Dr. Öğr. Üyesi
ÇETİN KALBURAN
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ >> KARAR BİLİMLERİ
YÖK AKADEMİK ORCID:Eğitim Bilgileri
-
2014 - 2017 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2014 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1997 - 2001 Lisans
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
KARAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma Davranışı
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Ulusal Kimlik ve Kültürel Duyarlılığın Tüketici Etnosentrizmi ve Algılanan Risk Üzerindeki Etkisi: Bir Yol Analizi
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Environmental Attitudes and Environmentally Sensitive Television Commercials
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sosyal Medya Kullanım Sıklığı Ölçümünde Belirsiz Niceleyiciler ve Süre Bildirimi
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector
International Journal of Mobile Communications
Özgün Makale Uluslararası
-
Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector
International Journal of Mobile Communications
Özgün Makale Uluslararası
-
TÜKETİCİ ALGILARINA AİT ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME VERİSİNİN ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME YÖNTEMİNDE KULLANIMI: CEP TELEFONU MARKALARI ÖRNEĞİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
THE IMPORTANCE OF ENVIRONMENTAL ATTITUDES TOWARDS PRODUCTS FOR SUSTAINABILITY AND BUSINESS STRATEGIES
PESD - PRESENT ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Özgün Makale Uluslararası
-
İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar Verme
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergileri
Özgün Makale Ulusal
-
Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var mıdır?
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
SERVQUAL Beklenti Anketinde Geçmiş Deneyim Sorgulanmalı mıdır?
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Skepticism Toward Advertisements On Social Media
12th International Scientific Forum
Özet bildiri Uluslararası
-
İnternet’ten Alışverişte Tüketiciler Tarafından Algılanan Riskler ve Risk Azaltma Çabaları
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EURASIAN ECONOMIES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ekolojik Çevreye Duyarlı İşletmecilik Yaklaşımı: Unilever Örneği
International Conference On Eurasian Economies
Tam metin bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Theoretical and Applied Evaluation of Economics and Finance
Ekin Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Akademik Yorumlar
Ekin Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Dijital Pazarlamada (B2c) Yapısal Modellerin Kalbine Yerleşen Güven Faktörünün Itici Gücü
Araştırmacı -Tübitak 1001
-
2 Türkiye nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek Çalışmaları
Bursiyer -Tübitak 1001
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Otel işletmelerine yönelik müşteri memnuniyetsizliğinin çevrimiçi müşteri yorumları aracılığı ile incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim Bilişim Sistemleri Ana Bilim Dalı