Doç. Dr.

ZEYNEP AYVAZ TUNCEL

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-1817-9603
Eğitim Bilgileri
  • 2002 - 2009 Doktora

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1999 - 2001 Yüksek Lisans

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1994 - 1998 Lisans

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

    KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Bilimleri

Mesleki Deneyim
  • 2019 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 2009 - 2019 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 2002 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

  • 2000 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 1998 - 2000

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    Öğretmen

İdari Görevler
  • 2021 -

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2022AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitim Örgütleri/Yöneticileri İçin İnsan Kaynakları Yönetimi

    Eğiten Kitap

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme

    Pegem Akademi Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

    Pegem Akademi

    Tümü Uluslararası

  • 2019AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitimde Program Dışı Etkinlikler

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019KÖKSAL NECLA,AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2017AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitim Bilimine Giriş

    Grafiker Yayınları

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2014AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Öğretim İlke ve Yöntemleri

    Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları

    Bölüm(ler) Ulusal

  • 2010AYVAZ TUNCEL ZEYNEP

    Eğitimde Yeni Yönelimler

    PegemA Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 01.02.2016 - 29.03.2017Tamamlandı

    1 Çocuk Dostu Okul

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 02.01.2005 - 02.04.2007Tamamlandı

    2 İLKÖĞRETİMİN İLK YILLARINDA EĞİTİM DURUMLARININ BETİMLENMESİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Devam Ediyor

    Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Öğretim Yeterliklerine İlişkin Algıları ile Öğrenme Ortamına İlişkin Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaokul öğretmenlerinin program özerklikleri ile öğrenen özerkliğini desteklemeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNE DAYALI MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN AKADEMİK BAŞARI, KALICILIK VE YANSITICI DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Beşinci sınıf İngilizce ağırlıklı öğretim programının aydınlatıcı değerlendirme modeliyle değerlendirilmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaokul öğrencilerinin geometrik düşünme düzeyleri ve geometri öğrenme alanına ilişkin öğretmen görüşleri

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Gerçekçi matematik eğitimine dayalı matematik öğretiminin akademik başarı, kalıcılık ve yansıtıcı düşünme becerisine etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaokul öğrencilerinin performans görevlerinde bilişim etik kurallarına uyma durumları

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim branş öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik düzeyleri ve yaşam boyu öğrenme eğilimleri (Denizli ili örneği)

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı