Dr. Öğr. Üyesi
GÜL HANIM BORAN
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-1298-2326Eğitim Bilgileri
-
2011 - 2014 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2002 - 2005 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1998 - 2002 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2017 - YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2002 - ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
The Influence of Argumentation on Understanding Nature of Science
International Journal of Environmental and Science Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Investigation of Undergraduate Students’ Environmental Attitudes
International Electronic Journal of Environmental Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Prospective of Elementary School Teachers’ Attitudes Toward Environment and Environmental Problems
International Journal of Environmental and Science Education
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
Argümantasyon Destekli Öğrenme Sürecinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasını Anlayışlarına Etkisi
IVth International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
The Influence of Argumentation on Epistemological Views and Understanding of Nature of Science
ISER 2014 World Conference
Özet bildiri Uluslararası
-
The Effectiveness of Argumentation Based Science Instruction on Views of Nature of Science
2. International Conference on Interdisciplinary Research in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
Investigation of Undergraduate Students Environmental Attitudes
International Workshop on Urbanization, Land Use, Land Degradation and Environment
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ekoloji Konusundaki Kavram Yanılgılarının İki Aşamalı Testlerle Belirlenmesi
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Çal Bekilli ve Baklan Lise Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları
Çal Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Çizim Yöntemi Kavram Yanılgılarının Belirlenmesinde Ne Kadar Etkili
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmenlerine Göre İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminin Denetiminde Karşılaşılan Sorunlar Denizli İli Örneği
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
İlkokulda Fen Öğretimi
Eğiten Kitap
Bölüm(ler) Uluslararası
-
ilkokulda fen öğretimi
eğiten kitap
Bölüm(ler) Uluslararası
-
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş
Anı Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 TÜBİTAK 4007 Merkezefendi Bilim Şenliği
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
2 Let’s STEM it!
Avrupa Birliği
-
3 Argümantasyon temelli fen etkinliklerinin bilimin doğasına ilişkin görüşler ve epistemolojik inançlar üzerine etkisi 2012SOBE008
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
4 Öğrencilerin Pamukkale Yaz Laboratuvarı TÜBİTAK 111B073 Yürütücü Yard Doç Dr Bilge CAN Pamukkale Üniversitesi 2011
Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Hikayelerle bütünleştirilmiş fen etkinliklerinin bilimsel sorgulama ve bilişsel esneklik üzerine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı