Doç. Dr.
FATMA YASA
İLETİŞİM FAKÜLTESİ >> YENİ MEDYA VE İLETİŞİM >> YENİ MEDYA VE İLETİŞİM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-4288-6124Eğitim Bilgileri
-
1998 - 2003 Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
-
2010 - 2017 Bütünleşik Doktora
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Reklamcılık
Mesleki Deneyim
-
2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ
YENİ MEDYA VE İLETİŞİM ANABİLİM DALI
-
2016 - 2017 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI
-
2013 - 2016 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2013 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
Üniversite Dışı Deneyim
-
2004 - 2008
Şekerbank T.A.Ş.
Uzman Adayı
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Covid-19 ve Sosyal Reklamcılık: İzleyici Yorumları Üzerine Bir Araştırma
Selçuk İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Toplumsal Cinsiyet Rolleri Bağlamında Yaşlılığın Temsili: Televizyon Reklamları Üzerine Bir Araştırma
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Türk Televizyon Reklamlarında Kadın Bedeninin Sunumu: Bir İçerik Analizi
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Reklam Kodaçımlamasında Muhafazakar Tutumlar Üzerine Nitel Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Muhafazakar Tutumların Reklamlara Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkileri
Erciyes İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Tüketicilerin Reklamcılığa Yönelik Genel Tutumları
Global Media Journal TR Edition
Özgün Makale Ulusal
-
Kar Amacı Gütmeyen Kurumların Kurumsal İtibari: Kızılay Örneği
Selçuk İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Facebook'ta Benlik Sunumu ve Toplumsal Cinsiyet Rolleri
Selçuk İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Tüketicilerin İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumları
Selçuk İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Yaşlanıyorum, Öyleyse Yokum!” Orta Yaşlı Kadınların Reklamlardaki Yaşlı Temsillerine Dair Görüşleri
Dokuz Eylül Üniversitesi I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Sigara Karşıtı Reklamların Duygusal Etkisi
19th International Symposium Communication in the Millennium
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Medyada Kişiselleştirilmiş Reklamlar: Genç Tüketicilerin Tutumları
11th International Conference on Social Research and Behavioral Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Çocuklara Ait Youtube Kanallarında Yer Alan Reklamların Özellikleri: Bir İçerik Analizi
7th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Bedeninle Barışmak ya da Barışamamak: Beden Pozitif Reklamlara Dair Bir Alımlama Çalışması
ICOAEF VI International Conference on Applied Economics and Finance & Extended With Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Parents' Attitudes towards Children's Use of Facebook
23rd International Academic Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Çocukların Facebook Kullanımına İlişkin Ebeveyn Görüşleri
23rd International Academic Conference,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Gender Roles in Turkish Music Videos
12th International Symposium Communication in the Millennium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
How Do Turkish People Use the Media Content of the Health Issues?
12th Annual International Conference on Communication and Mass Media
Tam metin bildiri Uluslararası
-
What do people think about the health content of the Turkish press?
11th International Symposium Communication in the Millennium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
What Do People Think About the Health Content of the Turkish Press
11th International Symposium Communication in the Millennium Hosted by St.Cloud State University College of Liberal Arts
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Tüketicilerin İnternet Reklamcılığına Yönelik Tutumları
1.Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Akademisyen ve Reklamcıların Ortak Kaleminden Reklamda Strateji Reklama Stratejik Planlama Odaklı Bir Yaklaşım
Necmettin Erbakan Üniversitesi Yayınları
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar X
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar IX
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
#Trending Topics on Social Media Researches
Peter Lang GmbH
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Çarpıtılmış Gerçekliğin İnşası Cilt 2: Manipülatif İletişimin Görünümleri
Nobel Akademik Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising
IGI Global
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Reklamcılıktan Siyasal İletişime Disiplinler Arası Çalışmalar
Detay Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Reklam Araştırmaları
Detay Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Muhafazakarlık ve Reklamlar: Muhafazakar Tutumların Reklam Kodaçımlama ve Reklamlara Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkileri
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
2 Türkiye’de Sağlık Konulu Yayıncılık İlkelerinin Belirlenmesi: Kaynak, İleti ve Hedef Kitle Bağlamında Sağlık Konulu Yayınların Analizi
Bursiyer TÜBİTAK PROJESİ
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Reklam ve Nostalji: İzleyicilerin nostalji eğilimleri ve reklam kodaçımlamaları üzerine bir çalışma
Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı