Dr. Öğr. Üyesi
YELİZ ÖZKAN HIDIROĞLU
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> MATEMATİK EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID:Eğitim Bilgileri
-
2017 - 2021 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2014 Yüksek Lisans
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2014 - 2016 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2006 - 2010 Lisans
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Mesleki Deneyim
Üniversite Dışı Deneyim
-
2011 -
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
İlköğretim Matematik Öğretmeni
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
The Mediating Role of Organizational and Professional Commitment in the Relationship between Teacher Empowerment and Organizational Citizenship Behaviors
Psycho-Educational Research Reviews
Özgün Makale Uluslararası
-
The Relationship Between Technology Literacies and Proactive Personalities of Secondary School Mathematics Teachers
International Journal of Technology in Education and Science (IJTES)
Özgün Makale Uluslararası
-
Examining Teachers' Perceptions on Empowerment According to Various Variables
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
The Relationship between Mathematics Teachers' Mind Types and Computational Thinking Skills
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Özgün Makale Uluslararası
-
Development of Teachers' Empowerment Scale: A validity and Reliability Study
International Journal of Assessment Tools in Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen Güçlendirmeyle İlgili Araştırmaların Tematik, Metodolojik ve İstatistiksel Olarak İncelenmesi
Inonu University Journal of the Faculty of Education
Derleme Makale Uluslararası
-
Türkiye'de Eğitim Denetimi Alanında Yayımlanan Makalelerin İncelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Derleme Makale Uluslararası
-
Matematik Öğretmenlerinin Akran Denetimine İlişkin Görüşleri
Journal of Theoretical Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Okul Müdürlerinin Okuldaki Planlarına Yönelik Gerçekleştirdikleri Üstbilişsel İzleme ve DeğerlendirmeDavranışları
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
Ege Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
A Content Analysis Towards Article in Educational Administration in Turkey
International Journal of Human Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Okul müdürlerinin üstbilişsel planlama eylemleri.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Altıncı sınıf öğretmenlerinin matematiksel modellemede oluşturdukları gerçek yaşam problem durumu modelleri
Elementary Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Etkili okul yöneticisinin epistemolojik inançları ve bu inançların öğretmenlerin mesleki performanslarına etkisi.
Mediterranean Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Examining epistemological beliefs in explaining mathematics teachers’ approaches in mathematical modelling.
Journal of Theory and Practice in Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Başarılı bir ortaokulda okul müdürünün çok faktörlü liderlik vasıflarının araştırılması (Şanlıurfa/Siverek örneği).
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumları İle Özdüzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
UBEST 2022
Özet bildiri Uluslararası
-
Current Strategies for the Empowerment of Mathematics Teachers
ICMME 2022
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin Özdüzenleme Becerilerine İlişkin Algıları
ICONTE 2022
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerine İlişkin Algıları
ICONTE 2022
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmenlerin Mesleki Bağlılıkları İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
EYFOR 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmenlerin Güçlendirilmesiyle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkide Örgütsel Bağlılık ve Mesleki Bağlılığın Aracılık Rolü
EJER 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
Başarılı Bir Matematik Öğretmen Adayının Matematiksel Modelleme Sürecindeki Teknoloji Rolleri
TÜRKBİLMAT 5
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmenlerin Güçlendirilmesiyle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
UBEST 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
An Examination of Teachers' Perceptions Towards Professional Commitment According to Various Variables
ICCI-EPOK 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
An Examination of Teachers' Perceptions on Empowerment According to Various Variables
ICCI-EPOK 2021
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Güçlendirmeyle İlgili Çalışmaların Tematik, Metadolojik ve İstatistiksel Olarak İncelenmesi
IDU-ICER 2019
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Teknoloji Okuryazarlığı İle Proaktif Kişilikleri Arasındaki İlişki
UBEST 2019
Özet bildiri Uluslararası
-
2023 Eğitim Vizyonu'ndaki Öğretim Süreçlerinde Dijital İçerik ve Dijital Beceri Destekli Dönüşüme Bakış
UBEST 2019
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Matematik Öğretmenlerinin Zihin Tiplerine İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
I-SASEC 2019
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Okul Müdürlerinin Üstbilişsel Planlama Eylemleri
EJER 2018
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Müdürlerinin Üstbilişsel İzleme Eylemleri
EJER 2018
Özet bildiri Uluslararası
-
Türkiye'de Eğitim Alanındaki Matematiksel Modelleme İle İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
UFBMEK 2018
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
IVrd Internetional Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri
EJER 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülük Düzeyleri
EJER 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
HTTM (History/Technology/Theory/Modeling) Öğrenme Modeli ve Ortaokul-Lise Düzeyinde Uygulanabilecek HTTM Etkinlikleri
II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Sürecinde Oluşturdukları Durum Modelleri
WCEIS 2016
Özet bildiri Uluslararası
-
Modelleme Yaklaşımlarına Bütüncül Bir Bakış ve Yeni Bir Öğrenme Modeli Önerisi HTTM HiTheoTechMod Modeli ve Kuramsal Temeli
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modellemedeki Yaklaşımlarını Açıklamada Epistemolojik İnançların Etkisi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Başarılı Bir İlköğretim Okulunda Okul Müdürünün Çok Faktörlü Liderlik Vasıflarının Araştırılması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Fen ve Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim Bilimlerinde Yenilik ve Nitelik Arayışı
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası