Doç. Dr.
ZEYNEP CEREN ŞİMŞEK
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-6622-7289Eğitim Bilgileri
-
2011 - 2017 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2008 - 2011 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2004 - 2008 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Okul Öncesi Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2023 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2008 - ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2008 - 2009
PERİ MASALI ÇOCUK EVİ
KURUCU MÜDÜR
İdari Görevler
-
Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Ebeveynlerin Pandemi Sürecinde Dijital Ebeveynliğe Yönelik Deneyimleri
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Worksheets Dilemma in Early Childhood Education: Why and How Much Do We Use?
International Journal of Educational Research Review
Özgün Makale Uluslararası
-
EBEVEYN-ÇOCUK BİRLİKTE OKUMA ALIŞKANLIKLARI, ETKİNLİKLERİ VE SOSYOEKONOMİK FAKTÖRLERİN DİL GELİŞİMİNE OLAN ETKİLERİ
Milli Eğitim
Özgün Makale Ulusal
-
Experiences of Preschool Teachers in the Professional Development Program of Children’s Self-Regulation Skills
Journal of Teacher Education and Educators
Özgün Makale Uluslararası
-
Comparing the effects of different book reading techniques on young children's language development
READING AND WRITING
Özgün Makale Uluslararası
-
Comparing the effects of different book reading techniques on young children's language development
READING AND WRITING
Özgün Makale Uluslararası
-
Okul Öncesi Eğitimi Dergisine bir bakış: Tarihsel trendler ve gelecek vizyonu
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Erken Çocukluk Eğitimi Öğretmenlerinin Hikâye Anlatma/Kitap Okuma Uygulamaları Tercihleri ve Nedenleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Diyaloğa Dayalı Okumanın 48-66 Ay Grubu Çocuklarının İfade Edici Dil Becerilerine Olan Etkisi.
Turkish Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4-5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
GEFAD
Özgün Makale Ulusal
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4-5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
gazi üniversitesi Eğitim FAKÜLTESİ
Özgün Makale Uluslararası
-
BİRİNCİ SINIFA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIN, VELĐLERĐN VEÖĞRETMENLERĐN OKULA UYUMLARININ ĐNCELENMESĐ
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (ijtase)
Özgün Makale Uluslararası
-
Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarından Beklentileri
Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarından Beklentileri
Özgün Makale Uluslararası
-
Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarından Beklentileri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Erken Çocukluk Eğitimi Kurumlarında Aile Dostu Atmosfer Oluşturma
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023 (EDUCONGRESS 2023)
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Kültürünün Sınıf İçi Kitap Okuma Uygulamaları Üzerine Etkisi
International Education Congress 2022 ( EDUCONGRESS2022)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Uzaktan eğitime ne kadar yakınız? Öğretmen adaylarının okul öncesi dönemde uzaktan eğitim hakkındaki görüşleri
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
COVİD-19 Pandemisinde 3-6 Yaş Çocuk ve Ebeveyn Etkinliklerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Çalışma Sayfası İkilemi: Neden ve Ne Kadar Kullanıyoruz?
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Çalışma Sayfası İkilemi: Neden ve Ne Kadar Kullanıyoruz
Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Diyaloğa Dayalı Kitap Okumatekniğinin 48-66 Ay Grubu Çocuklarının İfade Edici Dil Becerilerine Olan Etkisi
III. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Dijital Okumanın 48-66 Aylık Çocukların Dil Gelişimlerine Etkileri
5. uluslararası okul öncesi eğitim kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Çocuklara Ne Kadar Anlatıyoruz Ne Kadar Okuyoruz: Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretmenlerin HikâyeAnlatma Ve Kitap Okuma Etkinliklerinin Karşılaştırılması
IVth International Eurasian Educationa lResearch Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Öncesi Eğitim Ve Fen Bilgisi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ve Görüşlerinin İncelenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Effects of the Dialogic and Traditional Reading Techniques on Children s Language Development
7. World Conference on Educational Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4 5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
BİRİNCİ SINIFA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIN VELİLERİN VE ÖĞRETMENLERİN OKULA UYUMLARININ İNCELENMESİ
International Conference on Primary Education 2013
Özet bildiri Uluslararası
-
AİLELERİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KURUMLARINDAN BEKLENTİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİ
NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK
Bölüm(ler) Uluslararası
-
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMİ
ÜLKEMİZDE VE FARKLI ÜLKELERDE MESLEKİ GELİŞİM
Bölüm(ler) Uluslararası
-
OKUL ÖNCESİNDE ÇOCUK EDEBİYATI ve ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
Nobel akademi yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Çocuk Gelişimi Araştırmaları
AUZEF ( Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi)
Bölüm(ler) Ulusal
-
ÇOCUK GELİŞİMİ ARAŞTIRMALARI
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesİ
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Öğretmenden Çocuğa: Okul Öncesi Dönemde Öz-Düzenleme Becerilerini Destekleme
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
2 OBİ: Oyun bizim işimiz-II
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
3 Farklı Kitap okuma tekniklerinin 4 ve 5 yaş grubu çocuklarının Dil Gelişimine olan etkileri.
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
4 Çocukları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam eden Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitim Kurumlarından Beklentileri ve Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Bu Beklentileri Karşılama Durumları
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi