Eğitim Bilgileri
-
1988 - 1991 Doktora
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
-
1982 - 1985 Yüksek Lisans
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
-
1977 - 1981 Lisans
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Mesleki Deneyim
-
2001 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2003 - 2010
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dekanlık görevi
-
1999 - 2004
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği
Anabilim Dalı Başkanlığı görevi
-
1993 - 1994
Yılları içinde Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dekan Yardımcılığı
-
1983 - 1987
Ağrı Milli Eğitim Müdürlüğü
Eğitim Uzman Yardımcılığı
-
1978 - 1979
Ankara Kızılcahamam Binkoz Köyü
İlkokul Öğretmenliği
-
1976 - 1976
Ordu Ünye Tekkiraz Nahiyesi Düzçiftlik Köyü
İlkokul Öğretmenliği
-
2002 -
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü
İlköğretim Bölüm Başkanlığı görevi
-
1987 -
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizli Eğitim Yüksekokulu
Öğretim Görevlisi
-
1992 -
Dokuz Eylül Üniversitesi Denizli Eğitim Yüksekokulu
Yardımcı Doçent
-
1993 -
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği
Yardımcı Doçent
İdari Görevler
-
Dekan
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Yeniden Yapılanma Sürecinde Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi İkilemi
Eğitim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İlköğretimde Öğrenci Kıyafetine İlişkin Tutumlar
Eğitim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Milli Eğitim Bakanlığı Taşra Örgütü Yöneticilerinin Eğitimde Yerinden Yönetime İlişkin Tutumları
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Fas Eğitim Sistemi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Özgün Makale Ulusal
-
Nitelikli Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Burs Uygulaması
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Türk Eğitim Sisteminde Sorunların Çözülemeyiş Nedenleri
Çağdaş Eğitim Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Okulöncesi Eğitimi Öğretmenin Kendisinden Beklenen Davranışları Gerçekleştirme Düzeyi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Örgütün Davranışsal Sorunlarını Azaltma Yaklaşımları
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Özgün Makale Ulusal
-
Nepal Eğitim Sistemi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Özgün Makale Ulusal
-
İlköğretimde Demokrasi Eğitimi
Denizli Barosu Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
köy enstitüleri mezunlarının öğretmen yeterliklerine ilişkin nitel bir araştırma
Uluslar arası Kıbrıs Üniversitesi, 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
The Relationship between School Effectiveness and Student Achievement
ECER
Tam metin bildiri Uluslararası
-
A study of administravite physical learning environment and scholl environment problems in Turkish Postsecondary Technical Vocational Schools
ECER
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Teachers Perceptions about Organizational Identity in Effective Schools
ECER
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Ev Ödevinin Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi
III.Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Çokamaçlı Okula Geçişte Temel Eğitimin Yeniden Düzenlenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi II.Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Sekiz Yıllık İlköğretim Uygulamasında Karşılaşılan Sorunlar
IV.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
İlköğretimin Okulöncesi Eğitim ve Ortaöğretimle Bütünleşmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi İlköğretim ve Sorunları Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Öğretmen Mühendis ve Tıp Doktorlarının Hizmet Öncesi Eğitimlerinin Karşılaştırılması
II.Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Sınıf Öğretmenliği Bölümüne Aday Seçimi
I.Sınıf Öğretmenliği ve Sorunları Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Okulöncesi Eğitim Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Değerlendirilmesi
II.Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Eğitim Yüksekokulu Sistemi
İzmir Birinci Eğitim Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Etkili Sınıf Yönetimi
Anı Yayıncılık
Tümü Ulusal
-
Eğitim Bilimine Giriş
ANI YAYINCILIK
Tümü Ulusal
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
4.Sınıf Öğrencilerinin Kesirlere İlişkin Sayı Duyularının Gelişimi: Bir Eylem Araştırması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Yaratıcı okuma etkinliklerinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, yaratıcı okuma, akıcı okuma ve eleştirel okuma becerilerine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Okulöncesi eğitim kurumlarında karşılaşılan istenmeyen davranışlar
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim üçüncü sınıflarda, Türkçe öğretiminde kullanılan pekiştireç değişkeninin öğrencilerin akademik başarısına etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 4 ve 5. sınıf matematik öğretiminde ideal öğretmen davranışlarını sınıf öğretmenlerinin gösterme düzeyleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim birinci kademede yararlanılan ünite dergilerinin içerik, dil ve biçimsel özelliklerine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 3. sınıf hayat bilgisi dersinde problem çözme yönteminin öğrencilerin ders başarısına etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
Birleştirilmiş sınıf uygulamasında karşılaşılan sorunlar
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 1. 2. ve 3. sınıf Türkçe ders kitaplarının biçimsel özellikleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
İlkokul yöneticilerinin bilgi teknolojilerini kullanımına ilişkin öz-yeterlik algıları
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmenlerinin öğretim becerilerini geliştirmeye yönelik bir uygulama: Ders imecesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin sorunları (Denizli ve Erzurum örnekleri)
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmenlerinin ilkokul yöneticileri ve kendi algılarına göre özel alan yeterlikleri (Denizli il merkezi örneklemi)
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmenlerinin sayı duyusu düzeyleri ve ilkokul matematik öğretiminde kullanma durumları
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 7. sınıf fen bilgisi dersi "basınç" konusunun yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı öğretiminin akademik başarıya etkisi
Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim IV. sınıf ilimizi ve bölgemizi tanıyalım ünitesinin bilişsel düzeydeki hedef davranışlarına erişisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin yeterlilikleri (Manisa ili Sarıgöl, Alaşehir ilçeleri örneği)
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
Anadili Türkçe olmayan ilkokul öğrencilerine ilkokuma yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim okulları müdürlerinin öğretmenlerle iletişim sürecindeki yeterlikleri
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
Öğretmen algılarına göre okullarda kalite kültürü (İzmir ili örneği)
Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
Okul yöneticilerinin uzaktan hizmetiçi eğitime ilişkin görüşleri (Denizli ili örneği)
Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim ı.kademede sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşıma dayalı olarak hazırlanan matematik dersi programına ilişkin algıları
Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Ana Bilim Dalı
-
İlköğretim 4.,5.,6.,7., ve 8. sınıf öğrencilerinin matematik dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Sosyal Bilimler Enstitüsü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
-
Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunları
Sosyal Bilimler Enstitüsü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı