Dr. Öğr. Üyesi
SERAP YETİK
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ >> BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-2419-8010Eğitim Bilgileri
-
2007 - 2011 Doktora
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
-
2002 - 2005 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1998 - 2002 Lisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2012 - YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2011 - 2012 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2007 - 2011 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2002 - 2004
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmen
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Öğretmen Eğitiminde Güncel Teknolojiler: Öğretim Üyesi Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Çevrimiçi Öz Düzenleyici Öğrenme Ortamında Metabilişsel Desteğin Öz Düzenleme Becerisine Etkisi
Cumhuriyet International Journal of Education
Özgün Makale Ulusal
-
Effects of metacognitive guidance on critical thinking disposition
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Preservice teachers perceptions about their problem solving skills in the scenario based blended learning environment
TOJDE
Özgün Makale Ulusal
-
The effects of scenario based blended learning environment on attitudes of preservice technologies teachers toward teaching profession
TOJDE
Özgün Makale Ulusal
-
Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment
International Journal of Human Sciences
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Yeni Öğrenme Kültürü ve Kahramanları: Kimleri Takip Ediyoruz?
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Öğretimine İlişkin Algıları ve Mesleki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Yeni Öğrenme Kültüründe Mobil Eğitim Araçlarının Kullanılma Durumları
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS)
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmen Eğitiminde Yeni Teknolojiler: Öğretim Üyesi Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul öğrencileri ve etkileşimli akılı tahta: Sosyal, psikolojik ve teknolojik değişkenlere dayalı bir inceleme
IVth International Euroasian Educational Research Congress
Özet bildiri Ulusal
-
Siber zorbalığa maruz kalma durumunun benlik algısı ve toplumsal aidiyete etkisi
IVth International Euroasian Educational Research Congress
Özet bildiri Ulusal
-
Siber Zorbalığa Maruz Kalma Durumunun Benlik Algısı Ve Toplumsal Aidiyete Etkisi
IV. International Eurasian Educational Research Congress 11-14 May 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
Ortaokul Öğrencileri ve Etkileşimli Akıllı Tahta: Sosyal, Psikolojik ve Teknolojik Değişkenlere Dayalı Bir İnceleme
IV. International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri e Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeye Yönelik Algıları
Digital Life Environment Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Çevrimiçi tartışmalarla desteklenen mikroöğretim uygulamasında öğrenme stilinin öz yeterlik ve pedagojik yeterliğe etkisi
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Üniversite öğrencilerinin web tabanlı öğretime ilişkin tutumları
6th International Computer and Instructional Technolgies Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Effects of metacognitive guidance on critical thinking disposition in blended learning environments
6th International Computer and Instructional Technolgies Symposium
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teacher candidates’ social network usage tendencies: a qualitative investigation
WCES 2012
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Problem solving perceptions in the scenario based learning environment
Guide International Conference 2011
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Qualifications of social and human sciences online journals in Türkiye
9th International Internet Education Conference & Exhibition
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Pre service teachers and technology gender technology experience beliefs and predisposition to technophobia
9th International Internet Education Conference & Exhibition
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Social legal and professional issues of computer teachers in Türkiye
9th International Internet Education Conference & Exhibition
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Öğrencilerin internet kullanımına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi Ankara ili Mamak ilçesi örneği
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Senaryo tabanlı harmanlanmış öğrenme ortamının bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına etkisi
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The effects of blended learning environment on the critical thinking skills of students
WCES 2009
Tam metin bildiri Uluslararası