Dr. Öğr. Üyesi
TAMER AYDEMİR
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> ÖZEL EĞİTİM >> ÖZEL EĞİTİM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-3580-3984Eğitim Bilgileri
-
2009 - 2017 Doktora
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2005 - 2008 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2001 - 2005 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Zihin Engelliler Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2017 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ÖZEL EĞİTİM ANABİLİM DALI
-
2010 - ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
ÖZEL EĞİTİM ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2006 - 2010
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Sınıf Öğretmeni
İdari Görevler
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
The Views of Preservice Teachers Studying at Undergraduate Programs and ReceivingPedagogical Formation Program Towards the Inclusion
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Investigating The Attıtudes Of Pre-Service Psychological Counseling And GuidanceTeachers Towards The Preparation Process Of Individualized Educational Program
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
A Review of the Articles about TouchMath
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
The Instructıon Methods In Teachıng Mathematıcs To Preschool Students Wıth SpecıalNeed
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Number Relationships on Students with Mild Mental Retardation
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
The views of Special Education Teachers about Mathematics Instruction in Special Education
Procedia - Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
THE VIEWS OF PRESERVICE TEACHERS STUDYING AT UNDERGRADUATE PROGRAMS AND RECEIVING PEDAGOGICAL FORMATION PROGRAM TOWARDS THE INCLUSION
INTE - ITICAM - IDEC 2017, Berlin-GERMANY
Özet bildiri Uluslararası
-
) İlkokul Kaynaştırma Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrencilerin Öğrenci-Öğretmen İlişkilerinin NiteliğiniEtkileyen Faktörlerin İncelenmesi
IVth International EurasianEducational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Okulöncesi Öğretmenlerinin BEP Geliştirme Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin Bazı Değişkenler Açısındanİncelenmesi
IV International EurasianEducational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLEREĞİTİMİSEMPOZYUMU
Özet bildiri Uluslararası
-
Number Relationships on Students with Mild Mental Retardation
4th International Conference on New Horizons in Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Theviews of Special Education Teachersabout Mathematics Instruction in Special Education
International Conference on New Horizons in Education
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Zihin engelli öğrencilere çarpma işleminin öğretiminde somuttan soyuta sunum öğretim yöntemi ile nokta belirleme tekniğinin etkililik ve verimlilik yönünden karşılaştırılması konulu Anadolu Üniversitesi Araştırma Fonu Tez Projesi Yürütücü 2015 Proje No 1308E311
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi