Doç. Dr.
EMEL DİKBAŞ TORUN
İLETİŞİM FAKÜLTESİ >> YENİ MEDYA VE İLETİŞİM >> YENİ MEDYA VE İLETİŞİM
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000000278829295Eğitim Bilgileri
-
2006 - 2012 Doktora
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2003 - 2006 Yüksek Lisans
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1999 - 2003 Lisans
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2023 - 2018 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ
-
2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ
YENİ MEDYA VE İLETİŞİM ANABİLİM DALI
-
2015 - 2017 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
Purdue University PSYCHOLOGICAL SCIENCES COGNITIVE PSYCHOLOGY
Üniversite Dışı Deneyim
-
2014 - 2015
Denizli Merkezefendi Belediyesi
Insan haklari kurulu universite temsilcisi
-
2011 - 2012
Ahmet Yesevi Üniversitesi
Danışman
İdari Görevler
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Danışma Kurulu Üyesi
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Fascist Discourses in the Single-Party Period: The Case of 1942 Wealth Tax in the Cumhuriyet Newspaper
Journal of Political Science
Özgün Makale Uluslararası
-
Online Distance Learning in Higher Education: E-learning Readiness as a Predictor of Academic Achievement
Open Praxis
Özgün Makale Uluslararası
-
Educational Use of Social Media in Higher Education: Gender and Social Networking Sites as the Predictors of Consuming, Creating, and Sharing Content
Acta Educationis Generalis
Özgün Makale Uluslararası
-
Sosyal Medya Davranışları Ölçeğinin Türkçe Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Üniversite Öğrencilerinin Sahte ve Kaynağı Belirsiz Facebook İletilerini Medya Okuryazarlığında Beş Anahtar Soru Çerçevesinde Sorgulama ve Paylaşma Süreçleri
Erciyes İletişim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Anxiety Depression Physical Activity and Quality of Life in Student Physical Therapists A Cross sectional Study
American Journal of Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
The effect of levels of processing with navigation design types on recall and retention in e-learning environments
Behaviour Information Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımında Etik Olmayan Davranışların Modellenmesi
Akademia Erciyes İletişim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Synchronous Interaction in Online Learning Environments with Adobe Connect Pro
Procedia Social and Behavioral Sciences
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Computerized Learning Medium Vs. Simple Text: Which One is Better for Your Learning and Retention? A Judgments of Learning Study
International Conference on Research in Education and Science
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Learning From Instructional Videos vs. Text: The Role of Learning Medium on Learning Performance
International Conference on Research in Education 2022
Tam metin bildiri Uluslararası
-
LEARNING FROM TEXT OR VIDEO: COMPARATIVE ANALYSIS ON LEARNING ACROSS MODALITIES
ICERI 2022, 15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Adobe Connect Pro ile Sanal Sınıfta Web Programlama 2 Dersi: Canlı Visual Studio Etkinlikleri ile Konu Anlatımı
ICDET 2018 - Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Interpreting a Fake Social Media Message with Five Key Questions of Media Literacy: A Lecture Activity Example
UNESAK 2018 - Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Medya Okuryazarlığı ve İleti Çözümlemesi: Sosyal Medyadaki Yaygın İki Paylaşımın Çözümlenmesi
ISCESS 2018 International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Etik Dışı Kullanımına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences ISCESS 2018
Özet bildiri Uluslararası
-
Synchronous Interaction in Online Learning Environments with Adobe Connect Pro
4th International Conference on New Horizons in Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
A Structural Equation Modeling Approach to Students Homework Websites Usage
Massachusetts Institute of Technology LINC Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teachers Adoption of Laptops in the Stages of Innovation Decision Process
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Preservice Teachers Perceptions of E Learning Findings of an Experimental Study
4th Balkan Congress: Education, the Balkans, Europe
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Restructuring E-learning With Ontologies
2007 International Conference on Computational Science and its Applications (ICCSA 2007)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Technology Acceptance Model and Teachers Adoption of Laptops
4th Annual Conference of the Learning International Networks Consortium, Massachusetts Institute of Technology LINC Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Yapılandırmacılık ve E Öğrenme
Eğitimde Yeni Yönelimler: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları III Konferansı
Tam metin bildiri Ulusal
-
Eğitsel Bilgisayar Oyunlarının İlköğretim Öğrencilerine Etkisi
Eğitimde Yeni Yönelimler II: Eğitimde Oyun Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Bilgisayar Destekli Eğitim ve İdeal Öğretmen
Eğitimde Yeni Yönelimler I Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
ÜNİVERSİTELER İÇİN UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
ÜNİVERSİTELER İÇİN UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
K-12 Sınıfları İçin UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
K-12 Sınıfları İçin UZAKTAN EĞİTİM BAŞUCU KİTABI: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Bilişim Teknolojileri Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyal Medya Eleştirel Bakış
Literatürk Academia
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Debates in Film and Media Studies
IJOPEC Publication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Debates in Film and Media Studies
IJOPEC Publication
Bölüm(ler) Uluslararası
-
C-CRCS Book
C-crcs
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Peer Reviewed Cognitive C crcs Volume 1
C-crcs
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Sona 373 Project No: 1007009512: Learning from Videos
Araştırmacı Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar
-
2 Ekrandan Okuma Sırasında İşlem Düzeyleri
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
-
Takım Yönetimi Semineri
ODTÜ GVO Denizli
Diğer Ulusal
-
DİJİTAL ÖYKÜ ATÖLYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Diğer Ulusal
-
DİJİTAL OBEZİTE VE SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DENİZLİ
Diğer Ulusal
Ödüller
-
TEŞEKKÜR
Diğer
Çalışma Ödülü MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
Teşekkür Belgesi
Diğer
Diğer GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
-
Teşekkür
Milli Eğitim Bakanlığı
-
Yurtdışı Bilimsel Etkinliklere Katılım
TÜBİTAK
-
Teşekkür
Milli Eğitim Bakanlığı
-
Teşekkür
Milli Eğitim Bakanlığı
-
Teşekkür
Milli Eğitim Bakanlığı
-
Yurtdışı Bilimsel Etkinliklere Katılım
TÜBİTAK