönelik Bir Araştırma
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Tüketici Yenilikçiliğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
1.Uluslararası İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Girişimci Kültür ve Yönetim: Güncel Gelişimler
Özgür Yayınları
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İyi̇si̇yle Kötüsüyle Sürdürülebi̇li̇rli̇k “Yaşasın İyi̇li̇k”
Nobel Bilimsel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Muhasebe – Pazarlama Organi̇zasyon: Teori̇ Ve Uygulama
Ekin Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Dijitalleşme
Efe Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Türkiye Turizm Ansiklopedisi
Detay Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Türkiye Turizm Ansiklopedisi
Detay Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Türkiye Turizm Ansiklopedisi
Detay Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
SOSYAL BİLİMLERDE MULTİDİSPLİNER ÇALIŞMALAR Teori, Uygulama ve Analizler
Efe Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İşletmecilikte Dijital Dönüşüm
Efe Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Girişimcilik ve Yenilikçilikte Güncel Yaklaşımlar 2
Efe Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Girişimcilik ve Yenilikçilikte Güncel Yaklaşımlar
EFE AKADEMİ
Bölüm(ler) Uluslararası
-
DÖNGÜSEL EKONOMİ ÇERÇEVESİNDE ATIK YÖNETİMİ VE SIFIR ATIK YAKLAŞIMI E-Atık Oluşumunda Planlı Eskitme Stratejisinin Etkileri
Gazi Kitabevi
Tümü Uluslararası
-
Planlı Davranış Teorisi Perspektifinden Sürdürülebilirlik İçin Pazar Bölümlerinin Politik ve Sosyal Önerileri
Nobel Bilimsel Eserler
Tümü Uluslararası
-
Sustainable Procurement in Supply Chain Operations
CRC Press (Taylor and Francis Group)
Bölüm(ler) Uluslararası
-
VIRTUAL WORLD AND MARKETING
Cambridge Scholar Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İnovasyon: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler
İmaj Yayınevi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Studies on Sustainability Research
Lambert Academic Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Studies on Sustainability Research
Lambert Academic Publishing
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
-
9th ICLTIBM Best Paper Award
Diğer
Çalışma Ödülü ICLTIBM
-
23. Pazarlama Kongresi En İyi Bildiri İkincilik Ödülü
Diğer
Çalışma Ödülü Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Tez Danışmanlığı
-
Girişimciliğe yatkınlıkta duygusal zekâ ve psikolojik özelliklerin rolü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Ana Bilim Dalı
-
INVESTIGATION OF THE EFFECT OF OMÜ TECHNOLOGY TRANSFER OFFICE ON THE ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION ECOSYSTEM IN SAMSUN
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Ana Bilim Dalı