Dr. Öğr. Üyesi

EMİNE GAYE ÇONTAY

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> MATEMATİK EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-6446-9217
Eğitim Bilgileri
  • 2012 - 2017 Doktora

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2009 - 2012 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1994 - 1998 Lisans

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Matematik Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2018 - 2022 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2009 - 2018 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2005 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2001 - 2005

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    Öğretmen

  • 1998 - 2001

    Osmanlı Bankası A.Ş.

    Uzman Yardımcısı

İdari Görevler
  • 2020 - 2023

    Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2019 - 2021

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2022ÇONTAY EMİNE GAYE

    Geometri Öğretim Bilgisi

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 27.09.2021 - Devam Ediyor

    1 Yapılandırmacı Yaklaşım ile Matematik öğretimi/ Designfils

    Eğitmen Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)

  • 29.09.2023 - 01.10.2023Tamamlandı

    2 Seyr-i bilim

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

  • 30.06.2023 - 28.01.2023Tamamlandı

    3 Erken çocukluk Matematik Öğretiminde Öğretmen Yeterliklerinin Ürün odaklı Geliştirilmesi

    Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ

  • 15.03.2022 - 04.11.2022Tamamlandı

    4 8.Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin Söylemsel Açıdan İncelenmesi

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 30.09.2021 - 03.10.2021Tamamlandı

    5 Matematik Eğitiminde İspat Uygulamaları

    Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ

  • 24.09.2021 - 15.12.2021Tamamlandı

    6 SECC­SCIFEST Sürdürülebilir Çevre ve İklim Değişikliği Uluslararası Bilim Festivali Avrupa Komisyonu Marie Sklodowska­Curie Avrupalı Araştırmacılar Gecesi (European Researchers' Night / H2020­MSCA­NIGHT­2020bis)

    Eğitmen H2020

  • 01.07.2020 - 01.03.2021Tamamlandı

    7 Her Yer Matematik

    Uzman TÜBİTAK PROJESİ

  • 21.04.2020 - 07.12.2021Tamamlandı

    8 Öğretmen Yeterlikleri Üzerine Boylamsal Bir Araştırma: Pamukkale Üniversitesi Örneği

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 09.08.2019 - 30.11.2022Tamamlandı

    9 Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Yaklaşımları

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 03.03.2016 - 06.08.2017Tamamlandı

    10 Ortaokul Öğrencilerinin İspat Becerileri

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN SÖYLEMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı