Doç. Dr.
TAMER SARI
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU >> YABANCI DİLLER >> YABANCI DİLLER
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-3752-9277Eğitim Bilgileri
-
2008 - 2019 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2001 - 2005 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1997 - 2001 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1991 - 1993 Önlisans
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP MESLEK YÜKSEKOKULU
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi
Mesleki Deneyim
-
2023 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
-
2002 - ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
Üniversite Dışı Deneyim
-
2000 - 2002
Atılım Dershanesi
İngilizce Öğretmeni
-
1998 - 2000
AFS English Dil Kursu
İngilizce Öğretmeni
-
1997 - 1998
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
İngilizce Öğretmeni
-
1993 - 1997
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
İngilizce Öğretmeni
-
1996 - 1996
SARANA TURİZM A Ş MAGİC LİFE DER CLUB WORLD
Public Relations (Interpreter)
İdari Görevler
-
Kalite Komisyon Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Yabancı Diller Birim Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Karma Yöntem Araştırma Sorularının Doğasını Keşfetmek
Pamukkale University
Özgün Makale Ulusal
-
Reimagining Education: Bridging Artificial Intelligence, Transhumanism, and Critical Pedagogy
Journal of Educational Technology and Online Learning
Özgün Makale Uluslararası
-
A Bibliometric Study of Issues in Educational Policy
Education Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Okul Ortamında Çocuk Sağlığı ve Güvenliği: Milli Eğitim Bakanlığı Çalışmalarının İncelenmesi
Anatolian Journal of Health Research
Özgün Makale Ulusal
-
A Systematic Literature Review of Research on Teacher Empowerment
Urban Education
Özgün Makale Uluslararası
-
TÜRKİYE'DE EĞİTİM YÖNETİMİ TEMALI ULUSLARARASI YAYINLARIN İNCELENMESİ: BİBLİOMETRİK ANALİZ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
The Role of Innovative Work Behaviour in the Relationship between Organizational Support and Organizational Happiness
Research in Educational Administration & Leadership
Özgün Makale Uluslararası
-
Managing Public High Schools in the Competitive World of Private High Schools
Pamukkale University Journal of Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Relationships Between Teachers' Perceptions of Positive Psychological Capital and Organizational Happiness: Mediating Role of Organizational Silence
Psycho-Educational Research Reviews
Özgün Makale Uluslararası
-
Do Manager See Teachers’ Needs
Online Journal of Educational Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Do the Personality Traits of Teacher Candidates Predict the Perception of Self-Efficacy and Alienation from School?
Participatory Educational Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Türk ve Dünya Üniversitelerinin Etik Kodları Üzerine Bir İnceleme
MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Identifying Parents' Home-schooling Experienceduring Covid-19 Period
Asian Journal of Distance Education
Özgün Makale Uluslararası
-
A Study on Inclusive Education in Turkey
Journal of Education and Future
Özgün Makale Uluslararası
-
Challenges in Distance Education During the (Covid-19) Pandemic Period
Qualitative Research in Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Pandemi Dönemi Eğitim: Sorunlar ve Fırsatlar
Journal of Turkish Studies
Özgün Makale Ulusal
-
ÖĞRETİMDE ÖZERK MOTİVASYON ENVANTERİ (ÖZMOTEN) TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI ss. 272 288
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
A Study of Scale Development for Determining the PerceptionManagement Tactics (PEMATS) Used by School Administrators
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Eğitim Kurumlarında Yapay Zeka Tabanlı Yönetim Modelleri
XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Türkiye Kaynaklı Mobbing Araştırmalarının Tematik Değişiminin İncelenmesi
XI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitimde Sosyal Adalet Çalışmalarının İncelenmesi
XI. International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Özet bildiri Uluslararası
-
Sosyal Adalet Liderliği Çalışmalarının Haritası: Bibliometrik Analiz
14. INTERNATIONAL CONGRESS ON NEW TRENDS IN EDUCATION
Özet bildiri Uluslararası
-
Yükseköğretimde Uluslararası uygunluk ve akreditasyon
Xth International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Göçmen Öğrencilerin Eğitimi Araştırmalarının Haritası: Bibliometrik Analiz
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
İlk 20 Yılında 21. Yüzyıl Öğretmen Becerileri: Uzaklaşan Uzaktan Eğitim
Uluslararası Covid-19 Kongresi Eğitimde Yeni Normlar-II
Özet bildiri Uluslararası
-
Sembolik Çerçevede Okul Müdürü Makam Odalarını Anlamak
1st International Congress on Education Studies
Özet bildiri Uluslararası
-
STUDENT HEALTH DURING THE PANDEMIC (COVID-19) PERIOD
II-International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies
Özet bildiri Uluslararası
-
Eyvah Ders Başlıyor : Ebevyn Gözüyle Evde Eğitimin Zorlukları
VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Özet bildiri Uluslararası
-
Kapsayıcı Eğitim Araştırmaları Hakkında Sistematik Bir İnceleme
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
İhtiyaç Destekli Yönetim Ölçeğinin (İDYÖ) Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
VIth International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Pozitif Psikolojik Sermaye (PPS), Örgütsel Sessizlik (ÖS) Örgütsel Mutluluk (ÖM)Arasındaki ilişki
VIth International EurasianEducational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Yönetici Algı Yönetimi Taktikleri Değerlendirme Ölçeği (YAYTAD) Geliştirme Çalışması
International Ejer Congress 2018
Özet bildiri Uluslararası
-
Öğretimde Özerk Motivasyon Envanteri (ÖZMOTEN) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eyfor 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Akademik Teşvik Yönetmeliği Değişiklikleri Hakkında Akademisyen Görüşleri
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul Yönetiminde Yeni bir anlayış Dağıtıcı Liderlik
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Nitel Araştırmalarda Tasarım ve Uygulama
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Nitel Araştırmalarda Tasarım ve Uygulama
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EĞİTİM YÖNETİMİNİN SINIRLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK: Geleceğin Perspektifleri
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
ERİL EGEMENLİK BAĞLAMINDA TOPLUMSAL CİNSİYET
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EĞİTİMDE DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EĞITIM ÖRGÜTLERI / YÖNETICILERI İÇIN İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Eğiten Kitap Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EĞİTİMDE KÜLTÜREL GRUPLARA İLİŞKİN GÜNCEL ARAŞTIRMALAR
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
OKUL LİDERLİĞİNE BÜTÜNCÜL YAKLAŞIM
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EĞİTİMDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
EĞİTİMDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
KÜLTÜREL DEĞERLERE DUYARLI EĞİTİM
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası