Bildiri Sayıları
Son Güncelleme: 6.07.2025
“Asitler, Bazlar ve Tuzlar” Ünitesinin Öğretilmesinde İstasyon Tekniği Kullanımının 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Kimya Dersine Karşı Tutumları Üzerine Etkisi
ÖZGÖREN AYSEL,ERÖKTEN SEÇİLBuca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanım Özelliklerinin Bilişim Teknolojileri Öz Yeterliliği Algısı, İnternet Bağımlılığı, Siber Zorbalık ve Siber Mağduriyetlerine Etkisi
Özdemir Hakan,ERÖKTEN SEÇİLPremium e-Journal of Social Sciences
Exploring the Geoheritage, Cultural Geomorphology, and Geotourism Potential of the Kashmir Region, Northwest Himalaya, India
Irfan Mohammad,Ahsan Afzal,Singh Bali Bikram,TOPAL SAVAŞ,Naik Sambit,Naik Sambit,Ahmad Samaer,Bashir AsifGeoheritage
Denetimin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Katkısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ŞARKAYA SEVDA SEVEN,ÇOBANOĞLU FATMACumhuriyet International Journal of Education
İLK DEVİR TÜRK RESSAMLARINDAN BİR KESİT VE RESİM SANATINA KATKILARI
ÖZYİĞİT HALİLBELGİ DERGİSİ
RESİM SERGİSİ Mİ? RESİM PAZARI MI? BEYOĞLU/PERA’DA SON BÜYÜK SERGİ: 1903 SERGİSİ
ÖZYİĞİT HALİLPamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özel Gereksinimli Çocukların Fiziksel Sağlık Özelliklerinin İncelenmesi: Tanımlayıcı Kesitsel Çalışma
OYMAK SOYSAL AYŞE NUR,ASLAN ŞEHMUSTürkiye Klinikleri Spor Bilimleri Dergisi
Morphology and controls of the alluvial fan systems along the Zanskar Shear Zone, Northwest Himalaya, India
Irfan Mohammad,Singh Bali Bikram,Ahsan Afzal,TOPAL SAVAŞGeomorphology
Denizli İlinin (GB Türkiye) Jeoçeşitliliği ve Önemli Jeositleri / Geodiversity and Significant Geosites of the Denizli Province (SW Türkiye)
ÖZKUL MEHMET,GÜL ARZU,SEMİZ BARIŞ,KORALAY TAMER,TOPAL SAVAŞ,GÖKGÖZ ALİ,Özen Hülya,ERTEN HÜSEYİN,HANÇER METE,KUMSAR HALİLTürkiye Jeoloji Bülteni / Geological Bulletin of Turkey
Orhangazi ve Yalova Fayları arasında kalan horst boyunca su bölüm hattının göçü: Aktif tektonik yönünden çıkarımlar
TOPAL SAVAŞ,Yıldız Seray Çınar,ÖZDEN SÜHATürk Coğrafya Dergisi
Son Güncelleme: 6.07.2025