Doç. Dr.
ERHAN EKİCİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-8060-9363Eğitim Bilgileri
-
2004 - 2009 Doktora
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2002 - 2004 Yüksek Lisans
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1994 - 1999 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2023 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2021 - DOÇENT
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2019 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2013 - 2019 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2011 - 2013 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2010 - 2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
Queensland University of Technology Faculty of Education School of Math. Sci. and Tech. Edu. (SMSTE)
-
2009 - 2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2002 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
-
2000 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
The Effects of Web 2.0 Tools Supported Inquiry-Based Activities on Students' Attitudes Towards Chemistry Lesson
International Technology and Education Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Journal of International Social Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üst-Bilişsel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Journal of Education Sciences
Özgün Makale Ulusal
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme, Öğretme, Ölçme-Değerlendirme ve Müfredat Yönelimleri
Mediterranean Journal of Educational Research
Özgün Makale Ulusal
-
Science Teachers' ICT Use Frequency and the Barriers They Were Exposed
International Journal of Assessment Tools in Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Why Do I Slog Through the Physics Understanding High School Students Difficulties in Learning Physics
Journal of Education and Practice
Özgün Makale Uluslararası
-
Exploring Pre-Service Elementary Teachers' Mental Models of the Environment
International Electronic Journal of Environmental Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Prospective Science Teachers' Self-Assessments about the Use of Slowmation Approach in Teaching
European Journal of Social Sciences Education and Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmenlere Yönelik Bilişim Teknolojileri Öz yeterlik Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The Primary Student Teachers Views About a Blended Learning Application in a Basic Physics Course
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
Özgün Makale Uluslararası
-
Primary School Teachers Opinions and Application Levels Related to Constructivist Approach to the Subjects of Voice and Light
International Journal of Physics & Chemistry Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Fen Eğitiminde Bilişim Teknolojilerinden Faydalanmanın Yeni ve Etkili Bir Yolu: Yavaş Geçişli Animasyonlar
İlöğretim Online
Derleme Makale Uluslararası
-
The Evaluation Of Turkish Ministry Of Education And Canadian Ontario State By Comparing Science And Technology Curriculum
e-Journal of New World Science Academy (Educational Science)
Özgün Makale Uluslararası
-
Fen Bilgisi Derslerinde Benzeşimlerin Analoji Kullanılabilirliğine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Örnekleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Utility of Concept Cartoons in Diagnosing and Overcoming Misconceptions Related to Photosynthesis
International Journal of Environmental and Science Education
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
STEM Eğitimi için Öğretmenlerin Avrupa Dijital Yeterliliklerinin Araştırılması
4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin İnformal Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşleri “Orman Fidanlık Müdürlüğü Gezisi Örneği”
2nd International Congress on Informal Learning
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinde Geri Dönüşüm Farkındalığı İçin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanılması
2nd International Congress on Informal Learning
Tam metin bildiri Uluslararası
-
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
III. INTERNATIONAL NEW YORK CULTURAL INTERACTION AND ACADEMIC STUDIES CONGRESS
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Atık Malzemelerin Gizemi STEM-A İle Buluşuyor
2. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı
Özet bildiri Uluslararası
-
Hayat Boyu Öğrenme Becerileri Bağlamında STEM Eğitimi
2. Uluslararası STEM Öğretmenler Konferansı
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi
1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Using Slowmation as a Teaching Approach and Its Effect on Biology Achievements of Pre Service Science Teachers
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST2014)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ögretmen Adaylarının Ögretmenlik Öz yeterlik Algılarının Bazı Degiskenlere Göre Incelenmesi
International Conference on Social Science, ICSS-2014
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarında Çevre Bilinci Ve Yansımaları
9th International Balkan Education and Science Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Fen Ve Teknoloji Eğitiminde Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Konusunda Öğretmen Adaylarının Uygulamaya Dönük Görüş Ve Yaklaşımları
IV. International Congress of Educational Research
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Integration and usage of four ICT applications into science education laptop classes data loggers robotics smartboards a case study
WCIT-2011, 2nd World Conference on Information Technology
Özet bildiri Uluslararası
-
Effect of learning management systems on primary student teachers motivation to and achievement on and attitudes towards physics and science a Moodle application in a basic physics course
WCIT-2011, 2nd World Conference on Information Technology
Özet bildiri Uluslararası
-
A General Outlook To The Relation Between Multi-Intelligence And The Learning Styles Of Prospective Teachers In Science
1st International Living Theorists Conference-Howard Gardner
Özet bildiri Uluslararası
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genetik Etik Biyoetik Konularındaki Bilgi Düzeyleri ve Yorumları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Planlı Davranış Teorisi The Theory of Planned Behaviour ve Eğitim Ortamlarındaki Davranışların Değerlendirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Öğretim Sürecindeki Yeni Yaklaşımların Fen Derslerindeki Uygulanabilirliği
Kişisel Gelişimde Çağdaş Yönelimler Sempozyumu, Kara Kuvvetleri Eğitim ve Doktrin Komutanlığı
Tam metin bildiri Ulusal
-
Role And Importance Of Science Education In The Base Of Knowledge Society
2nd International Balkan Education Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Science Teachers Situation In Knowledge Society
2nd International Balkan Education Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen Laboratuarlarının İçinde Bulunduğu Durum
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Çivril Yöresi Makrofungusları
Geçmişten Günümüze Çivril Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
STEM Eğitimi Uygulamaları III
Vizetek Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
7'den 77'ye Orman Okulu
Eğiten Kitap
Bölüm(ler) Uluslararası
-
7'den 77'ye Orman Okulu
Eğiten Kitap
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim Taksonomileri
Vizetek Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Fen ve Matematik Eğitiminde Kullanılan Web 2.0 Araçları
Eğiten Kitap
Tümü Ulusal
-
Stem Eğitimi Uygulamaları II
Pusula Yayınevi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II
Eğitim Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Sosyobilimsel Konular
Eğiten Kitap Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Current Advances in Education
ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Current Advances in Education
ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Ögrenme Ögretme Yaklasımları II
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Ulusal
-
Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I-II
Pozitif Matbaacılık
Tümü Ulusal
-
Fen Eğitiminde Çevre
Pozitif Matbaacılık
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Doğada Serüven Başlıyor "Orman Okulu"
Eğitmen Diğer (Ulusal)
-
2 Küçük Bilim İnsanları Yetişiyor
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
-
3 Teoriden Pratiğe Teknolojik Farkındalık Eğitimi
TÜBİTAK PROJESİ
-
4 Çevre Dedektifi Horoz İşbaşında 4
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
5 Bilgi Teknolojileri Kampı
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
6 Çevre Dedektifi Horoz İşbaşında 3
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
7 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalıkları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
8 Çevre Dedektifi Horoz İşbaşında 2
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
9 Bilişim Teknolojilerinin Eğitim Ortamlarına Entegrasyonu Sürecinde Fen Bilgisi Öğretmenleri ve Adaylarına Teknolojiye Yönelik Alan Öğretimi Bilgisi Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Uygulamaya Dönük Öğretim Öğrenim Etkinlikleri Tasarımı
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
10 Ankara Çevresine Süratli Şehirleşmeden Ötürü Yok Olmaya Yüz Tutan Step Formasyonlarının Ekolojik ve Floristik Tespitleri
Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ
-
11 Bilişim Teknolojileri Destekli Fen Laboratuarları Projesi MEB Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü
Araştırmacı Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Web 2.0 araçları ile desteklenen kimya dersi etkinliklerinin öğrencilerin akademik başarılarına, kimya dersine ve bilişim teknolojilerine yönelik tutumlarına etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeyleri ve öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı