Dr. Öğr. Üyesi
İSMAİL UYSAL
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID:Eğitim Bilgileri
-
1991 - 2000 Doktora
EGE ÜNİVERSİTESİ
NÜKLEER BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1988 - 1991 Yüksek Lisans
EGE ÜNİVERSİTESİ
NÜKLEER BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1976 - 1988 Lisans
EGE ÜNİVERSİTESİ
FEN FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı
Fizik
Mesleki Deneyim
-
2003 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2002 - 2003
Pamukkale Üniversitesi
Öğretim Görevlisi (DR)
-
1996 - 2002
Özel Yorum Dersaneleri
Fizik Öğretmeni
-
1995 - 1996
Özel Özbilim Dersanesi
Fizik Öğretmeni
-
1992 - 1995
Milli Eğitim Bakanlığı
Fizik Öğretmeni
-
1990 - 1992
Özel Özbilim Dersanesi
Fizik Öğretmeni
-
1992 - 1992
Özel Konaklı Dersanesi
Fizik Öğretmeni
-
2003 -
Pamukkale Üniversitesi
Yardımcı Doçent
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Bildiriler
-
Fen Günlüklerinin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK eĞİTİMİ KONGRESİ
Özet bildiri Ulusal
-
-Fen Bilimleri Dersi 5.Sınıf “Işığın Yayılması” Ünitesine Yönelik Başarı TestiGeliştirme Çalışması
13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Özet bildiri Ulusal
-
The electrical conductivities of some plant extracts.
Seab 2017
Özet bildiri Uluslararası
-
The Electrical conductivities of some plant extracts
International Symposium onEuroAsian Biodiversity (SEAB-2017)
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Genel Fizik
Lisans Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Genel Fizik
Lisans Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Genel Fizik
Lisans Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 2009KRM014
Araştırmacı DİĞER
-
2 2007 KRM 002
Proje Koordinatörü DİĞER
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Fen bilgisi öğretmen adayları için stem yaklaşımı ile oluşturulmuş yenilenebilir enerji temalı etkinlikler modülü geliştirme
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
İnteraktif araçlarla yapılan simülasyon deneyleri ve gerçek malzemelerle yapılan deneylerin öğrencilerde bilginin kalıcılığına etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 7. sınıf Fen ve Teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesinde öğrenci günlüklerinin kullanımının öğrencilerin üst bilişsel beceri gelişimine ve başarılarına etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı öğretim gören 6. sınıf öğrencilerinin yaşamımızdaki elektrik ünitesiyle ilgili düşüncelerini içeren nitel bir çalışma
Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim II. kademedeki fen bilgisi öğretiminde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı