Dr. Öğr. Üyesi

İSMAİL UYSAL

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID:
Eğitim Bilgileri
  • 1991 - 2000 Doktora

    EGE ÜNİVERSİTESİ

    NÜKLEER BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1988 - 1991 Yüksek Lisans

    EGE ÜNİVERSİTESİ

    NÜKLEER BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1976 - 1988 Lisans

    EGE ÜNİVERSİTESİ

    FEN FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı

    Fizik

Mesleki Deneyim
  • 2003 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

    FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Üniversite Dışı Deneyim
  • 2002 - 2003

    Pamukkale Üniversitesi

    Öğretim Görevlisi (DR)

  • 1996 - 2002

    Özel Yorum Dersaneleri

    Fizik Öğretmeni

  • 1995 - 1996

    Özel Özbilim Dersanesi

    Fizik Öğretmeni

  • 1992 - 1995

    Milli Eğitim Bakanlığı

    Fizik Öğretmeni

  • 1990 - 1992

    Özel Özbilim Dersanesi

    Fizik Öğretmeni

  • 1992 - 1992

    Özel Konaklı Dersanesi

    Fizik Öğretmeni

  • 2003 -

    Pamukkale Üniversitesi

    Yardımcı Doçent

İdari Görevler
Projeler ve Patentler
Projeler
  • - Devam Ediyor

    1 2009KRM014

    Araştırmacı DİĞER

  • - Tamamlandı

    2 2007 KRM 002

    Proje Koordinatörü DİĞER

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Fen bilgisi öğretmen adayları için stem yaklaşımı ile oluşturulmuş yenilenebilir enerji temalı etkinlikler modülü geliştirme

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İnteraktif araçlarla yapılan simülasyon deneyleri ve gerçek malzemelerle yapılan deneylerin öğrencilerde bilginin kalıcılığına etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim 7. sınıf Fen ve Teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesinde öğrenci günlüklerinin kullanımının öğrencilerin üst bilişsel beceri gelişimine ve başarılarına etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı öğretim gören 6. sınıf öğrencilerinin yaşamımızdaki elektrik ünitesiyle ilgili düşüncelerini içeren nitel bir çalışma

    Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim II. kademedeki fen bilgisi öğretiminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri

    Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı