Arş. Gör.
NAZAN MADAK ÖZTÜRK
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN >> ULUSLARARASI İŞLETME
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-1036-8442Eğitim Bilgileri
- 
                                    2019 -  Doktora
                                    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 
- 
                                    2016 - 2019 Yüksek Lisans
                                    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 
- 
                                    2008 - 2012 Lisans
                                    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 
Araştırma Alanları
- 
                            Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama 
Mesleki Deneyim
- 
                            2016 - 2020 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
                            PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ ULUSLARARASI İŞLETME ANABİLİM DALI 
Üniversite Dışı Deneyim
- 
                                    2011 - 2011
                                    VAKIFLAR BANKASI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Stajyer 
İdari Görevler
- 
                                    
                                    Komisyon Üyeliği Yurt İçi PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ 
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
- 
                                            
                                                
                                                KİTLELERİN BİLGELİĞİ: BİR HAKÎKAT MIDIR YOKSA BİR SAFSATA MIDIR? Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi Derleme Makale Ulusal 
- 
                                            
                                                
                                                Türkiye’de Faaliyet Gösteren Çevrimiçi Market Alışverişi Uygulamaları İş ModelleriG Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi Derleme Makale Ulusal 
- 
                                            
                                                
                                                The Marketing Ecoverse: A Sustainable Confluence of Business, Social, and Natural Ecosystems Journal of Macromarketing Özgün Makale Uluslararası 
- 
                                            
                                                
                                                İstasyonsuz Bisiklet Paylaşım Sistemlerinin Yükselişi ve Düşüşü Üzerine Pamukkale University Özgün Makale Uluslararası 
- 
                                            
                                                
                                                Does beauty have a price? The impact of a conceptualization of beauty on the price placebo effect in Turkey compared to New Zealand Journal of Islamic Marketing Özgün Makale Uluslararası 
- 
                                            
                                                
                                                Social media analysis of anti-consumption in Turkey British Food Journal Özgün Makale Uluslararası 
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
- 
                            
                            Graduate Scholar Award Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü Çalışma Ödülü On Sustainability Research Network 
