Dr. Öğr. Üyesi

DEVRİM HÖL

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-5151-2581
Eğitim Bilgileri
  • 2011 - 2016 Doktora

    ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2007 - 2010 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1996 - 2000 Lisans

    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    İngiliz Dili Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2007 - 2018 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU TEMEL YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2000 - 2007

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

İdari Görevler
  • 2022 - 2023

    Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2020 -

    Yönetim Kurulu Üyeliği

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2015 - 2017

    Bölüm Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2014 - 2015

    Uluslararası Yabancı Dil Sınavları ve Kurslar Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2007 - 2011

    Yabancı Diller Birim Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2024HÖL DEVRİM, KAVAKLI ULUTAŞ NURDAN

    Emergent Practices of Learning Analytics in K-12 Classrooms

    IGI GLOBAL

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023HÖL DEVRİM, Akman Ezgi

    Handbook of Research on Perspectives in Foreign Language Assessment

    IGI Global

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023HÖL DEVRİM, KAPISIZ ŞEVVAL

    Individual Differences in English Language Education: TEACHER AND LEARNER MOTIVATION

    ANI YAYINCILIK

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023HÖL DEVRİM, FİDAN ŞERİFE

    CURRENT STUDIES IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION

    ISRES Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023KORKUT PERİHAN, HÖL DEVRİM

    LANGUAGE TEACHING APPROACHES AND METHODS

    EĞİTEN YAYINEVİ

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022HÖL DEVRİM

    Essentials of Foreign Language Teacher Education

    ISRES Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021HÖL DEVRİM

    CHALLENGE, CREATE, INNOVATEVoices of ELT Professionals from the Virtual Classroom

    Livre de Lyon

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021HÖL DEVRİM

    LANGUAGE ASSESSMENT AND TEST PREPARATION IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (EFL) EDUCATION

    VİZETEK YAYINCILIK

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 12.09.2023 - 10.09.2023Tamamlandı

    1 2209-A- Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Yapay Zekanın Kullanılması

    Diğer (Ulusal)

  • 12.04.2022 - 29.04.2022Tamamlandı

    2 University of Pardubice_ BLENDED INTENSIVE PROGRAMME

    Eğitmen H2020

  • 10.06.2008 - 10.06.2010Tamamlandı

    3 PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF THE EFL STUDENTS AND INSTRUCTORS TOWARDS TESTING SPEAKING COMMUNICATIVELY

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Devam Ediyor

    The Use Of L1 and L2 in Two Task-Based Language Teaching Activities

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Directed Motivational Currents and Individual Differences

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Developing a digital storytelling program for young learners to improve the listening performance

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Turkish EFL teachers' beliefs, practices and challenges on assessment

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Investigating perceptions of Turkish EFL teachers upon L2 assessment

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Self-efficacy beliefs of Turkish EFL learners and the relationship between self-efficacy and academic achievement

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı