Prof. Dr.

MUSTAFA BULUŞ

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-0967-4314
Eğitim Bilgileri
  • 1997 - 2000 Doktora

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1993 - 1996 Yüksek Lisans

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1988 - 1993 Lisans

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Psikolojisi

Mesleki Deneyim
  • 2012 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2000 - YARDIMCI DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 1996 - 2000 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 1995 - 1996

    Milli Eğitim Bakanlığı

    Öğretmen

İdari Görevler
  • 2013 -

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2007 - 2010

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2002 - 2004

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2009DURU ERDİNÇ,BULUŞ MUSTAFA

    Bizi Boşamayın Boşanma Sürecini Yaşayan Çocukların Anne Babalara Önerileri Ortak Çeviri

    Anı Yayıncılık

    Tümü Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • - Tamamlandı

    1 Ebeveyn Ve Öğretmen Mükemmelliyetçiliğinin 5 6 Yaş Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Algılanan Kaygı Düzeyini Öngörmedeki Rolü

    Yönetici DİĞER

  • 01.09.2014 - 13.02.2017Tamamlandı

    2 Growing Up In Europe» (strategic partnership for vocational training) ”Comparing Childcare Systems from the Socio-economical point of view)

    Araştırmacı Avrupa Birliği

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Annelerde erken dönem uyumsuz şemalar ile 5-6 yaş çocuklarında öz disiplin ve yaşam doyumu ilişkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Bibliyoterapi Temelli Eğitim Programının 5-6 Yaş Çocukların Psikolojik İyi Oluş Düzeyi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    5-6 yaş çocuklarının okula uyum ile öğrenme davranışları ve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Prososyal davranış psikoeğitim programının okul öncesi dönem 5-6 yaş çocuklarının prososyal davranışlarına, sosyal duygusal uyumuna ve yaşam doyumuna etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi öğretmenleri iletişim becerileri psiko-eğitim programının öğretmenlerin iletişim becerileri ile 5 yaş çocuklarının sosyal-duygusal uyum düzeyleri ve prososyal davranışları üzerindeki etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    5-6 yaş çocuklarda psikolojik iyi oluş: Bir model önerisi ve ebeveynler ile öğretmenlerin kişilik tipleri, ego durumları ve psikolojik iyi oluş düzeylerinin yordayıcı rolü

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Beş-altı yaş okul öncesi eğitimi alan çocukların sosyal-duygusal uyumu, anne babaların evlilik doyumu ve ego durumları arasındaki ilişkilerin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi eğitimi alan beş altı yaş çocuklarının cinsiyet rol davranışları ile sosyal-duygusal uyum düzeyi ilişkisinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi değerler eğitimi programının 5-6 yaş çocuklarının sosyal duygusal uyum ve değer düzeyleri üzerine etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    5-6 yaş okul öncesi eğitimi alan çocukların sosyal duygusal uyumu, anne-babaların evlilik doyumu ve aile yılmazlığı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Aile iletişim becerileri psikoeğitim programının ebeveynlerin iletişim becerilerine, çift uyumuna, evlilik doyumuna ve 5-6 yaş çocuklarının sosyal duygusal uyumuna etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi öğretmenlerinde özyeterlik algısının tükenmişlik düzeyini yordama gücü: Denizli ili örneği

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden 5-6 çocuklarının öğretmen algısına göre akademik benlik saygısı düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ebeveyn ve öğretmen mükemmeliyetçiliğinin 5-6 yaş okul öncesi dönem çocuklarının algılanan kaygı düzeyini öngörmedeki rolü

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik tutumları ile düsünme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin öz-yeterlilik düzeyleri ile problem çözme yaklaşımlarını kullanma düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Denizli ili örneği)

    Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı