Dr. Öğr. Üyesi
MURAT KANTAR
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN >> ULUSLARARASI İŞLETME
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-2251-1181Eğitim Bilgileri
-
2014 - 2020 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2014 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2008 - 2011 Lisans
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
-
2000 - 2008 Lisans
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
-
2023 - 2024 Post-Doktora
Universiteit van Amsterdam
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2021 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
ULUSLARARASI İŞLETME ANABİLİM DALI
-
2011 - 2021 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ
İdari Görevler
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Türkiye’de Faaliyet Gösteren Çevrimiçi Market Alışverişi Uygulamaları İş Modelleri
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi
Derleme Makale Ulusal
-
Ulusal Kimlik ve Kültürel Duyarlılığın Tüketici Etnosentrizmi ve Algılanan Risk Üzerindeki Etkisi: Bir Yol Analizi
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Servicing Modest Fashion Markets: The Case of Two Turkish Clothing Companies
Journal of Halal Service Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Social media analysis of anti-consumption in Turkey
British Food Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
The impact of linguistic proximity and diglossia on brand name and slogan extension tendencies in the Turkish, Russian and Arabic contexts
Journal of Brand Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Social media analysis of anti-consumption in Turkey
British Food Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
The impact of linguistic proximity and diglossia on brand name and slogan extension tendencies in the Turkish, Russian and Arabic contexts
Journal of Brand Management
Özgün Makale Uluslararası
-
SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?
PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
Entropy Measure to Compare the Internet and Face to Face Surveys
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
A New Way to Assess Brand Equity of AutomotiveBrands
European Scientific Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Türkiye Madencilik Sektörünün Beş Güç Modeli İle Değerlendirilmesi
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
FİLMLERİN KRİSTAL KÜRESİ: VİZYON ÖNCESİ YOUTUBE YORUMLARI İLE FİLMİN İLK HAFTASONU TALEBİNİN TAHMİNİ
27. Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
The Influence of The Volume and The Valence of Online Reviews: A Dynamic Panel Data Analysis
48th EMAC Annual Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Skepticism Toward Advertisements On Social Media
12th International Scientific Forum
Özet bildiri Uluslararası
-
A New Way to Assess Brand Equity of Automotive Brands
7th Global Academic Meeting, GAM 2017
Tam metin bildiri Uluslararası
-
SERVQUAL Beklenti Anketinde Geçmiş Deneyim Sorgulanmalı mıdır
20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Denizli Kent Ekonomisi
Pamukkale Üniversitesi Yayınları
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Examining the Influence of Review Characteristics and Non-Verbal Cues on Review Helpfulness Across Industries
Amsterdam Business School Business Administration
-
Effect of online review valence and intensity on purchase intention: Considering the impact of product involvement
Amsterdam Business School Business Administration
-
The Effect of Conspicuous Consumption, Perceived Sustainability, and Online Impression Management on Consumer e WOM Engagement in the Luxury Hospitality Industry
Amsterdam Business School Business Administration
-
Are brand extensions always a good idea? An experimental study into the effects of brand extensions on consumers’ purchase intentions of products offered by the luxury fashion brand
Amsterdam Business School Business Administration
-
Influencer marketing: exploring creative authority types, mutual loyalty and the moderating role of product categories, personal characteristics and influencer types related to purchase intention
Amsterdam Business School Business Administration