Dr. Öğr. Üyesi
ESRA YECAN
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ >> BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 1573-7608Eğitim Bilgileri
-
2005 - 2012 Doktora
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2002 - 2005 Yüksek Lisans
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1995 - 1999 Lisans
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2013 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
-
2013 - 2013 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
-
2001 - 2013 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2000 - 2001 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
Üniversite Dışı Deneyim
-
1999 - 2000
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Bilgisayar Öğretmeni
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Using augmented reality to teach fifth grade students about electrical circuits
Education and Information Technologies
Özgün Makale Uluslararası
-
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görsel Programlama Öğretimi Deneyimleri
İlköğretim Online
Özgün Makale Ulusal
-
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görsel Programlama Öğretimi Deneyimleri
İlköğretim Online
Özgün Makale Ulusal
-
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görsel Programlama Öğretimi Deneyimleri
İlköğretim Online
Özgün Makale Uluslararası
-
Individual differences in learning with hypermedia Effects of students cognitive styles computer competency levels and prior knowledge levels on learning strategies
Mersin University Journal of the Faculty of Education
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Programlama Eğitimine Yönelik Öğrenme Deneyimlerinin Yansıtıcı Günlükler Ile Belirlenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Programlama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Bilişsel Yapılarına ve Mantıksal Düşünme Becerilerine Etkisi.
Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Teacher Candidates’ Pedagogical Content Knowledge For Computer Programming
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitim Ortamındaki Siber Aylaklık Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Materyal Geliştirme Sürecinde Akran Değerlendirmesine İlişkin Görüşler
IV nd International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Gözüyle Görsel Programlama Öğretimi.
3rd. International Conference on New Trends in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitim Teknolojileri Araştırma Yönelimlerinin Belirlenmesi: Bir Ortak Atıf Analizi Çalışması.
9th International Computer and Instructional Technologies Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Pamukkale Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Öğretim Teknolojileri Kullanım Durumu.
8th International Computer and Instructional Technologies Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Evaluation of Digital Case Stories of Exemplary Teaching to Support Faculty Development
AECT Convention
Özet bildiri Uluslararası
-
Cognitive Styles and Students Interaction with an Instructional Web site Tracing Users through Eye gaze
Sixth International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT’xx06)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Hipermedya İle Öğrenme Üzerine Öğrenci Görüşleri Durum Çalışması
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Human computer interaction HCI intelligent multimodal interaction environments
Springer
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Mühendislik ve tasarım becerileri ile entegre edilmiş scratch uygulamalarının fen bilimleri öğretmen adaylarının bazı öğrenme çıktıları üzerine etkisi: Bir karma yöntem araştırması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı