Dr. Öğr. Üyesi

DEVRİM HÖL

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-5151-2581
Eğitim Bilgileri
  • 2011 - 2016 Doktora

    ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2007 - 2010 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1996 - 2000 Lisans

    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    İngiliz Dili Eğitimi

Mesleki Deneyim
  • 2018 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

  • 2007 - 2018 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU TEMEL YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2000 - 2007

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

    İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ

İdari Görevler
  • 2022 - 2023

    Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2020 -

    Yönetim Kurulu Üyeliği

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2015 - 2017

    Bölüm Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2014 - 2015

    Uluslararası Yabancı Dil Sınavları ve Kurslar Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2007 - 2011

    Yabancı Diller Birim Koordinatörü

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2024HÖL DEVRİM, KAVAKLI ULUTAŞ NURDAN

    Emergent Practices of Learning Analytics in K-12 Classrooms

    IGI GLOBAL

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2024KAVAKLI ULUTAŞ NURDAN,HÖL DEVRİM

    Emergent Practices of Learning Analytics in K-12 Classrooms

    IGI GLOBAL

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023HÖL DEVRİM, Akman Ezgi

    Handbook of Research on Perspectives in Foreign Language Assessment

    IGI Global

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023HÖL DEVRİM, KAPISIZ ŞEVVAL

    Individual Differences in English Language Education: TEACHER AND LEARNER MOTIVATION

    ANI YAYINCILIK

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023HÖL DEVRİM, FİDAN ŞERİFE

    CURRENT STUDIES IN FOREIGN LANGUAGE EDUCATION

    ISRES Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023KORKUT PERİHAN, HÖL DEVRİM

    LANGUAGE TEACHING APPROACHES AND METHODS

    EĞİTEN YAYINEVİ

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022HÖL DEVRİM

    Essentials of Foreign Language Teacher Education

    ISRES Publishing

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021HÖL DEVRİM

    CHALLENGE, CREATE, INNOVATEVoices of ELT Professionals from the Virtual Classroom

    Livre de Lyon

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021HÖL DEVRİM

    LANGUAGE ASSESSMENT AND TEST PREPARATION IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (EFL) EDUCATION

    VİZETEK YAYINCILIK

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 12.09.2023 - 10.09.2023Tamamlandı

    1 2209-A- Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretiminde Yapay Zekanın Kullanılması

    Diğer (Ulusal)

  • 12.04.2022 - 29.04.2022Tamamlandı

    2 University of Pardubice_ BLENDED INTENSIVE PROGRAMME

    Eğitmen H2020

  • 10.06.2008 - 10.06.2010Tamamlandı

    3 PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF THE EFL STUDENTS AND INSTRUCTORS TOWARDS TESTING SPEAKING COMMUNICATIVELY

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    The L1 and L2 use in task based language teaching activities

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Turkish EFL teachers' beliefs, practices and challenges on assessment

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Investigating perceptions of Turkish EFL teachers upon L2 assessment

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    The Impact of Video Games and Other Extramural Digital English Activities on EFL Proficiency, Motivations for and Attitudes toward Learning English

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    Directed Motivational Currents and Individual Differences

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Developing a digital storytelling program for young learners to improve the listening performance

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Self-efficacy beliefs of Turkish EFL learners and the relationship between self-efficacy and academic achievement

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı